Jump to content
IGNORERAD

Dagens fru (i arbete)


Issanbonde

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

Visst är det härligt.....heheheheheheeh. Mvh Maitan.

Och ännu härligare hade det väl varit om balonguppsättaren hade haft kjol, kan jag tro . . . :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Slutar aldrig att förvåna mig. Sitter på kontoret slötittar på MPR. Skrammlar till i hallen ut far frun i skymningen. Sitter kvar en stund å undrar.. Jacka på ut jag oxå ser då frugan kratta löv nu. i halvmörkret.. Hämtar kameran men för mörkt för bra bild. Frågar henne varför just nu????? To hot inside... :iloveyou: tirack

Link to comment
Dela på andra sajter

Det börjar alltid med att hon arbetar. Men av någon underlig anledning blir jag alltid indragen mot min vilja.

post-3502-0-90431500-1351792708_thumb.jp

post-3502-0-92734400-1351792851_thumb.jp

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka ligger här å blaskar då.. Tänker inte på fruarna utan männen.

Kom igen gröngölingar. Detta är gammla thairävar.

post-9129-0-45797100-1351364735_thumb.jp

Ja jävlar, det där va ett tag sedan!!!

Pool, dricka och musik - vad mer behöver man ? jo brudar....men det fanns det ju runt om Ubon.eller hur var det nu ? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jävlar, det där va ett tag sedan!!!

Pool, dricka och musik - vad mer behöver man ? jo brudar....men det fanns det ju runt om Ubon.eller hur var det nu ? :wink:

Ja hur var det nu. Du ser att charlie lever å frodas än *lol* Minns du En viss herre som promt skulle stanna på en bar på väg upp till Roiet... Där där en bra bar.. Full med katoyer mitt i obygden

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, man har ju varit en av dem som har protesterat när kvällstidningarna framställer oss (vi som gillar Thailand och thailändskor) som mansgrisar, men som medlem av ett forum med en tråd som denna...vad ska man säga?

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, man har ju varit en av dem som har protesterat när kvällstidningarna framställer oss (vi som gillar Thailand och thailändskor) som mansgrisar, men som medlem av ett forum med en tråd som denna...vad ska man säga?

Se ironin i det hela... Tror nog alla av oss kan fylla en tråd Dagens Man i arbete till brädden med foton.

Link to comment
Dela på andra sajter

Se ironin i det hela... Tror nog alla av oss kan fylla en tråd Dagens Man i arbete till brädden med foton.

Hm vem jobbar där då? Utan tilltånd?

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm vem jobbar där då? Utan tilltånd?

Vi jobbar på nätterna när ingen ser! (svartjobb)

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja hur var det nu. Du ser att charlie lever å frodas än *lol* Minns du En viss herre som promt skulle stanna på en bar på väg upp till Roiet... Där där en bra bar.. Full med katoyer mitt i obygden

Måste varit K-B som ville stanna kvar med dojjorna, kan omöjligt varit jag ;)

Kul å höra att charlie lever livet, senast jag såg han var ju hos hundförsäljaren i Ubon :P

Och hur gick det med K-B´s rai utanför Ubon som han fick i födelsedagspresent ?!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frodas för fullt. Vi har planterat träd på den.. Ska ta några bilder när jag kommer upp :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Se ironin i det hela... Tror nog alla av oss kan fylla en tråd Dagens Man i arbete till brädden med foton.

Där kan inte jag fylla nån tråd :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nädet var ju hissmontören som inte ville upp till svärföräldrarna

Hehe, ja så var det!!!! träffade han senast kring Pattaya bikeweek, nere på röda skynket ;) tydligen ihop med samma donna ännu - starkt!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Se ironin i det hela... Tror nog alla av oss kan fylla en tråd Dagens Man i arbete till brädden med foton.

Kan nog vara så att några ser ironin i tråden. Tyvärr är det ju så att en massa P.K.-människor som inte vill se den läser den och väljer att bortse från densamma. Bara lite trist att vi ska slänga bensin på dera eld tycker jag...

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, ja så var det!!!! träffade han senast kring Pattaya bikeweek, nere på röda skynket :wink: tydligen ihop med samma donna ännu - starkt!!

På skynket med fru? :ahh:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan nog vara så att några ser ironin i tråden. Tyvärr är det ju så att en massa P.K.-människor som inte vill se den läser den och väljer att bortse från densamma. Bara lite trist att vi ska slänga bensin på dera eld tycker jag...

Ska man ta hänsyn till alla då kan man ju sluta skriva... :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man ta hänsyn till alla då kan man ju sluta skriva... :ahh:

Jag menar inte att man ska ta hänsyn till alla, men då har man ju samtidigt förbrukat sin rätt att gnälla nästa gång exempelvis fröken Lundell skriver något nedvärderande om oss i Aftonblaskan. Bara det jag vill säga...

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menar inte att man ska ta hänsyn till alla, men då har man ju samtidigt förbrukat sin rätt att gnälla nästa gång exempelvis fröken Lundell skriver något nedvärderande om oss i Aftonblaskan. Bara det jag vill säga...

Då finns det väl ett flertal andra trådar här som är värre....Att (i arbete) kom med beror på att jag satt och plockade runt i mina foton och dessa bilder berörde mig för jag är glad och stolt att min fru vill hjälpa till med den dagliga jobben i hemmet och grönytorna... Om Fröken Lundell inte förstår det så UP TO LUNDELL

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...