Jump to content
IGNORERAD

Va????


Farang

Recommended Posts

Är det något man missat i denna tråden eller var ni så fulla eller bakfulla sedan festen i lördags. :party:

Var tyvärr inte där.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 155
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pigge01

    8

  • Farang

    8

  • Surin P3

    7

  • Soengsang

    7

Mest aktiva i denna tråd

Herr Chang, Ingen fara kunde inte bry mindre :)   Nar jag kikade in har forra gangen var det 2 sidor med inlagg och nu 9 sidor! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Till herr chang med flera (alla) det är alltid roligt när man kan förgylla någons dag om än något ofrivilligt.

Har varit borta i helgen så jag har ej haft möjlighet att skratta med er andra  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest flipp502

så roligt ni har då :D ? hur tusan kan ni blanda in mitt nickname i detta löjliga ämne :bad: , kommer härmed att lämna denna lekstuga, har suttit många kvällar o läst om era otriligt dumma kommentarer  :grrrrrr: det är som en stor jä..a barnstuga, tack för mig :party:

Link to comment
Dela på andra sajter

flipp, jag hoppas du skojar...

Ingen har blandat in ditt namn specifikt. Ett kodstycke hämtar den inloggades användarnamn och visar det.

Alltså ser ALLA sitt eget användarnamn.

Jag ser "Surin P3", Herr Chang ser "Herr Chang" och du ser "flipp502". Ganska enkelt. Inget att bli irriterad över, ett skämt helt enkelt. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

så roligt ni har då :D ? hur tusan kan ni blanda in mitt nickname i detta löjliga ämne :bad: , kommer härmed att lämna denna lekstuga, har suttit många kvällar o läst om era otriligt dumma kommentarer  :grrrrrr: det är som en stor jä..a barnstuga, tack för mig :party:

Det verkar som flipp flippade ur. Är det fler som totalt missuppfattat skämtet och lämnat in? Tråkigt i så fall..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte jag har inte sett nån bli förbannad förutom flipp eller flopp  :rofl:

men kul med alla förvirrade människor inkl. mig själv  :bag:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Långrygg,

Detta är väl något som man får stå ut med i dagens samhälle. Om flipp502 till exempel klarar av de något påfrestande reklamutskicken från Postkodlotteriet på TV4 så borde flipp502 kunna hantera detta.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja Långrygg,

Det är nog ett känt trick på forum som använder denna programvara. I och för sig kan admin bestämma om det ska kunna användas eller ej. Surin P3 meddelade tidigare att han möjliggjort detta lilla trix, och då Farang klagade över den personliga hälsningen högst upp på sidan kunde jag inte låta bli...

Fast vi får kanske stänga av funktionen om det spårar ur.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Individuellt anpassat...

Vad sägs om detta? Bara för att du [you] tycker att hälsningarna inte passar, så är det faktiskt så att alla inte tycker som du [you]. Nej [you], du får nog överväga att anpassa dina krav till majoriteten. Men [you], medge att detta inlägg var personligt formulerat just för dig [you].

Och nu blir kanske P3 lite arg på mig ;-)

Herr Chang har talat.

Nu gjorde du något "kul" va ??? ?

Lär bli många inlägg om detta... (koden [you] var roligt)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Det verkar som flipp flippade ur. Är det fler som totalt missuppfattat skämtet och lämnat in? Tråkigt i så fall..

Det var kanske inte utan orskak han hade fått sitt nickname :glasses:

Link to comment
Dela på andra sajter

:kort:   Orkar inte läsa alla inlägg men jag tycker att det känns ganska olustigt att mitt nickname ska göras till åtlöje och användas som någon lustig kod  :kort:

:wai: Maakaao

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Maakaao. tricket är avslöjat för längesedan och det är inte DU som är utpekad!!! :D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:kort:   Orkar inte läsa alla inlägg men jag tycker att det känns ganska olustigt att mitt nickname ska göras till åtlöje och användas som någon lustig kod  :kort:

:wai: Maakaao

Men det är ju bara du själv som ser ditt eget nick! eller är du helt humorlös eller har inte poletten ramlat ner ännu?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Ääh, fy faan!!  :crazy:

Bra sagt gubs, farang och lamai64.

:D:D:D

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ääh, fy faan!!  :crazy:

Bra sagt gubs, farang och lamai64.

:D:D:D

Mvh

Kimmo

Undrar bara om [YOU] fattar?  :crazy:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Undrar bara om [YOU] fattar?  :crazy:

[YOU] är nog lika korkad som en del andra...  :party:

f-n, man fick ju änna tänka till så vart tvungen o ändra lite  :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...