Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

ban_kog_wat

Stadskarta över Buriram

Recommended Posts

ban_kog_wat

Är det någon som har en BRA city karta över Buriram. Den som man får på Vongtong är inte speciellt bra. tom. sambon gick vilse med den kartan, i sin hemstad.

Behöver den till några gäster som kommer från svedala till vårat bröllop i mars.

Dessutom behöver vi några bussar ( dom nya toyota bussarna ) från Bkk till Buriram. Nån som har några bra känningar med bra priser så hör av er.

// Baan

buriram

Hejsan Baan, eftersom Buriram inte är någon turiststad så tycker de inte att det är nödvändigt med turistkartor, de som bor här hittar ändå.

Hälsningar Anders, som oxå gillar kartor.

ban_kog_wat

Förvisso är det så. Kartor är roligt, framför allt om man får främmande av någon som alldrig varit där. Men man får väl göra en egen då..  :rules:

// Baan

buriram

Bra Idé, hjälper gärna till  :great:   mvh anders  kl. 20.27 här är det MÖRKT

stjp8729

Här får du en kartbild som jag gjorde med Ctrl+C på datorn..  :he:

untitled (Medium).JPG

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

buriram

Tanken är bra CTR + C men min skärm är större än 4" Anders blir glad om du kan skicka den på mailen i size större

Hälsar Din kompis  :yahoo:

stjp8729

Tanken är bra CTR + C men min skärm är större än 4" Anders blir glad om du kan skicka den på mailen i size större

Hälsar Din kompis    :yahoo:

Lite svårt eftersom det kommer från ett GPS program (Garmin Mapsource) och kartan är Thailand Street map 8.1. Finns säkert att ladda ner från nätet men det är ju olagligt  :kort: , eller köpa i butik.

Ha en bra dag!

Kenneth4618

Vet inte om denna är tll någon hjälp, från kartprogrammet ThinkNet MapMagic

KartaBuriram.jpg

buriram

Bra Kenneth, bästa kartan jag har sett. Ska jobba vidare med den Tack hälsar anders

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy