Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Hultabengt

Gym i Surin

Recommended Posts

Hultabengt

Snart är det dax för ytterligare 5 månader i Surin.

Kan någon rekommendera ett bra Gym i Surin?

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Surin P3

"Bra" gym finns nog inte.

Men du har ett på Majestic Hotell vid busstationen.

Ett vid nattmarknaden, det vita huset i triangeln vid nedre infarten, inte vid trafikljusen, alltså.

Sen har du ett lite halvroligt utomhus, stenåldersgym på Prasatvägen ca 1 km utanför Surin på vänstersidan.

piloten66

Mitt imot bigC i hörnet finn ett modernt gym dom har även ett bra gym på området mitt imot Baan bunhijaranrak eller hur det stavas precis innan för poolen

Skickat från mig

FANTASY

Mitt imot bigC i hörnet finn ett modernt gym dom har även ett bra gym på området mitt imot Baan bunhijaranrak eller hur det stavas precis innan för poolen

Skickat från mig

Tja är det där du brukar träna :crazy:

FANTASY

piloten66

Tja är det där du brukar träna :crazy:

FANTASY

nää det är på starbeem får en mycket stark höger ölen är ju tung

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

SunX

http://youtu.be/V27N8iQM_No

tyskland får en avhyvling för dåligt tränade

Haha ja den är fin...tack för senast då Piloten...;0))

• Similar Content

• lately
      By lately
      Vill du bosätta sig i Isaan Thailand.

https://www.facebook.com/cornercafesurin/
      Ett unikt tillfälle att förvärva en lönsam restaurang i Surin. Stadens mest populära västerlänningar och thailändska favoritmat och restaurang i Surin en kilometer från busstationen.

- Antal platser Inside 35, på uteserveringen 25. Lätt att tillägga, det finns ledigt utrymme utanför.
      - Restaurangen Facebook-sida har nästan 5000 aktiva människor som gillar sidorna.
      - Restaurang öppnades i januari 2013 hela tiden med samma ägare.

- Restaurangen gör vinst varje månad, till exempel bra familj som vill ha och köra en fin affär.
      - 50% av kunderna är thailändska och 50% utlänningar.
      - Omsättningen för de senaste åren i genomsnitt 2 miljoner Thb / år, fasta kostnader 45.000 Thb / månad
      - Begärt pris 1,2 miljoner Thb

- Livet är en vågrörelse, har nu kommit till den punkt i vågorna, ägare par banor divergerar och det är dags att ta har nya utmaningar. När något är slut finns det oftast också en ny början. Å andra sidan är det en synd att ge upp en bra restaurang, men förhoppningsvis kommer vi att hitta platsen för de nya ägarna, som håller restaurangen lika bra vård som vi har gjort.
      Ring + 66 86 915 7260 Hannu och för mer information, vänligen skynda detta för en restaurang vid detta pris kan hittas i den nya husägare tidigare än du tror.
      Hannu +66 86 9157260, e-post lyotty@gmail.com
      https://www.facebook.com/cornercafesurin/

• lately
      By lately
      Tvåvåningshus till salu i Thep Thani. Land 400 kvm, Fyra sovrum, två badrum, vardagsrum, kök, kontor. Parkering för två bilar. 5 air con enheter, ingår möbler. Nära Robinson Mall. Bara 10 minuters bilresa till staden.
      Pris 3 900 000 Thb

Two storey house for sale in Thep Thani. Land area 400 sq.m. Four bedrooms, two bathrooms, living room, kitchen, office. Parking for two cars. 5 air con units, furniture included. Near Robinson Mall. Only 10 minutes drive to city.
      Asking price 3 900 000 Thb

http://surinproperties.com/index.php…
      Contact person: Tai
      Telephone: 083 100 0104
      email surindream@gmail

• Cavemannen
      By Cavemannen
      Jag vill tala om hur jag lärde känna Surin P3.
      Jag hade haft en del pappers kontakt med han via forumet och vi hälsade på varandra osv.....
      Sen en dag(jag hade hans telenr i mobilen) så drog bypolisen och jag iväg på ett endagars äventyr, men det vart sent och HAN beslöt att vi mellan landar i Surin, jaja kul tänkte jag....utan pengar och allt.....(Jag var mitt i mitt hus bygge och fick max 9.999NOK på 7dar på den tiden)
      Där satt man mitt i nowwere och atm sa NOOOOOO!!!!!!!
      Då PMa jag P3 och frågade om jag fick låna 10,000B i 24h.............
      Vi hade aldrig setts och P3 sa javisst! jag lånade 10.000b av p3 i 1v
      Tack som fan P3 att du litade på mig den gången   du är kunge!
      ungefär så gick det till, bättre kompis hittar man inte
      Naturligtvis så betalade jag tillbaks min skuld nästa gång jag var i Surin.
      Men själva grejen att låna ut till en okänd......jaja du har för evigt en fjäder i min hatt!

• Cavemannen
      By Cavemannen
      Jag läste i en tråd om att låna ut pengar.
      Min släkt(liten obetylilg släkt) har jobbat som egenföretagere i Chonburi, de drev en restaurang i en stor gummiverkstad där de jobbade 2 skift.
      Jag vet att brodern(lillebror)som drev detta jobbade ca 05.00 till 22.30 i +10 år innan han kammade hem vinsten.
      Idag lever han på sina risåkrar han köpt och låneverksamheten(han har lånat ut pengarna han sparat ihop)
      Jag kan inte annat än att unna han detta liv...

• Surin P3
      By Surin P3
      Titel: Kalas i Surin
      Datum:2016-02-06 12:00
      -------
      Initiativtagare: Surin P3

Har redan nu bokat in denna dag för en MPR träff hemma hos oss.
      2015 var det ju hos FANTASY och 2016 blir det minst en hos oss.
      Alla är välkomna och hur det blir exakt är inte planerat ännu, utan bara dagen är satt.

Klicka här för att anmäla dig: Kalas i Surin

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy