Jump to content
IGNORERAD

Hotel Avenue Inn, Soi Welcome, Jomtien


Hotell Avenue Inn Jomtien

Recommended Posts

Kritikerna kan kanske sansa sig tills de har varit utsatta för skarp läge på hotellet /restaurangen...

Har aldrig sett ,tror jag, kritik av ett hotell /restaurang. före ett besök.

Men det har jag, här på MPR naturligtvis. Scandalic och Lemoni är två exempel som blev påhoppade av medlemmar som aldrig satt sin fot på stället dom spydde galla över.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 585
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Hotell Avenue Inn Jomtien

    199

  • Sam sip sam

    30

  • Towe

    21

  • Herr Chang

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Alltid enkelt att ha åsikter om det man inte vet något om.

Sen verkar det som att vissa enbart söker fel,

medan andra bara verkar vilja ha igång nån sorts pajkastning.

Jag tror inte det är så enkelt att hålla Svensk dagens liknande de vi är vana vid här hemma.

Knappast troligt att kundunderlaget räcker för det.

Så varför inte ge Björn en chans innan man trackar ner på honom och hans rörelse.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Så varför inte ge Björn en chans innan man trackar ner på honom och hans rörelse.

Han fick en chans av mig i måndags när det var stekt salt sill med löksås som dagens och vem vet, kanske blir ett nytt besök i morgon för det var jäkligt gott. :thumbsup:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Tack till Er som i alla fall är positiva. jag tyckte att MPR verkade vara ett trevligt forum med goa medlemmar och det tycker jag fortfarande. Jag ville gärna sponsra forumet med min annons, och tror fortfarande att jag gjorde rätt i det. Jag driver alltså en hotell/guesthouse-rörelse borta på Soi Welcome, och har gjort så under ett flertal år nu, jag är väl på mitt 14.e nu!!

Jag har ett hotell//restaurant med en fin samling anställda, och maten vi serverar är mycket bra tycker jag. Vi försöker att ha hög kvalite på den svenska maten och en hög kvalite på den thailändska maten. Jag tycker att ni som känner för det, skall ge det en chans, och kom bort och käka en bit, eller varför inte ta in på hotellet. Jag vågar lova att ni kommer att tycka att det är ett "schysst" ställe faktiskt!!

För Er information som undrade, så är alltså köket öppet mellan kl. 09.00 fram till kl. 22.00, kommer ni mellan dessa tider, så serverar vi Er den mat ni önskar. Jag tror inte att några missförstånd behöver uppstå...

Välkomna!!

MVH

Björn

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kört förbi ett flertal gånger, det ser ut som ett bra ställe. Har du gravad eller rökt lax på menyn så kan jag få med frugan också.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Han fick en chans av mig i måndags när det var stekt salt sill med löksås som dagens och vem vet, kanske blir ett nytt besök i morgon för det var jäkligt gott. :thumbsup:

Fritz..

Jag kör en Clirre och citerar mig själv ;)

I dag blev det ett nytt besök på Aveneu för att inta en av mina favoriträtter, stekt salt sill med löksås. Denna gång var ägaren på plats och såg till att jag fick den Chang jag utlovats. Dom små var slut men jag godkände att jag fick en stor i stället. :drinks:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kör en Clirre och citerar mig själv :wink:

I dag blev det ett nytt besök på Aveneu för att inta en av mina favoriträtter, stekt salt sill med löksås. Denna gång var ägaren på plats och såg till att jag fick den Chang jag utlovats. Dom små var slut men jag godkände att jag fick en stor i stället. :drinks:

Fritz..

Ta med dej guran nästa gång, å sätt fart på det stället åxå. Fast kanske inte, för då gungar väl Jomtien sönder...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom enkelrum jag har bott i har varit ett väldigt litet rum med 105 cm säng med en tv och ett kylskåp sen inget mer knappt man kunnat vända sig

är inte det lagom :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

är inte det lagom :crazy:

jodå om man trivs men litet så, fast jag bor numera gärna i stort rum. Eftersom jag bor i en lägenhet på ynka 26 kvm så vill jag lyxa till det med stort rum på semestern
Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Idag så är de läge att förbereda sig inför strapatserna senare med:

Plommonspäckad Fläskcarre´, kokt potatis, sås och grönsaker

Välkomna...

MVH

Björn

post-9932-0-90946600-1349491299.jpg

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Bland alla de olika maträtter vi har att erbjuda, så är

"dagens" idag:

Salt sill, kokt potatis

Välkomna..

MVH

Björn

post-9932-0-80367000-1349670031.png

Ändrades av Hotell Avenue Inn Jomtien

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Har kört förbi ett flertal gånger, det ser ut som ett bra ställe. Har du gravad eller rökt lax på menyn så kan jag få med frugan också.

Så klart vi har "Rökt lax, dillstuvad potatis" Bara se vår hemsida, så har du alla maträtter där...

http://www.avenueinn...ka-raetter.html

MVH

Björn

post-9932-0-90052000-1349669779.png

Ändrades av Hotell Avenue Inn Jomtien

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Bland alla de olika maträtter vi har att erbjuda, så är

"dagens" idag:

Salt sill, kokt potatis

Välkomna..

MVH

Björn

Då kommer garanterat Fritz.

Lite långt från Rayong annars hade jag oxo kommit för lunch.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kommer garanterat Fritz.

Lite långt från Rayong annars hade jag oxo kommit för lunch.

Mja, jag har varit där och ätit stekt sill med löksås två måndagar på raken så i dag står jag nog över. Men å andra sidan är jag flexibel och kan fort ändra planer :)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Om hungern slår till idag, varför inte komma in, och pröva vår dagens:

Ärtsoppa, Punsch och pannkakor

Väl mött...

MVH

Björn

post-9932-0-79851700-1349910585.jpg

Ändrades av Hotell Avenue Inn Jomtien

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det hiss upp till rummen ?

Nu börjar den här jäkla kylan komma å knäna blir stela som betong igen

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det hiss upp till rummen ?

Nu börjar den här jäkla kylan komma å knäna blir stela som betong igen

Dom "tinar" i värmen och med några clirrar i kroppen :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har visst missat denna tråden. Men har iaf läst igenom den nu och absolut finns det skitstövlar som bara letar fel...

Personligen tänker jag ta mig dit och käka för att skaffa mig en egen uppfattning, oavsett vad andra tycker.

Har någon vart där, provat, och vart missnöjd, visst det köper jag... Men dom som gnäller verkar inte ha varit där.

Tror detta är ett kanon ställe så som sagt, jag ska prova...

Ses i November Björn!

Ändrades av Gawar
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...