Jump to content
IGNORERAD

Så klagar man på att det regnar i Sverige


Chryzaliz

Recommended Posts

Det regnar på oss här i paradiset också. 30 min regn i förmiddags räckte för att skapa det här.

Funderar på att starta Soi Khao Noi Tubing. Då slipper man åka till Laos för det nöjet. Blir dock utan Magic Mushrooms :wink:

Regnar det i Thailand så regnar det ju ordentligt, men samtidigt måste väl dräneringen vara betydligt sämre än i svedala - eller?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Man förstår varför dom kör med flakbilar när man ser det, en sportbil skulle ju få vattenskador :)

Regnar det i Thailand så regnar det ju ordentligt, men samtidigt måste väl dräneringen vara betydligt sämre än i svedala - eller?

Så underdimensionerat om det finns alls :(.

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte svårt att förstå att vattnet inte hinner rinna genom systemen. Fast det känns som de i många fall måste vara klart underdimensionerade

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att det största problemet på Khao Noi är att de håller på att byta ut rören längre upp på gatan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det regnar på oss här i paradiset också. 30 min regn i förmiddags räckte för att skapa det här.

Funderar på att starta Soi Khao Noi Tubing. Då slipper man åka till Laos för det nöjet. Blir dock utan Magic Mushrooms :wink:

Chryzet aldrig klagat mer vatten billigare EL PUSS!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det regnar på oss här i paradiset också. 30 min regn i förmiddags räckte för att skapa det här.

Funderar på att starta Soi Khao Noi Tubing. Då slipper man åka till Laos för det nöjet. Blir dock utan Magic Mushrooms :wink:

Välj mellan det eller en halv meter snö i Vilhelmina på ett gäng timmar?

http://www.folkbladet.nu/335023/tv-ett-vilhelmina-inbaddat-i-sno

Vem klagar på regn!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Eller snö i Pattis vore en hit kan jag säga,

Risk att man blir blöt om små fossingarna då när man anländer

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite skillnad o jobba här just nu ute i regnet o kallt som satan iställlet för att sitta i nån bambu bar o smutta

på en kall öl...ett hån för fan...:) snart byter man d kalla vädret mot en kall bira muahahahahaaa,får d regna bäst

d vill..

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...