Jump to content
IGNORERAD

SS nere..?


CB

Recommended Posts

  • Svar 100
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boddie

    16

  • Ankan

    6

  • jnse

    6

  • Enis

    5

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Samma här!  :cry:

Det var väl såååå träligt :D:D:D:D:D:D

Vem fan drog ur proppen :lol:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske blev lite mycket trafik igår  :gasp:

Boddie och Jnse vakna  :yipi:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

nere igen ,va e  nu detta.

Borta är det :kort:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wwwebster

Pratade just med Boddie som sa att det är strul med severn. Fixar sig förhoppningsvis under kvällen eller imorgon. Han är ute och far men kommer in i kväll och skriver en lägesrapport.

Link to comment
Dela på andra sajter

PRECIS SOM JAG MISSTÄNKTE SÅ ÄR RAJDIDAG LAGT PÅ SOISIXTENS SERVER DVS DEN SERVER SOM SOISIXTEN ÄGER OCH SOM ÄGS AV MIG!! DETTA KOMMER POLISANMÄLAS OM DET INTE RÄTTAS TILL OMEDELBART.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Pratade just med Boddie som sa att det är strul med severn. Fixar sig förhoppningsvis under kvällen eller imorgon. Han är ute och far men kommer in i kväll och skriver en lägesrapport.

Väntar på lägesrapporten..

Simma lugnt :rofl::rofl::rofl:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm ... Nu blev det besvärligt!   :surprised:

Här var man fast övertygad om, att SVEN [Caps-Lock] 55 var Stefan5300s delirium-personlighet och så verkar det som om det har varit Boddie hela tiden?   :bag:

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog för man kan ha olika åsikter om saker och ting.

men detta var mycket lägre en glocalnet   :kort::kort::kort::kort:

Bäste Rajdidajare.. de som inte lagt sig i bataljerna och som nu får för erat otyg... :bs_quesexclaim:

Enis - som trivs på flera thaiforum.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan säger jag bara.

En jäkla massa viktig info jag skulle behöva där just i detta nu.

Hur fan kan man göra något sådant då är man jävligt ond.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vad ska man säga...blir så förbannat matt på allt jävla groll! Sidan gick ner i morse och ingen vet varför, Micke som är Annikas fd sambo är det som fortfarande administrerar servern kontaktades om hjälp med omstart osv. Det visade sig vara något fel som inte var helt rätt att åtgärda, han är förbannad över att behöva ta tag i det hela då han eller Ankan inte har med SS att göra längre men samtidigt vägrar han att ge ut root acess eller vad det nu heter dvs full acess till servern som idag ägs av mig eftersom att jag äger SoiSixten!! Micke svara inte på telefonsamtal eller sms eller på msn, jag har gjort klart att jag kan flytta på servern eller tänka mig att betala serverhyra men att jag vill ha full acess till den. Sen helt plötsligt så är detta gjort dvs att all trafik är ompekat till www.rajdidaj.se och ikväll åker Micke till Thailand -Kul kille :lol:

Jag har från första början gjort klart att alla är Välkomna till SS, även gamla bannade medlemmar och alla varningar är borttagna, alla har chansen att komma in på SoiSixten. Ändå har många idi*ter rent ut sagt från rajdidaj fortsatt att bära sig åt, dock är det ju inte bara SS och dess medlemmar dom är ute efter utan även medlemmar från Maipenarai samt forumet Maipenrai är även det ett uppskattat byte. Dom gjorde ju fel och råkade ge mig lite för mycket acess till rajdidaj vilket gjorde att jag kunde komma in och läsa i delar där detta avhandlades.

Detta är vad som hänt, jag kommer leta webhotell samt serverhotell och kommer lägga över SoiSixten där. Tilltaget att styra om SS till rdd kommer att utredas och sen får vi se hur jag väljer att gå vidare med detta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...