Jump to content
IGNORERAD

En mycket viktig fråga!!


Joints

Recommended Posts

Det är ju sant ska man dricka finöl så får det bli en eller två sen blir smaklökarna lite bedövade och tillslut så kan man dricka vilken skitöl som helst om man är lite törstig.

Fel fel fel.

Jag går hellre törstig än dricker Sofiero eller Lao beer tex. Den ölen smakar ju skit redan i munnen...

//Ölgormanden Odin

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 42
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Joints

    6

  • BaBoo

    4

  • mamma bäng fan pappa käng

    4

  • Sam sip sam

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ursäkta men pissöl :(

Det här är riktig öl :drinks:

785_936_Abbot_Ale_Beer__(kl.pdl).jpg

Ja Lappen eller Bishops Finger Ale är åxå kanon, men bara en eller två annars blir det för mkt. av det goda...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Lappen eller Bishops Finger Ale är åxå kanon, men bara en eller två annars blir det för mkt. av det goda...

Den slinker ner fint dem med :)

Ja inte blir det en back av dom precis

Link to comment
Dela på andra sajter

Den slinker ner fint dem med :)

Ja inte blir det en back av dom precis

Nääe de e ingen hit tro mej, Jag har provat...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall bryggas av Chang-folket, då är det inte lönt att provsmaka, blir väl som det andra danska surölet.

Öl ska va gott, annars kan de kvetta.

[move] Gode Arne [/move]

så där

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...
Chrille Columbus

Finns Federbrau bara på burk i affärer?

Testade en burk för två dagar sen, men blev inte så jätteimponerad. Helt OK, men inte mer.

Idag har jag fått i mig både lite dunkel och lite weissbier, passade smaklökarna bättre.

/mvh

Det kanske är lite sent påtänkt men Federbrau finns på en del barer och på flaska jag har faktiskt inte sett den på burk, den är licensbryggd och jag skulle inte betala importöl pris för den en del barer har för sig att ta extra betalt för den ungefär som med import typ king fisher eller nåt tyskt m.m.. Som du säger Okej öl men inte så mycket mer , en pilsner helt enkelt.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom här tyckte jag va helt ok.

post-4278-079444500 1283275655_thumb.jpg

post-4278-079444500 1283275655_thumb.jpg

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag har gått över till rött torrt vin för att slippa ölmagen.. Men kommer nog ta nån öl då och då när jag sitter på flygplatserna och väntar :)

Men va i hellskotta rötjut om det vart vitt så ja ja smaken e som baken delad

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillfällig försäljning på systemet start 1/9

Innis & Gunn Highland Cask (nr 11758)

Lagrad i cirka en månad på ekfat som tidigare använts för att lagra 18-årig skotsk whisky från Highlands.

Ölen blandas sedan, och får mogna i ytterligare en dryg månad.

Mer info:

http://www.systembol...11758&Butik=209

Fager.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var på Carrefour (Ratchada) idag. Där kostade Federbräu 29 TBH för 33 cl burk/flaska (de hade båda) och 59 för stor flaska. Jag har satt en flaska på kylning nu... 4,7% alkohol är det i den.

Ändrades av kokos
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...