Jump to content
IGNORERAD

Vattenhål på Dark Side


Ledarsvinet

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Ledarsvinet

    13

  • kenke

    9

  • Jive

    6

  • ragson

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hoppas han inte kopierat Malcolms recept med slaktade notor... PJ' skall man passa sig för.

Har varit mycket på PJ och har aldrig haft problem med saltade noter. Vet inte hur länge sen du var där.

Men det kan ha varit hans ex fru eller en som sköte baren som stack med några dagars dags kassa.

Link to comment
Dela på andra sajter

post-7760-0-34387000-1347903854_thumb.jppost-7760-0-43811400-1347903944_thumb.jppost-7760-0-67930700-1347904031_thumb.jppost-7760-0-66587300-1347904147_thumb.jppost-7760-0-86167700-1347904264_thumb.jppost-7760-0-34526300-1347904341_thumb.jp

Den baren känner jag igen, det är gamla Titty Twister.

Det ställer heter Black hole nu tror jag?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag fattade rätt så heter den Titty Twister

Jobbar Salma Hayek fortfarande på Titty Twister?

I så fall kommer jag så fort jag kan.

:crazy:

Ändrades av Palmer
Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas han inte kopierat Malcolms recept med slaktade notor... PJ' skall man passa sig för.

Jag har aldrig haft några problem med det, har besökt denna bar mycket sedan den låg utanför Eakmongkol 4. Du har kanske bara haft otur

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig haft några problem med det, har besökt denna bar mycket sedan den låg utanför Eakmongkol 4. Du har kanske bara haft otur

Det var samma sak när han hade USA Bar på Khaotalo. Det fins tyvärr många som råkat ut för saltade notor hos Malcolm.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Väcker många ljuva minnen från "the dark side" Känner hon som var mamasan på KIK bar enligt uppgift jobbar hon nu som mamasan på baby doll soi15. Skall naturligtvis kolla upp detta när jag kommer ner om ett par veckor :nyam::nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena svinet! Ar svinhuset helt nedlagt numera eller? Kan vara bra att veta om tidigare organisation fortfarande ar aktiv. Kommer ju in ibland fran KL for att hamta upp kultingarna.

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du nere nu Gawar?

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Önskar jag vore de... Åker 1:a Nov... Längsta månaden ever nu ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Blue Moose är ett fint hak, amerikansk sportbar öppet från 0800, riktigt bra mat inga brudar, rökfritt. Schyst ställe om man vill äta och slappa lite.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ändrades av Seaserpent

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

testa denna om ni vill kolla Pattaya:

http://www.pattayaphotoguide.com/

synd att den var så gammal bara... Central Festival köpcentrumet var ju inte ens färdigbyggt

Men skoj ändå att klicka sig igenom "gammla" kvarter, tror till och med att jag "såg" en bekant på Diana Dragons veranda...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

synd att den var så gammal bara... Central Festival köpcentrumet var ju inte ens färdigbyggt

Men skoj ändå att klicka sig igenom "gammla" kvarter, tror till och med att jag "såg" en bekant på Diana Dragons veranda...

skulle önskat det var äldre ändå så man kunnan spana in Palm Villa Hotel som låg på Central Festivals tomt innan.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

skulle önskat det var äldre ändå så man kunnan spana in Palm Villa Hotel som låg på Central Festivals tomt innan.

Nu har Big C hakat på "minitrenden" och öppnar snart sitt första (tror jag) Big C Mini ute på Dark Side , Siam Country Club Road.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...