Jump to content
IGNORERAD

SS nere..?


CB

Recommended Posts

Quote

PRECIS SOM JAG MISSTÄNKTE SÅ ÄR RAJDIDAG LAGT PÅ SOISIXTENS SERVER DVS DEN SERVER SOM SOISIXTEN ÄGER OCH SOM ÄGS AV MIG!! DETTA KOMMER POLISANMÄLAS OM DET INTE RÄTTAS TILL OMEDELBART.

Ja va säger man boddie... jag har hamnat i mitten igen, orkar inte diskutera me dig eller nån annan ang detta.¨

Så nu tar vi detta från början

INGEN  jag repeterar INGEN av dom som driver Rajdidaj har någonting med detta att göra...

hur fan kan ni ens tro att vi/nån/micke skitsamma har hunnit lagt över rdd till ss server dags att lära sig lite data nu tror jag.. seriöst.  :grrrrrr:

det enda micke gjort är att helt enkelt att han pekat om ss address till rdd address kunde lika bra ha valt Aftonbladet eller ja hit för den delen.

jag är så less just nu.. sitt inte å blanda in Rdd i detta för helvete för ingen där har gjort nått det är mitt ex som ligger bakom.

varför ja ni det skiter jag i att ens ta upp det kan boddie förklara och jaaa han drar till los om några timmar.

jag kan inte påverka detta då han är rätt lack ändå redan . varför ja det har ni inte me att göra.

Men sitt fan inte och döm folk eller ett forum som inte har med detta att göra så ge fan i att fortsätta gnälla på rdd eller nån ur den gruppen.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 100
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boddie

    16

  • Ankan

    6

  • jnse

    6

  • Grevenigrevie

    5

Mest aktiva i denna tråd

Quote

det enda micke gjort är att helt enkelt att han pekat ss address till rdd address kunde lika bra ha valt Aftonbladet eller ja hit för den delen.

"Det enda"...

Det är inte så bara det.

Skulle jag vara Boddie så hade jag anmält fanskapet direkt om han inte pekar tillbaks DNS'en dit den ska peka  :52:

\\Johan

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

"Det enda"...

Det är inte så bara det.

Skulle jag vara Boddie så hade jag anmält fanskapet direkt om han inte pekar tillbaks DNS'en dit den ska peka  :52:

Hade väl varit bättre om han hämtat "sin" server som han enligt uppgift har blivit ombedd att göra under väldigt lång tid?

Eller kanske börjat pynta lite för linan och strömmen den tar?

Bara lite sådär funderande över alla faktorer tror jag Micke kan ha en skön semester och strunta i om han blir anmäld eller ej,

för en anmällan lär nog inte leda någonstans utan avtal.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

"Det enda"...

Det är inte så bara det.

Skulle jag vara Boddie så hade jag anmält fanskapet direkt om han inte pekar tillbaks DNS'en dit den ska peka  :52:

hur fan kommer det sig att det inte gör annat än att strular nu när ni tagit över?

fan servern stod i 1 år utan att nått problem alls upptsod som det blev idag bl.a

vad gör ni med den ?

micke kollade runt på dan  men hitta inget mer än det jag har förklarat för boddie vet ej vad ni snackat om micke kan och vill inte göra nått samt hade inte tid idag. han sa att han inte ville prata i telefon. detta är hans sätt att få nån att fatta.. jag kan inte stå till svars för vad micke gör men jag förstår han faktiskt på ett sätt.

anmäla.. men lägg ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

hur fan kommer det sig att det inte gör annat än att strular nu när ni tagit över?

fan servern stod i 1 år utan att nått problem alls upptsod som det blev idag bl.a

vad gör ni med den ?

micke kollade runt på dan  men hitta inget mer än det jag har förklarat för boddie vet ej vad ni snackat om micke kan och vill inte göra nått samt hade inte tid idag. han sa att han inte ville prata i telefon. detta är hans sätt att få nån att fatta.. jag kan inte stå till svars för vad micke gör men jag förstår han faktiskt på ett sätt.

anmäla.. men lägg ner.

Skulle ni lämnat över inloggningsuppgifterna så hade ni inte behövt ha nåt med servern att göra,

eftersom det ju tydligen var "så jobbigt" att ha startat om den 2 ggr (+ idag).  :sarcastic:

Och nu har jag då en annan syn på dig också, eftersom du verkar försvara honom också.

\\Johan

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Skulle ni lämnat över inloggningsuppgifterna så hade ni inte behövt ha nåt med servern att göra,

eftersom det ju tydligen var "så jobbigt" att ha startat om den 2 ggr (+ idag).  :sarcastic:

Och nu har jag då en annan syn på dig också, eftersom du verkar försvara honom också.

och jag har tydligt förklarat varför micke inte vill ska det va svårt att fatta...

jag tycker att du ska ta reda på allt jag sagt till boddie som micke sagt till mig

det finns en anledning att han inte vill ge ut det så länge servern står där den står.

vad du tycker om mig skiter jag ärligt i just nu

boddie kan skicka över msn konversationen så kanske du fattar som vet lite om data eller???

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja va säger man boddie... jag har hamnat i mitten igen, orkar inte diskutera me dig eller nån annan ang detta.¨

Så nu tar vi detta från början

INGEN  jag repeterar INGEN av dom som driver Rajdidaj har någonting med detta att göra...

hur fan kan ni ens tro att vi/nån/micke skitsamma har hunnit lagt över rdd till ss server dags att lära sig lite data nu tror jag.. seriöst.  :grrrrrr:

det enda micke gjort är att helt enkelt att han pekat om ss address till rdd address kunde lika bra ha valt Aftonbladet eller ja hit för den delen.

jag är så less just nu.. sitt inte å blanda in Rdd i detta för helvete för ingen där har gjort nått det är mitt ex som ligger bakom.

varför ja ni det skiter jag i att ens ta upp det kan boddie förklara och jaaa han drar till los om några timmar.

jag kan inte påverka detta då han är rätt lack ändå redan . varför ja det har ni inte me att göra.

Men sitt fan inte och döm folk eller ett forum som inte har med detta att göra så ge fan i att fortsätta gnälla på rdd eller nån ur den gruppen.

Jag har pratat med Petrus på rdd och jag vet att det inte är någon där som är skyldig, det jag menar är att det hela tiden är medlemmar på rdd som ger sig in på diverse thai-forum på nätet enbart för att jävlas! Vad jag ska förklara vet jag inte heller?

Vad det sen gäller att betala för servern så har jag hela tiden erbjudit mig att att göra det oxå så kom för helvete inte och säg nåt annat för då lackar jag ur på riktigt, jag har hela tiden sagt att jag inte har för avsikt att bråka med någon jag vill bara ha acess till min egen server och jag betalar gärna för mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hade väl varit bättre om han hämtat "sin" server som han enligt uppgift har blivit ombedd att göra under väldigt lång tid?

Eller kanske börjat pynta lite för linan och strömmen den tar?

Bara lite sådär funderande över alla faktorer tror jag Micke kan ha en skön semester och strunta i om han blir anmäld eller ej,

för en anmällan lär nog inte leda någonstans utan avtal.

Du har ingen koll på nåt så snacka inte, jag har inte blivit ombedd att hämta servern. Vi har diskuterat en lösning på detta och kommit fram till att jag skulle betala ett par spänn till Ankan, jag sa även att jag även kan betala lite till micke som tack för hjälpen! Mitt krav var dock full acess till servern!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ingen koll på nåt så snacka inte, jag har inte blivit ombedd att hämta servern. Vi har diskuterat en lösning på detta och kommit fram till att jag skulle betala ett par spänn till Ankan, jag sa även att jag även kan betala lite till micke som tack för hjälpen! Mitt krav var dock full acess till servern!

[/quote

ja men han vägrar jag kan inte göra mer..

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du har ingen koll på nåt så snacka inte, jag har inte blivit ombedd att hämta servern. Vi har diskuterat en lösning på detta och kommit fram till att jag skulle betala ett par spänn till Ankan, jag sa även att jag även kan betala lite till micke som tack för hjälpen! Mitt krav var dock full acess till servern!

[/quote

ja men han vägrar jag kan inte göra mer..

Att han vägra är däremot en helt annan sak vännen, men den som säger att jag inte är beredd att betala för mig osv den snackar så jävla mycket skit!

Link to comment
Dela på andra sajter

En tragisk lägre gräns har nu passerats.

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Seven o Seven

Sluta upp med att slänga skit hit o dit nu..

Inte rätt läge,det är ju aldrig rätt läge för det..

Det som gäller nu är ju att på bästa sätt försöka lösa problemet..

Hoppas att den som kan vill hjälpa till...

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sluta upp med att slänga skit hit o dit nu..

Inte rätt läge,det är ju aldrig rätt läge för det..

Det som gäller nu är ju att på bästa sätt försöka lösa problemet..

Hoppas att den som kan vill hjälpa till...

Den som kan hjälpa till vill inte hjälpa till, vi har inte ens full acess till servern! Vi har en annan lösning på det och kommer kolla på det imorrn!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir spännande och se hur detta ska gå...

Inte lätt att förstå hur det ligger till... en ägare där, en server där.. låter rörigt som satan!!

Kanske är bra för alla att detta händer så att ni kan knyta upp knutarna och få lite ordning på trådarna!!

Fast det känns lite cirkus, kanske inte så kul för vissa, men det är ju faktiskt spännande när saker händer. :yes:

Haha.. va chockad jag blevnär rajdidaj dök upp när jag skrev in SS adressen!! :D:D

Ha det gott grubbs!

grolleglenn

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Forumet pekar inte åt Rdd längre..

När jag ska in på soisixten.se så hamnar jag på RDD!! Helt ok :great:

Fast däremot om jag går in på soisixten.com, då kommer startsidan på soian fram...  :diablo:

hur komemr detta sig?? :morgon:

grolleglenn

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra märkte det nu ett steg i rätt riktning hoppas detta löser sig.

Till er som tycker det är roligt har ni ingen skam i kroppen?

Ok att ni inte tycker illa om vissa men alla "oskyldiga" som blir drabbade med massor med bilder och vettiga inlägg på forumet.

De skiter ni fullständigt i eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bra märkte det nu ett steg i rätt riktning hoppas detta löser sig.

Till er som tycker det är roligt har ni ingen skam i kroppen?

Ok att ni inte tycker illa om vissa men alla "oskyldiga" som blir drabbade med massor med bilder och vettiga inlägg på forumet.

De skiter ni fullständigt i eller?

vad har bilder och vettiga inlägg med detta att göra ?? vet du ens va det hela handlar om eller vad som gjorts??

addresserna har pekats om så sluta älta nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bra märkte det nu ett steg i rätt riktning hoppas detta löser sig.

Till er som tycker det är roligt har ni ingen skam i kroppen?

Ok att ni inte tycker illa om vissa men alla "oskyldiga" som blir drabbade med massor med bilder och vettiga inlägg på forumet.

De skiter ni fullständigt i eller?

Förhoppningsvis Janne så är det ingen fara med bilder och inlägg osv då vi gör kontinuerliga backups på forumet och gjorde det även inatt som senast!!

Att startsidan ligger uppe är inget lustigt och tyvärr inget som betyder att SS är på väg att hoppa igång igen, det "tillhör inte" forumet utan är bara en websida man kommer till först.

Servern ska hämtas i början av veckan och sen får vi se om det blir att ställa den på ett serverhotell eller att lägga sidan på ett webhotlell!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

vad har bilder och vettiga inlägg med detta att göra ?? vet du ens va det hela handlar om eller vad som gjorts??

addresserna har pekats om så sluta älta nu.

Jag vet att det ändrats.

Ok det är bra.

Jag syfta på de som inte har med detta att göra fast tycker det är roligt.

Sorry om jag skrev klumpgt.

Edit: Ok låter bra Boddie.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

vad har bilder och vettiga inlägg med detta att göra ?? vet du ens va det hela handlar om eller vad som gjorts??

addresserna har pekats om så sluta älta nu.

Nu är det bara root-access som fattas, så vi kan fixa igång våran icke fungerande databas igen...

\\Johan

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu är det bara root-access som fattas, så vi kan fixa igång våran icke fungerande databas igen...

Den får vi nog förs efter vi hämtat servern :rofl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...