Jump to content
IGNORERAD

Va????


Farang

Recommended Posts

  • Svar 155
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pigge01

    8

  • Farang

    8

  • Surin P3

    7

  • Soengsang

    7

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Individuellt anpassat...

Vad sägs om detta? Bara för att du [you] tycker att hälsningarna inte passar, så är det faktiskt så att alla inte tycker som du [you]. Nej [you], du får nog överväga att anpassa dina krav till majoriteten. Men [you], medge att detta inlägg var personligt formulerat just för dig [you].

Och nu blir kanske P3 lite arg på mig ;-)

Herr Chang har talat.

Ni har rätt jag fattar inte ett dugg.. Enda gången jag har klagat här i MPR var somras(trodde det var glömt redan) eller är det nåt annat Herr Chang?

Arto

Link to comment
Dela på andra sajter

Herrejösses, att Herr Changs lilla skämt fortfarande kan göra folk förvirrade är ju underbart. Du som undrar varför just DU blev utpekad av Herr Chang kanske ska ta och läsa hela tråden från början så fattar kanske DU att DU inte blivit mer inblandad än OSS andra... :rofl::rules::rofl::rules::rofl::rules:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Det tog ett par inlägg, innan den berömda poletten ramla ned, undrars hur många som, liksom jag, undrade vad fasen har jag nu gjort, ok jag erkänner att jag torska, tillsammans med ganska många också, verkar det som.  Nästa veckas skämt blir att leka gömma bilen, och som objekt att gömma, har majoriteten röstat på det eventuella fordon som framföres av vår eminente HC, föreslår därför att hugade medlemmar medför, för leken lämpliga verktyg, och att vi träffas på en ännu hemlig plats, för senare färd till det Changska residenset, för att där genomföra kommande skämtsamma helglekar    

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok fattar att andra har också blivit utsatt av HC:s skämt :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Trodde att alla vill driva just med mig. :grrrrrr:

Arto

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ingen storskrivare i detta forum precis,så jag måste medge att man fick lite panik ett tag där!!!

PUST!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodu greven,det tog en stund men sen kom polletten rätt(jag är ingen humla på datorer) Mvh Måne(hur som helst så var det en kul grej)  :great:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Jodu greven,det tog en stund men sen kom polletten rätt(jag är ingen humla på datorer) Mvh Måne(hur som helst så var det en kul grej)  :great:

Visst var det en kul grej som satte fart på alla dönickar som aldrig skriver här...  :crazy:

Märkte själv det när jag skulle citera changens inlägg för jag först med blev irriterad...

Fortfarande har nog ändå inte [you] fattat vad det hela handlar om...  :crazy:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

:D   :D Fy fan vad lurad jag blev, det tog ju lite tid att hitta den här tråden och få förklaringen  :D   :D  
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

[YOU]! Det här är inget att skämta om!!!

Quote

Det har han "Mai Pen Rai"!! :great:

Lite får man bjuda på! :glasses:

pigge01

Jag skämtar inte!!

Men jag bryr mig inte!

Lite kan jag bjuda på!! :glasses:

Är inte småaktig!

När det passar mig ger jag tillbacka, lita på det! :whistle:

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang, din pilsnerpimplande knölföda.   :lol: Livet är roligt nästan jämt...

Ha en bra dag alla lurade.

Mvh ivar_500

Link to comment
Dela på andra sajter

:D

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Herr Chang, din pilsnerpimplande knölföda.   :lol: Livet är roligt nästan jämt...

Ha en bra dag alla lurade.

Mvh ivar_500

Och det lilla skämtet gjorde så att du blev tvingad till ditt första inlägg!!! :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hehe,

Trodde inte att så många skulle bli upprörda... det är som sagt ett litet trix man kan använda sig av när man skriver ett inlägg. Forumet vet ditt nick [you], och när inläggstexten skickas ut till dig så byts denna referens ut till ditt nick. Åtminstone i min webläsare är det ganska tydligt att nicket är dynamiskt utbytt då det har en annan färg än övrig text och dessutom går att klicka på (man kommer då till sin egen profil).

Men jag får be om ursäkt för att jag irriterat så många... det var inte meningen att peka ut just dig [you].

Herr Chang har talat.

Jag undrade vad et hela handlade om :yes: . Jag har varit medlem ca 1 timme och har tydligen skrivit nåt jag inte känner till :no: . Men efter att läst igenom tråden så förstår jag vad som hänt. Kul :yipi:

Audi=fyra nollor i fronten och en bakom ratten

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...