Jump to content
IGNORERAD

Läser ni böcker nuförtiden?

MaiChai

Recommended Posts

Tjena! Vet det.har ju läst boken. Tragiskt slut. Men i mina ögon fortfarande kung bland snutar!!
Han återuppstår tydligen i den nya boken polis
Dela på andra sajter

yes ,fast på igen
Tänk om det fanns en bok om en gubbe som körde en en jättelång bil, bara åt skalad potatis och som inte inte pratade utrikiska. Den boken skulle jag läsa
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Tänk om det fanns en bok om en gubbe som körde en en jättelång bil, bara åt skalad potatis och som inte inte pratade utrikiska. Den boken skulle jag läsa

AH FAN RING MIG I STÄLLET

Telefon 08-405 10 00

Dela på andra sajter

AH FAN RING MIG I STÄLLETTelefon 08-405 10 00
Näää lillsnorre har sagt att jag skall akta mig från äldre herrar, framförallt lastbilschaffisar ;)
Dela på andra sajter

Näää lillsnorre har sagt att jag skall akta mig från äldre herrar, framförallt lastbilschaffisar :wink:

Ähh så länge du inte vänder röv...f´låt ryggen till dom e det ingen fara :spiteful:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Näää lillsnorre har sagt att jag skall akta mig från äldre herrar, framförallt lastbilschaffisar :wink:

Det är lugnt är både impotent och väderbiten ,men ett gott hjärta

Dela på andra sajter

Det är lugnt är både impotent och väderbiten ,men ett gott hjärta

Stämmer nog in på 50% av forumet :loc:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Stämmer nog in på 50% av forumet :loc:
Jo det är en tveksam skara som hänger här ;)
Dela på andra sajter

Läser för närvarande "Born to run", "Spermaharen"(Killing-gänget) samt en fotobok av Cato Lein paralelt. De två förstnämnda funkar

bra om man känner för att skratta lite grand.och fotoboken inspirerar till att ta bättre porträttbilder. 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Precis vad gjort dom är vuxna nu och sköter sig själva och även barnbarnet slipper en egotrippad farfar som inte bryr sig

Då begriper jag inte vad du gnäller på mig för... Varje kväll, medan frun satt och latade sig, lekte jag ned mina barn, tog jag hand om deras duschning, tandborstning och godnattsaga.

Och sen har du mage att påstå att jag är egotrippad och läser böcker istället för att ta hand om mina barn...

Ändrades av Kollba

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ja herregud vuxna män läser sagor jävla fjantar

Läser inte farfar sagoböcker för sina barnbarn? :)

Dela på andra sajter

Finns ingen anledning att läsa skönlitteratur, är boken bra kommer filmen oftast ganska snabbt men det är ju klat att har man ingen TV får man ju hålla sig till boken.

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Läser inte farfar sagoböcker för sina barnbarn? :)

Vi kör youtube kanoners

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Då begriper jag inte vad du gnäller på mig för... Varje kväll, medan frun satt och latade sig, lekte jag ned mina barn, tog jag hand om deras duschning, tandborstning och godnattsaga.

Och sen har du mage att påstå att jag är egotrippad och läser böcker istället för att ta hand om mina barn...

Skitsnack det fick väl frugan sköta ,medans du satt med din sagobok och drömde dig bort ,bokläsare kan man jämföra med alkoholister och knarkare ,tänker bara på sig själva och bryr sig inte dyft om sina medmänniskor

Dela på andra sajter

Finns ingen anledning att läsa skönlitteratur, är boken bra kommer filmen oftast ganska snabbt men det är ju klat att har man ingen TV får man ju hålla sig till boken.

Om du föredrar filmen framför boken visar det bara vilken nivå din hjärna ligger på...

Dela på andra sajter

Skitsnack det fick väl frugan sköta ,medans du satt med din sagobok och drömde dig bort ,bokläsare kan man jämföra med alkoholister och knarkare ,tänker bara på sig själva och bryr sig inte dyft om sina medmänniskor

Exactemente, har sagt upp bekantskapen med flera släktingar som i smyg läst böcker!

Dela på andra sajter

Jag utgår från att du inte menar allvar... Annars är du en mycket, mycket sjuk människa...

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag utgår från att du inte menar allvar... Annars är du en mycket, mycket sjuk människa...

Nä fan är ganska frisk för min ålder

Dela på andra sajter

Om du föredrar filmen framför boken visar det bara vilken nivå din hjärna ligger på...

Jovars, Ni får gärna sitta i Ert garage med erotiskt litteratur och tro att Er hjärna är större än vad den faktiskt är medan vi andra ser en vuxenfilm.

Dela på andra sajter

Har just läst färdig Inferno av Dan Brown. Jag är mycket besviken. Det var mera fakta bok än kriminalroman.

Alla hans tidigare böcker är mycket bättre. 

Börjar läsa på Herman Lindqvist Mitt i allt.

Det brukar bli en läst bok och en ljudbok i veckan.

Bara att hålla med,ointressant faktarabblande mest hela tiden istället för att väva ihop historien bättre.

Sen var det ett riktigt patetiskt applereklam avsnitt.

Nej ner i tunnan med den ;)

Dela på andra sajter

Bara att hålla med,ointressant faktarabblande mest hela tiden istället för att väva ihop historien bättre.

Sen var det ett riktigt patetiskt applereklam avsnitt.

Nej ner i tunnan med den :wink:

Och så var det produkt placeringar för några produkter.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...