Jump to content
IGNORERAD

Vart skaffar man körkort?


Guest Gawar

Recommended Posts

Hur många cc är uppkörningshojen på ?

Med vänlig hälsning,

Där jag körde hade de sina egna hojar

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    10

  • Soengsang

    4

  • Borgmästarens Son

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu har jag ordnat å fixat å donat så på fredag har jag prov. Finns det nånstans på nätet där man kan öva lite? Typ "gamla" teoriprov eller liknande. Känns inte som man fixar att åka dit och göra ett komplett prov utan att ens läst nånting innan

Dom har en maskin som du kan testa dig själv på när det gäller teori frågorna. Den brukar stå på nedre plan.

Om du skall göra provet på morgonen så åk ut tidigt och öva. Kom ihåg svaren för de flesta kommer på provet du får göra. Fick själv göra om provet en gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Där jag körde hade de sina egna hojar

Aha .. OK..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha .. OK..

Med vänlig hälsning,

Självklart åker du till och från uppkörningen med egen hoj. Inget konstigt med det. :)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom har en maskin som du kan testa dig själv på när det gäller teori frågorna. Den brukar stå på nedre plan.

Om du skall göra provet på morgonen så åk ut tidigt och öva. Kom ihåg svaren för de flesta kommer på provet du får göra. Fick själv göra om provet en gång.

Jag ska vara där kl 08 på fredag... Man kanske kan åka dit dagen innan och öva lite prov?

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart åker du till och från uppkörningen med egen hoj. Inget konstigt med det. :)

Att ingen polis har fått den brilijanta idéen att stå utanför där och fiska extrapengar ;)

Jag såg dock en som kom med motorcykeln på en pickup till uppkörningen. Nej, han körde inte pickupen själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska vara där kl 08 på fredag... Man kanske kan åka dit dagen innan och öva lite prov?

det kan du göra om du inte har något annat att göra

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur gick det, Gawar?

Dom hade såååååå mycket att göra så fanns ingen tid idag. Så jag skulle komma tillbaka den 21:a för då är det lugnt... Så får håll mig till Torsdag =(

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom hade såååååå mycket att göra så fanns ingen tid idag. Så jag skulle komma tillbaka den 21:a för då är det lugnt... Så får håll mig till Torsdag =(

Erkänn,du brände :crazy::ahh:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Erkänn,du brände :crazy::ahh:

Haha nope... Hade det vart så hade jag absolut erkänt de. Har ingen anledning att ljuga ;)... Men på tors kommer jag nog kugga... Kan inte tänka mig att jag klarar teorin första gången...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha imon är det dags igen. Sist hade dom ju inte tid så idag har jag ringt och frågat så dom verkligen har tid imorgon... Och det hade dom så det var lugnt... Mottager gärna tips på hur man ska klara teorin imon

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du inte kollat på filmen som dom har där du ska skriva?

De gjorde jag..tog ca 1tim

Vet inte ens vart stället ligger. Ska vara på ett ställe här utanför imon kl 8 å möta upp en tjej och sen kör hon dit mig i bil...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hört att man kan köpa falska körkort i Bangkok på "Khosan road" som ser väldigt äkta ut. Kopia på det svenska då asså.. Om man nu gör detta och fyller i att man har mc-kort då för att sedan gå till konsulatet och bara byta in det mot ett thaikort borde väl funka?? Har läst att har man mc-kort från sverige är det bara köpa ett körkort på ambassaden för 1900 bath? Eller är jag ute och seglar nu igen??

Kommer dom på dig så blir du utslängd ur Thailand, inte värt risken.
Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer dom på dig så blir du utslängd ur Thailand, inte värt risken.

Fick körkort igår... Äkta thai körkort

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...