Jump to content
IGNORERAD

Udon i vinter?


stuart.b

Recommended Posts

Ruysuk den 25 Dec innför annandags träffen. Annars så skrolla ned startsidan till lokala forum och klicka på Udon forum så brukar det stå där. Under förmiddagen innan fotbollslagets hemmamatcher brukar det också vara träff med bad och några pilsner på Ruysuk

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Så var vinterns resa bokad!

kommer vara i Udon 8 dec-11Jan..

Någon som vet om det blir något poolparty i vinter tro? :crazy:

Poolpartygeneralen Gorocco har annat att stå i just nu, skall ju bli krabbfarsa men det kommer med största sannolikhet att bli något magplask, kommer en tråd om detta (mellan barnskit o välling) närmare juletid.

Annandagsträffen kommer dock att avlöpa som tidigare, även här kommer det att anslås i god tid, (även det mellan barnskit o välling)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte hinner ner till juldagen hoppas jag någon annan kan axla ansvaret för pool-partyt i år.

Hade höga planer för pool-partyt i år men Lillkrabban envisas med att bli gravid. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte hinner ner till juldagen hoppas jag någon annan kan axla ansvaret för pool-partyt i år.

Hade höga planer för pool-partyt i år men Lillkrabban envisas med att bli gravid. :crazy:

Välkommen i barnskit o vällingsamfundet!

Blöjor och barnmat finns i Udon med, nema problema!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte hinner ner till juldagen hoppas jag någon annan kan axla ansvaret för pool-partyt i år.

Hade höga planer för pool-partyt i år men Lillkrabban envisas med att bli gravid. :crazy:

Kan tänka mej att gorocco välvilligt ställde upp med en hjälpande hand,,,,,,nåja,,,, under själva graverings arbetet

Det borde väl snart vara dags nu, rapport förväntas

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...