Jump to content
IGNORERAD

Nok Air flyger igen till Buri Ram


tapsakeo

Recommended Posts

Guest Forden34

Jo men det har varit stopp ett tag på flygningarna

Skönt att man kan flyga nu igen, går ju liiiite snabbare att ta slig hem till byn om inte bekvämare

så att säga

Kylbussarna vill jag helst undvika

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag och gumman tog en vanlig gul/grön taxi sist... det var faktist ok.

Landade tidigt med Thaien på Suvvan, och Nok gick då på eftermiddan mot Buriram... På väg i Taxin mot Don Mueang så började vi fundera och deala istället, och kom fram till att vi kunde lika gärna lägga stålarna på en bulle.

Kom inte ihåg vad vi pröjsade men ca 4000 baht har jag för mig, ungefär vad flygbiljetterna hade gått på...

Link to comment
Dela på andra sajter

YOUR BOOKING DETAILS

Booking Date: Booking Number: Booking Reference: Sun 16 Sep 2012 e633646 8886644 Name of Passenger(s) Payment MR.MRS. Smith Total Payment THB 2,629.60

Nok air i december med Thai promotion.

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

f_depart.gif Depart : Bangkok (Don Mueang) To Buri Ram

Wednesday December 12, 2012 Mon, 10 Dec THB space.gif Wed, 12 Dec THB 1666.36 space.gif Fri, 14 Dec THB 1666.36 tab_arrow_next_off.gif

Departure Arrival Flight Aircraft tab_pro.giftab_nokeco.giftab_nokflexi.giftab_nokplus.gif 12:10 13:15 DD9608 SAAB-340 1,666.36 2,320.56

Ja det är för två personer.(Thai promotion)

I dag får man betalav 1660 bath per person(Nok ECO).Thai Promotion slut.

Jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske finns en anledning att kolla reglerna för bagage. Det är ju inrikes så innehar man silvercard med orchild plus och har 30 kilo med sig kanske det blir extra avgifter!

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske finns en anledning att kolla reglerna för bagage. Det är ju inrikes så innehar man silvercard med orchild plus och har 30 kilo med sig kanske det blir extra avgifter!

Med Nok Eco är det 15 kg som ingår. Man kan köpa till 5kg för 107 bath, men sen lär det vara deras vanliga överviktstaxa på 50 bath/kg ( +moms?) som gäller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med Nok Eco är det 15 kg som ingår. Man kan köpa till 5kg för 107 bath, men sen lär det vara deras vanliga överviktstaxa på 50 bath/kg ( +moms?) som gäller.

Okay och tack, överkomliga priser liksom :14:

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Med Nok Eco är det 15 kg som ingår. Man kan köpa till 5kg för 107 bath, men sen lär det vara deras vanliga överviktstaxa på 50 bath/kg ( +moms?) som gäller.

Jag å grabben ska ha 20+30 kilo å då blir det dyrt med andra ord

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag å grabben ska ha 20+30 kilo å då blir det dyrt med andra ord

Blir väl ca 750 bath. OBS priset 100 bath (+moms) för 5 kg gäller bara om man köper till det när man köper biljetten.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Toppen med att NOK air börjat med flygningarna till Buriram igen!!! Kommer ner på morgonen den 12 juni(onsdag) och har bokat 12.10 planet.Såå skönt att slippa åka med VIP-bussen i 6 timmar! Kostnad för 3 per(varav 1 barn med extra baggage...7200 bht).

 

Med vänlig hälsning,Areeya

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...