Jump to content
IGNORERAD

Vad kan en Android mobil som inte Iphone 4-5 kan ?

Songkran

Recommended Posts

• Svar 545
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Songkran

67

• Soengsang

51

• Herr Chang

42

• andrejsdenruskige

41

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Lös i Magen? ???+

Nej, en normal konsistens tror jag :)

Skål svampajävel :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Eller. Ta en bild och välj hur du vill skicka den

Ja men ajja bajja att markera flera redan tagna bilder för då bestämmer äpplet att man inte får använda alla allternativ för att skicka bilderna.

Äåppplet sucks

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Ja men ajja bajja att markera flera redan tagna bilder för då bestämmer äpplet att man inte får använda alla allternativ för att skicka bilderna.

Äåppplet sucks

Ajdå, har aldrig testat. Men säger du det så är det säkert så.

Dela på andra sajter

Med Samsung Galaxy S4 så kan vi ju göra listan ännu längre :)

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

När man som jag har en tendens att falla åt sidan efter ett tag i soffan så känner min Note av det och roterar ej skärmen så det är

bara att Mpra vidare :thumbsup:

Lösningen på en av vår tids stora problem.

Dela på andra sajter

Skickar man fram en Samsung Galaxy S4 och en Äppel Ifån 5 och börjar jämföra så blir allt bara löjligt och listan blir lång då Ifån 5 har typ inget att komma med när man jämför. 

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Själv tycker jag HTC One, är den snyggaste telefonen än så länge... Jag väljer den före S4 idag,

Dela på andra sajter

Själv tycker jag HTC One, är den snyggaste telefonen än så länge... Jag väljer den före S4 idag,

Nja, vis av efarenhet så blir nog min nästa telefon ngt annat än HTC, dom är helt enkelt lite för omständiga att roota o ha kul med - i jämförelse med Samsung.

Men, om man ska behålla luren som den är "out of box" så är förmodligen htc one ett jävligt bra val..

Har själv en Htc one x(hox) sen ett år(knappt) o den är fan så mkt krångligare att leka med än dom Samsunglurarna jag kladdat med tidigare(Galaxy s1+s2 o note1)

Dela på andra sajter

Själv tycker jag HTC One, är den snyggaste telefonen

Men, nu referererade du å andra sidan till det estetiska, så, ja, då är du nog fan rätt på det...

Dela på andra sajter

Hc har du tagit bort ditt eget inlägg här?

Ja, jag upptäckte att jag missat ett "inte" i det jag citerade, och därmed blev mitt inlägg helt fel.

Bara att radera ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Apple skiter i sina kunder när dom får problem på sin produkter, kompisen tappade en tangent på sin 6 mån gamla Apple Macbook Air 13 och dom vägrar laga den :(

Trodde dom hade råd ta hand om sina kunder, men tydligen så skiter dom i kunderna och konsumentlagen. 

Riktigt lågt enligt mig !

Dela på andra sajter

Apple skiter i sina kunder när dom får problem på sin produkter, kompisen tappade en tangent på sin 6 mån gamla Apple Macbook Air 13 och dom vägrar laga den :(

Trodde dom hade råd ta hand om sina kunder, men tydligen så skiter dom i kunderna och konsumentlagen. 

Riktigt lågt enligt mig !

Struntprat. Du kommer med en enda anekdot och drar slutsatser om hela Apple av det. Din kompis... jojo.

Vet du ens hur det gick till när denna tangent gick sönder? Kanske var självförvållat?

Faktum är att Apple ständigt ligger i topp vad gäller nöjda kunder.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Struntprat. Du kommer med en enda anekdot och drar slutsatser om hela Apple av det. Din kompis... jojo.

Vet du ens hur det gick till när denna tangent gick sönder? Kanske var självförvållat?

Herr Chang har talat.

Han och inte gjort något onormalt för att den skull lossna vilket du verkar tro. 

Mac huset förstår inte heller varför dom vägrar laga den och ville att han skulle ringa Applecar sverige istället. 

Eftersom du verkar tro att jag bara hittar på detta så skulle jag kunna skicka en kopia på ett mail från Mac huset till dig som han fick, om du vill. 

Jag skulle gärna vilja se någon undersökning på hur nöjda kunder som får problem med sina produkter är.

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

:rotfl: Pastorn förnekar sig inte.. Som jag skrev i den andra tråden så är det så klart din kompis eget fel att tangenten lossnat och det är aldrig aldrig apples fel om något går sönder eller felar. Ungefär som när han inte lyckas låsa upp sin iphone så är det telias fel trots att det ju är apple som står för själva upplåsningen :whoco5:

Dela på andra sajter

Han och inte gjort något onormalt för att den skull lossna vilket du verkar tro. 

Mac huset förstår inte heller varför dom vägrar laga den och ville att han skulle ringa Applecar sverige istället. 

Eftersom du verkar tro att jag bara hittar på detta så skulle jag kunna skicka en kopia på ett mail från Mac huset till dig som han fick, om du vill. 

Jag skulle gärna vilja se någon undersökning på hur nöjda kunder som får problem med sina produkter är.

Varsågod:

http://www.techhive.com/article/2020965/samsung-htc-rank-closely-behind-apple-in-smartphone-satisfaction.html

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Var väl ~lika med andra märken där :)

Får väl se om dom rättar sig efter konsumentverket, tror du äpple vill hamna på  svarta-listan för en dator ? 

Jag tror att problemet med tangenter som lossnar kan vara rätt vanligt och dyrt att åtgärda vilket gör att dom vägrar ta sitt ansvar, så lågt :(

Ändrades av Songkran

Dela på andra sajter

Tramstråd!!  Android totala friheten om man vill göra mera med telefonen än bara ringa.

NFC, Tasker, byta till ett fettbatter mitt är på 4300mAh osv

Jag har inget emot Iphone det är snygg design, bra operativ om man nöjer sig med vad dom har leverat. Men jag vill inte ha diktatur i min lur!!

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Dela på andra sajter

Herr Chang har talat.

Frun syster är då minst av allt nöjd med sin nyinköpta Ifån5. Ur paketet till lagning pga ljudfel. Fick en ny efter 2 veckor. Taskig täckning och äter batterier är utlåttandet av den nya apparaten.

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Frun syster är då minst av allt nöjd med sin nyinköpta Ifån5. Ur paketet till lagning pga ljudfel. Fick en ny efter 2 veckor. Taskig täckning och äter batterier är utlåttandet av den nya apparaten.

Men nu får ni väl ge er! Hur svårt ska det va att förstå att det som apple tillverkar står för förstklassig kvalité? apple kan väl inte rå för att folk pillar bort tangenter eller har hörselfel och inte förstår att mobilen måste laddas för att batteriet inte ska ta slut. Taskig täckning? Det kan väl inte apple hjälpa, det ligger väl på operatörens ansvar om dom skickar ut för svag signal.

Ändrades av knasen
Dela på andra sajter

Men nu får ni väl ge er! Hur svårt ska det va att förstå att det som apple tillverkar står för förstklassig kvalité? apple kan väl inte rå för att folk pillar bort tangenter eller har hörselfel och inte förstår att mobilen måste laddas för att batteriet inte ska ta slut. Taskig täckning? Det kan väl inte apple hjälpa, det ligger väl på operatörens ansvar om dom skickar ut för svag signal.

Sent ska syndaren vakna..

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...