Jump to content
IGNORERAD

Oasis karaoke


ragson

Recommended Posts

Hej.

Min granne David har denna karaokebar som ligger ute på vischan mellan Udon thani och Looi, Na klang (inte säker på stavning).

Finns en stor bensinmack som är granne.

Han skilde sej och thaifrun står på alla rättigheter. Har varit en massa tjafs och han är rådd att inte komma dit igen, då kan det bli våldsamt.

Han har inte varit där sen i Januari och är såklart lite brydd om allt står kvar. Finns en del hårdvara inuti som är hans, TV, PA-anläggning med mera.

Tänkte bara lägga ut detta till er som finns i området om ni vet nånting, eller har åkt förbi. Om det ser ok ut på utsidan iallafall.

Det är ett långskott, men värt att prova iallafall. :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Med den erfarenhet som jag har, är det bara glömma grejerna som finns kvar på stället.

Enklast, billigast och smidigast. En som haft gästhus med thai tjej. Tro mig eller ej. Jag får inte

ens min post från tidigare lägenhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med den erfarenhet som jag har, är det bara glömma grejerna som finns kvar på stället.

Enklast, billigast och smidigast. En som haft gästhus med thai tjej. Tro mig eller ej. Jag får inte

ens min post från tidigare lägenhet.

Skit asså, hoppas du repar dig!

Känner du föresten bil bärgar Arto?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit asså, hoppas du repar dig!

Känner du föresten bil bärgar Arto?

Tack för omtanken. Hade från början tanken att det som jag investerar i Thailand har jag redan förlorat.

Jag är en överlevare, ramlar alltid på fötter till slut. Arto, var kör han?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för omtanken. Hade från början tanken att det som jag investerar i Thailand har jag redan förlorat.

Jag är en överlevare, ramlar alltid på fötter till slut. Arto, var kör han?

Bra killen! Arto körde för Svempas förut, nu vet jag inte! Han har en Mustang cobra osså!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

ok... Arto, Svempas och Mustanger.känns inte som att det är väsentligt i denna tråden, eller?

Nån som vet nåt om vad jag sa i första inlägget kanske?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...