Jump to content
IGNORERAD

Mäklare i Buriram


ban_kog_wat

Recommended Posts

Är det någon som vet om det finns någon mäklare i Buriram med objekten visade på web...

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

baan, är du säker på att du vill till Buriram ? Om jag var du, så skulle jag ta reda på mera om bygden. Här fixas allt genom kontakter/släkt, Din flickväns familj måste .ha ett kontaktnät för alla behov du har. Är din flickvän född i Provincen Buriram eller staden? Blev förvånad när du skrev att hon gick vilse.  Mvh Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

baan, är du säker på att du vill till Buriram ? Om jag var du, så skulle jag ta reda på mera om bygden. Här fixas allt genom kontakter/släkt, Din flickväns familj måste .ha ett kontaktnät för alla behov du har. Är din flickvän född i Provincen Buriram eller staden? Blev förvånad när du skrev att hon gick vilse.  Mvh Anders

Jodå nog hamnar vi i Buriram så småning om.

Har varit i buriram vid 5 tillfällen under de senaste åren så jag lär mig så sakteliga. Sambon kommer från Mabsmar / Baan Kog Wat som ligger 13 kilometer nord väst från Buriram Centrum.

Att hon gick vilse har sin förklaring i att hon inte hade varit hemma i stan på nästan 6 år sedans då 2003. Nu har vi som sagt varit där oftare så nu är vi inte så vilse.

/Baan

mai-mii, mai.mii mai.mii

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...