Jump to content
IGNORERAD

Hur man köper sig en valseger...


MaiChai

Recommended Posts

andersbangkok

Dialoger i all ära,

men skulle det bli lika intensiva diskusioner?

Jag uppskattar verkligen att det finns olika åsikter här. Det berikar att få frågor belysta från olika håll. Vi har ju alla olika erfarenheter som utgångspunkt för diskussionerna.

Jag tycker vi använder alldeles för mycket energi till att rätta och debattera alla de lögner och felaktigheter som IL, helt medvetne om att de är just lögner, för fram

Detta är brist på respekt för övriga debattdeltagare. Det medför att debatterna fort blir fåniga och ägnas åt att rätat till de faktafel som IL använder som grund för sin argumentation.

Jag skulle ha mycket större utbyte av debatterna om vi kunde börja med att, i alla fall lite, kvalitetssäkra det som skrivs.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 579
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khun Ken

    82

  • andersbangkok

    59

  • måne

    49

  • MaiChai

    42

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Isan Lover

Problemet IL är att du verkligen skulle behöva lära dig att använda dels sanning, använda de sökfunktioner som finns samt inte minst LÄSA vad du själv länkar till. Det skulle underlätta dialogerna här.

Nu går det alldeles för mycket tid åt att korrigera dina felaktigheter och lögner.

Hej

Ja kollar du verkligen igenom alla dom miljoner svar varje sökning ger så förstår jag i.o.f.s att du vill ha hjälp, men för egen del har jag inga som helst tankar på att lägga min tid på detta, och du blir allt korrigerad och rättad själv ibland på forumet som alla andra.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja kollar du verkligen igenom alla dom miljoner svar varje sökning ger så förstår jag i.o.f.s att du vill ha hjälp, men för egen del har jag inga som helst tankar på att lägga min tid på detta, och du blir allt korrigerad och rättad själv ibland på forumet som alla andra.

Mvh Isan Lover

Finns väl ingen som kräver att man ska kolla igenom de miljoner svar man får på en sökning men det kan ju vara bra att läsa och förstå den text man själv länkar in i sitt svar, bara för man gillar rubriken så behöver det ju inte tyda på att texten är det som man tror. Eller hur?

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Hej

Ja kollar du verkligen igenom alla dom miljoner svar varje sökning ger så förstår jag i.o.f.s att du vill ha hjälp, men för egen del har jag inga som helst tankar på att lägga min tid på detta, och du blir allt korrigerad och rättad själv ibland på forumet som alla andra.

Mvh Isan Lover

Du behöver utveckla din förmåga att processa information ser jag. Det finns väl ingen som läser varje rad i varje sökningsresultat.

Jag läser i alla fall igenom det jag länkar till här. Det är en bra början, tycker du inte det?

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja kollar du verkligen igenom alla dom miljoner svar varje sökning ger så förstår jag i.o.f.s att du vill ha hjälp, men för egen del har jag inga som helst tankar på att lägga min tid på detta, och du blir allt korrigerad och rättad själv ibland på forumet som alla andra.

Mvh Isan Lover

Om du måste gå igenom millioner länkar IL. Ja då är du inget vidare på att "googla"..heller.
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...