Jump to content
IGNORERAD

Boka eller vänta?


Guest wUThai

Recommended Posts

Jag kommer förmodligen åka ner i April 2009. Tror ni att Thai-Air kör igång nån kampanj? Dom har ju kört det sista åren vid den tidpunkten.

Sen kan man ju alltid hoppas att kronan stärkts lite tills då! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra fråga wUThai!

Vi har tänkt åka 20 april till 20 maj, men ej bokat något. Avvaktar nog eventuell kampanj.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att dom drar igång kampanien efter Påsk Helgen, Tänker själv åka i början på maj älsta dottern byter skola då ner och "skola in hon"

P7271345.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Thai kör igång en kampanj i april.Priserna ca 6300 för enmånadsbiljett.Mvh Måne.Tror nog det blir mycket tomma stolar ner efter 15 januari.  :lol:   :whistle:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

måne

Det tror jag med, det är bara att invänta för det kommer att bli billiga resor ner den tiden.

Vi får ta en resa då, så skall vi ta en sväng upp till Korat för att hälsa på fläktrum.

mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Thai kör igång en kampanj i april.Priserna ca 6300 för enmånadsbiljett.Mvh Måne.Tror nog det blir mycket tomma stolar ner efter 15 januari.  :lol:   :whistle:

Du låter säker på din sak, var har du fått den infon från? Hoppas innerligt att du har rätt! :)

Känns som man gör helt rätt i att avvakta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Thai kör igång en kampanj i april.Priserna ca 6300 för enmånadsbiljett.Mvh Måne.Tror nog det blir mycket tomma stolar ner efter 15 januari.  :lol:   :whistle:

Är själv på gång att boka men tycker priserna är väl höga. Men varför kommer det att vara mycket tomma stolar efter 15 januari..?

huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Om ni kan åka redan i mars 2009, så finns det nu en kampanj med Thai  :yes:

Kampanj Thai mars 2009!

För 3200kr kan ni åka till Thailand med Thai Airways!

Res ut 01mar09-31mar09

Boka så snart som möjligt i mån av plats.

Reseskatt tillkommer ca SEK2600-SEK3500.

75% rabatt för barn

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...