Jump to content
IGNORERAD

Mae Pim


Thainab

Recommended Posts

Underbart ställe,kanon resturanger,uteliv nej inga tjejbarer,stranden beror på säsong men mest kanon,Hotellet du nämner har bott där fint som fan men stäng dörren till ballkongen annars så fylls rummet med mygg på kvällen.t.o.m polisen är trevliga där.Mitt favoställe.Mycket svensktägt där men få turister.Ha de

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Någon som har kännedom om Mae Pim ?

Börjat snegla åt att åka dit och slappa några dagar.

Hur är beachen ?

Uteliv ?

Resturanger ?

Hotell ?

Mae Pim Resort Hotel - ser trevligt ut

http://www.agoda.se/...fQMHuPNT9m3nA==

All info är välkommen :thumbsup:

Hon var godkänd

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanonställe har bott där i några år men åk inte ner till stranden på söndag om du vill ha lugn o ro för då är hela Bangkok där nåja kanske inte alla men mycket folk o det finns alla typer av resturanger farang o Thai mycket bra ställe saknar den stranden

Skickat från mig

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för infon, blir nog en 5-6 dagar där som avslutning på resan... lungt och skönt ska det va :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte varit i Mae Phim men kan rekommendera en bit längre bort, Khlong Khut. Lugnt och stilla, fantastisk strand, turisterna kan räknas på ena handens långfinger. Enda nackdelen var att det var ganska dyrt att bo men vi letade inte heller ihjäl oss precis. Bodde i tjusig bungalow 30 meter från havet och pröjsade 2.200 Baht/natt. Fanns ett annat ställe för 1600 Baht men då på hotel och lite sämre läge. Finns säkert billigare alternativ men vi stannade bara två nätter så vi tyckte att vi kunde unna oss det. Många thai på helgen som vanligt så ska ni hit, åk på måndag.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har vart där en hel del eftersom ett gäng av mina thaipolare bor i Samyan/ ampeh Klaeng ett par mil inland. Finns som sagt inte någe uteliv förutom Buffalo bill steakhouse där jag ätit några ggr men inte blivit imponerad. dom brukar ha lite evenemang vissa kvällar men fet e lungt o fint

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stället har ju blivit rätt exploaterat dom sista åren, men om man åker dit mitt i veckan kanske man får ha en bit strand för sig själv precis som vi 2007 :thumbsup:

post-3585-0-31841500-1349888515_thumb.jp

post-3585-0-54628700-1349888611_thumb.jp

post-3585-0-00858400-1349888819_thumb.jp

post-3585-0-31841500-1349888515_thumb.jp

post-3585-0-54628700-1349888611_thumb.jp

post-3585-0-00858400-1349888819_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...