Jump to content
IGNORERAD

SS nere..?


CB

Recommended Posts

Quote

Hej på er alla! Nu är soisixten igång igen, det låg nere ett litet tag och varför vet jag inte men det är dns:er osv som ska jobba när man pekar om domäner osv men nu är det äntligen full fart igen! Tack alla ni för ert tålamod för dom problem som har varit!

In med er på soisixten med er nu!

Tack även till forumledningen på Maipenrai som låter den här tråden ligga kvar på Maipenrai, riktigt kul att ha andra forum som detta och att man vet att det är ens "vänner" som ställer upp :yes:

Nix. På´n igen bara...

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 100
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boddie

    16

  • Ankan

    6

  • jnse

    6

  • Enis

    5

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Dirigeras till GOOGLE med sökresultatet "www.soisixten.se"...  :surprised:

Igår kväll hände detta med ett par ggr...annars blev det bara "sidan kan inte visas"...  :morgon:

Jag ger en inte allt för kvalificerad gissning på att det beror på att dns:er osv ska ställa in sig efter ompekning av domänen mm. Jag hoppas att det ska vara i sin ordning nu och att alla kommer in som dom ska!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Boddi måste kännas skönt att kunna använda MPR för dina budskap.. Här hehöver ju du inte heller betala en spänn för din info. Bra webbhotel kostar inte mer än 90 spänn/mån... Vill du ha det svenskt kolla med Vildmarksdata.. :lol::lol::lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Boddi måste kännas skönt att kunna använda MPR för dina budskap.. Här hehöver ju du inte heller betala en spänn för din info. Bra webbhotel kostar inte mer än 90 spänn/mån... Vill du ha det svenskt kolla med Vildmarksdata.. :lol::lol::lol:

Var det ett taskigt försök att göra dig rolig? Jag har inte startat någon tråd här inne, jag svarar på dom frågor jag får! Jag har redan ett webbhotell det kostar mer än 90kr/mån!

Och vad det gäller www.vildmarksdata.se så är det ju allt annat än ett vettigt ställe om man kräver lite! Kolla på deras guldpaket: 2000MB utrymme

20GB trafik

199 kr/månad

20GB trafik i månaden har vi nästan överstigit på två dagar, vi har varit uppe sedan igår och har redan dragit över 8 GB!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Boddie och alla andra vänner från Soi Sixten har naturligtvis fritt fram att kommunicera på detta forum vad som händer med Soi Sixten under denna svåra tid.

Vi lider med er, och förväntar oss samma gästfrihet på Soi Sixten om det skulle köra ihop sig med Mai Pen Rai.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Boddie och alla andra vänner från Soi Sixten har naturligtvis fritt fram att kommunicera på detta forum vad som händer med Soi Sixten under denna svåra tid.

Vi lider med er, och förväntar oss samma gästfrihet på Soi Sixten om det skulle köra ihop sig med Mai Pen Rai.

Herr Chang har talat.

Och Herr Chang vet att han självklart skulle få den hjälpen av oss på SS, mellan Maipenrai och SoiSixten finns det inget groll :party:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Boddie och alla andra vänner från Soi Sixten har naturligtvis fritt fram att kommunicera på detta forum vad som händer med Soi Sixten under denna svåra tid.

Vi lider med er, och förväntar oss samma gästfrihet på Soi Sixten om det skulle köra ihop sig med Mai Pen Rai.

Herr Chang har talat.

Jag har träffat ett gäng SS:are då Magrood och var med och bowlade i våras! Bara trevlig folk tycker jag! Välkomna att skriva här så mycket ni vill!

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Boddie och alla andra vänner från Soi Sixten har naturligtvis fritt fram att kommunicera på detta forum vad som händer med Soi Sixten under denna svåra tid.

Vi lider med er, och förväntar oss samma gästfrihet på Soi Sixten om det skulle köra ihop sig med Mai Pen Rai.

Herr Chang har talat.

Kan bara instämma i ovanstående till 100% :morgon:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Boddie och alla andra vänner från Soi Sixten har naturligtvis fritt fram att kommunicera på detta forum vad som händer med Soi Sixten under denna svåra tid.

Vi lider med er, och förväntar oss samma gästfrihet på Soi Sixten om det skulle köra ihop sig med Mai Pen Rai.

Herr Chang har talat.

Mycket bra skrivet...

Rätt vad det är sitter man i samma båt...

Quote

Boddi måste kännas skönt att kunna använda MPR för dina budskap.. Här hehöver ju du inte heller betala en spänn för din info. Bra webbhotel kostar inte mer än 90 spänn/mån... Vill du ha det svenskt kolla med Vildmarksdata.. :lol::lol::lol:

Det gäller att tänka längre än näsan räcker och vissa människors näsor här inne är inte långa tydligen.  :crazy::kort:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Tja, vad säger man??

Ingenting får bli därvid..

Nu är det väl hart när bara Nonkis Thailandshörna som fortfarande håller sin raka stil.

Tyvärr tvingas vi ju att lämna den trivsammaste forumsformen MSN i början av nästa år.men var lugna, vi har lösningar på lager och vårt forum kommer att fortgå i samma stil som förr. Här gillar vi inte utsvävningar och blinkande reklam.

Om jag så skall betala en slant för att slippa reklam så kommer Nonkis Thailand hörna alltid att förbli reklam och kostnadsfritt för användarna.

Vi som håller i detta forum är inte till salu.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Joints

Det är bra det!!!

Jag gillar verkligen inte en massa pop upps och blinkande reklambudskap som jag inte bett om.

Så detta kommer garanterat inte att finnas på vårt forum.

Föresten.. :lol: tebax!!!

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag har träffat ett gäng SS:are då Magrood och var med och bowlade i våras! Bara trevlig folk tycker jag! Välkomna att skriva här så mycket ni vill!

Hälsning

Svarten

Nästan samtliga du träffa på bowlingen är rdd medlemmar också , snart dags för en ny bowlingrunda :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Nonki,

Jaså, är det ingen reklam på MSN? Såg just detta på din Hörna:

Picture23-1.png

Är det intressant för medlemmarna?

Man använder sig av en gratistjänst som MSN, och får då acceptera att det är en del reklam på sajten. Eller så driver man sin egen sajt och är då tvungen att ta in lite reklam för att täcka kostnaderna. Vad är skillnaden?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har personligen inget emot reklam och jag hoppas verkligen att ni som orkar driva dessa av många så uppskattade siter, tjänar storkovan.

Om det sedan är via biljettförsäljning som på Nonkis eller via reklam som här på MPR eller andra siter.  Hoppas ni tjänar pengar på all tid ni lägger ner.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Vaxet,

Ett klargörande: Jag tror knappast Kim och Surin P3 tjänar några pengar på denna sajt. I bästa fall får man in så det räcker till att betala för webhotellet. Blir det något överskott så går det troligen till att förbättra sajten eller kanske till pris i tävlingar. Det finns enligt min uppfattning inget personligt vinstintresse.

Jag får ingen ersättning och vill inte ha någon heller.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Hej Vaxet,

Ett klargörande: Jag tror knappast Kim och Surin P3 tjänar några pengar på denna sajt. I bästa fall får man in så det räcker till att betala för webhotellet. Blir det något överskott så går det troligen till att förbättra sajten eller kanske till pris i tävlingar. Det finns enligt min uppfattning inget personligt vinstintresse.

Jag får ingen ersättning och vill inte ha någon heller.

Herr Chang har talat.

Klart att du velat om det funnits ekonomi till det...  :crazy::whistle:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Klart att du velat om det funnits ekonomi till det...  :crazy::whistle:

Nej... faktiskt inte. Jag behöver inte dom eventuella pengar som jag kanske skulle kunna få. För mig är det viktigare att i viktiga frågor kunna stödja alternativt motarbeta Kim och P3 precis enligt mina egna åsikter.

För tydlighets skull vill jag understryka att jag aldrig blivit erbjuden pengar, och jag har som sagt ingen önskan att bli det heller.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu harydligen Thailandforum problem också , eller är det bara jag som inte kommer in ?

så verkar det vara..problem med siten alltså

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...