Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

ban_kog_wat

Mäklare i Buriram

Recommended Posts

ban_kog_wat

Är det någon som vet om det finns någon mäklare i Buriram med objekten visade på web...

buriram

baan, är du säker på att du vill till Buriram ? Om jag var du, så skulle jag ta reda på mera om bygden. Här fixas allt genom kontakter/släkt, Din flickväns familj måste .ha ett kontaktnät för alla behov du har. Är din flickvän född i Provincen Buriram eller staden? Blev förvånad när du skrev att hon gick vilse.  Mvh Anders

ban_kog_wat

baan, är du säker på att du vill till Buriram ? Om jag var du, så skulle jag ta reda på mera om bygden. Här fixas allt genom kontakter/släkt, Din flickväns familj måste .ha ett kontaktnät för alla behov du har. Är din flickvän född i Provincen Buriram eller staden? Blev förvånad när du skrev att hon gick vilse.  Mvh Anders

Jodå nog hamnar vi i Buriram så småning om.

Har varit i buriram vid 5 tillfällen under de senaste åren så jag lär mig så sakteliga. Sambon kommer från Mabsmar / Baan Kog Wat som ligger 13 kilometer nord väst från Buriram Centrum.

Att hon gick vilse har sin förklaring i att hon inte hade varit hemma i stan på nästan 6 år sedans då 2003. Nu har vi som sagt varit där oftare så nu är vi inte så vilse.

/Baan

buriram
:wai: mvh anders  Mitt Hjärta är född i stan.

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy