Jump to content
IGNORERAD

Flygskatt mm.


LungAlahato

Recommended Posts

Hej

Har haft funderingar om våra flygpriser till LOS.

Antar att sossarna vinner valet 2010 med mp och v. Som alla har sett har Mona lovat samarbete med mp och kanske med v. Det som oroar mig är att Maria Wetterstrand kan tvinga fram en skattehöjning av flygresor och hur stor kommer höjningen att bli? Har vi vanliga knegare råd att åka till Thailand då?

Jag har alltid lagt min röst på sossarna men nu har börjat tvivla. Vill inte heller ha flintisen Reinfeldt tillbaka heller. Är lite kluven. Vad anser ni? Hur ska vi ha råd att åka till LOS i framtiden?

Arto

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej

Har haft funderingar om våra flygpriser till LOS.

Antar att sossarna vinner valet 2010 med mp och v. Som alla har sett har Mona lovat samarbete med mp och kanske med v. Det som oroar mig är att Maria Wetterstrand kan tvinga fram en skattehöjning av flygresor och hur stor kommer höjningen att bli? Har vi vanliga knegare råd att åka till Thailand då?

Jag har alltid lagt min röst på sossarna men nu har börjat tvivla. Vill inte heller ha flintisen Reinfeldt tillbaka heller. Är lite kluven. Vad anser ni? Hur ska vi ha råd att åka till LOS i framtiden?

Jag har råd med en rejäl höjning och vore bara glad om det blev mindre "Svenssons" på flyget och på plats i Thailand. Så jobba lite mer o slösa mindre här hemma så löser det sig nog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Uhhh bevara oss från den gröna häxan. Nä jag håller tummarna att Fredrik & co sitter kvar så vi kan fortsätta flyga i framtiden.  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...