Jump to content
IGNORERAD

nyinflyttad till Roi Et


thainenne

Recommended Posts

hej där,, efter 6 år som kringflackande runt i Thailand har jag nu hittat hem ( tror jag ) jag är nyinflyttad till Roi Et, vägen mellen R.E och Maha Sarahkam, hoppas träffa några svenskar boende i trakten,,, finns ni ??? jag bor i Thailand 9 månader per år, ha en bra dag

Link to comment
Dela på andra sajter

hej där,, efter 6 år som kringflackande runt i Thailand har jag nu hittat hem ( tror jag ) jag är nyinflyttad till Roi Et, vägen mellen R.E och Maha Sarahkam, hoppas träffa några svenskar boende i trakten,,, finns ni ??? jag bor i Thailand 9 månader per år, ha en bra dag

Vi inte flyttat ner ännu men om ca år skall vi flytta ner till Suwannaphum

där vi har hus och mark.

Mvh Pho

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

hej där,, efter 6 år som kringflackande runt i Thailand har jag nu hittat hem ( tror jag ) jag är nyinflyttad till Roi Et, vägen mellen R.E och Maha Sarahkam, hoppas träffa några svenskar boende i trakten,,, finns ni ??? jag bor i Thailand 9 månader per år, ha en bra dag

Hej

Lycka till i Roi Et och Isaan, hoppas och tror att du kommer att trivas.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Nu har jag flyttat till Khon Kaen, hoppas traffa nagon for lite snack och kanske en pilsner eller fler

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev inte långvarig i Roi et . Själv så åker jag ner till Wapi patum som ligger 3,5 mil från Roi et nästa vecka o blir där till i mitten på Januari

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...