Jump to content
IGNORERAD

Bästa frukostbuffen i pattaya/jomtien området


pm64

Recommended Posts

Lek hotel på second road.

Kommer inte ihåg pris eller öppettider.

Ändrades av Gorocco
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror vi har ätit där och det var rätt ok peng och det var OK mat där,däremot Apex tvärs över gatan var lite sisådär

Link to comment
Dela på andra sajter

Lek hotel på second road.

Kommer inte ihåg pris eller öppettider.

Den är helt OK men för bövelen :13: Sunkigare rum att bo finns inte i hela Pattis.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar ochså Leks frukostbuffe,kommer inte ihåg tidena exakt men har för mig att den varar till 13.00...mycket att välja på och riktigt billigt.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Lek var första hotellet man bodde på nån gång på 90-talet, rediga carpetburns efter mattorna och en bellboy som var helt dum i huvet.

Minns inte buffen så klart men en dam skröt över att hon hade haft en svensk pojkvän och gillade att snusa så hon virade in baksnus i papper, tio minuter senare kaskadspydde hon under bordet över våra ben...

Ahhh minnen.. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Den är helt OK men för bövelen :13: Sunkigare rum att bo finns inte i hela Pattis.

Joho :crazy:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag iofs bara provat en endaste frukostbuffe i Pattaya och det var i förra veckan på Bay Breeze hotel på Soi Honey. Helt okej för 165(?)baht när man är bakishungrig.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag iofs bara provat en endaste frukostbuffe i Pattaya och det var i förra veckan på Bay Breeze hotel på Soi Honey. Helt okej för 165(?)baht när man är bakishungrig.

Nu har jag iofs bara provat en endaste frukostbuffe i Pattaya och det var i förra veckan på Bay Breeze hotel på Soi Honey. Helt okej för 165(?)baht när man är bakishungrig.

Tror det är 150 Baht .

Link to comment
Dela på andra sajter

Lek hotel på second road.

Kommer inte ihåg pris eller öppettider.

.

Ändrades av Seaserpent

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar ochså Leks frukostbuffe,kommer inte ihåg tidena exakt men har för mig att den varar till 13.00...mycket att välja på och riktigt billigt.

Billigt är anledningen till att folk gillar den... Inte för att det är gott.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte riktigt vad du tycker är fel med den,finns säkert bättre men jag har varit nöjd när jag har varit där..mycket att välja på och allt har smakat bra!

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror ju ganska mycket på vad man "måste ha" i en frukost eller vad man uppskattar etc.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tips på bra och prisvärda frukostbuffer i området priser och öppettider

Maitans och falukorvs mackan :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Från Lek hotels hemsida:

"

[size=5]Our Daily buffet breakfast open from 7.00 o'clock until 13.00 with the price of 95 baht per person. Come and see for your self what we mean value for money[/size][size=5]."[/size]

[size=5]http://lekhotel.tripod.com/buffet_breakfast.html[/size]

 

Ojoj det var länge sedan frukosten kostade 95 baht.

Ni får slanta upp 150 baht nu.

Dom är inte så snabba på att uppdatera hemsidan.

 

http://www.restaurant-in-Pattaya.com/menu/breakfast-lunch-buffet/  50 baht dyrare men bättre enligt min smak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Apex på 2nd road, var helt OK för ett par år sedan, kanske har de blivit sämre?

De hade en bra buffé, med det mesta jag önskade.

Jag är inte så "svårflörtad", finns det rostat bröd,ägg å bacon, så brukar jag bli nöjd, ofta var "frukost" på APEX det enda målet med fast föda på ett dygn för mej, då jag var i krokarna...

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj det var länge sedan frukosten kostade 95 baht.

Ni får slanta upp 150 baht nu.

Dom är inte så snabba på att uppdatera hemsidan.

 

http://www.restaurant-in-Pattaya.com/menu/breakfast-lunch-buffet/  50 baht dyrare men bättre enligt min smak.

Håller med Casa Pascal har en mycket bra frukostbuffe. Dessutom i betydligt lugnare och intimare miljø än Lek och Apex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...