Jump to content
IGNORERAD

Hotel Avenue Inn, Soi Welcome, Jomtien


Hotell Avenue Inn Jomtien

Recommended Posts

Men svinn? Tycker menyn är skitbra!

Ja smaken är delad.

Sillen och korven kan bytas.

Men bet är min smak.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 585
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Hotell Avenue Inn Jomtien

    199

  • Sam sip sam

    30

  • Towe

    21

  • Herr Chang

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja smaken är delad.

Sillen och korven kan bytas.

Men bet är min smak.

Hälsar pigge01

Aha Masterchef???

Passar inte Menyn finns det ett antal att välja på????

Typ 3000 Restauranger i området!

Prova Bef eller Lao men smakar det kostar det!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ni gubbar, hoppas bara ni hittar vägen hit och käkar en bit.

Ni är i alla fall välkomna..

MVH

Björn

Det blir ett besök mellan jul och nyår.

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha Masterchef???

Passar inte Menyn finns det ett antal att välja på ????

Typ 3000 Restauranger i området!

Prova Bef eller Lao men smakar det kostar det!

Ja, Avenyn har ju en a la carte också, men det kostar kanske några Baht extra och tar väl några minuter extra att servera.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ni gubbar, hoppas bara ni hittar vägen hit och käkar en bit.

Ni är i alla fall välkomna..

MVH

Björn

Det kan Du skriva upp!Bra Meny!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Är du gammal hökare / kocksteward?

menyn ser misstänkt lik ut som några man fått ombord :D

Ja svensk båt, var det nån ordning på maten. Det kan man inte säga om norsk kok konst pinne kött kok torsk med bacon flott, får i kål & raspe ball fy fan & samma jävla kall skuret kryddor va fan är det eller varför inte lite Färösikt........ spisas på sina ställen Norge med.

post-6016-0-52801000-1347987037_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Tack för alla inlägg i "saken", skulle kanske lite försiktigt påpeka att RUMMEN inte heller är så illa,

för trots allt, vi pratar ju om ett hotell/gueshouse med ett bra kök, och inte enbart en restaurant.

Välkomna

Björn

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja här verkar det inte bli halv special med västkustsallad så den får väl fortssättningsvis intagas på Siambylla!

Och schnitzeln med riktiga stekepotäter får väl bli på Akvavit när man e på andra sidan berget.

Apråpå schnitzeln & stekpotäter så tror jag nog att du skulle uppskatta den megaportionen som "Berliner Eck" inne på soi 3 i Jomtien bjuder på för halva priset. De insparade pengar kan du med fördel lägga på en eller flera "handserverade" Hefe-Weizen av högsta klass.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Apråpå schnitzeln & stekpotäter så tror jag nog att du skulle uppskatta den megaportionen som "Berliner Eck" inne på soi 3 i Jomtien bjuder på för halva priset. De insparade pengar kan du med fördel lägga på en eller flera "handserverade" Hefe-Weizen av högsta klass.

//Singha711

jag tror nog säkert trådstartaren uppskattar detta inlägg som du presterade nu. Inga problem med att vara taskig eller?

uncen...

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tror nog säkert trådstartaren uppskattar detta inlägg som du presterade nu. Inga problem med att vara taskig eller?

uncen...

Jag tror inte TS skulle ha den dåliga smaken att direkt eller indirekt utöva censur genom att förvänta sig "återhållsamhet" i hur man formulerar sig på ett forum om tillstymmelser på alternativ till dennes kommersiella verksamhet.

I så fall måste du helt och hållet ha missförstått grunderna i den fria marknaden där konsumenternas valfrihet är en förutsättning för att företag skall blomstra och ha samma chans.

F.ö. kan jag för mitt liv inte förstå hur man kan tolka in så onda avsikter pga en personlig reflektion i ett enskild fall. Jag har då inte ens tänkt tanken om att mitt mera skämtsamma förslag skulle vara oförenligt med TS affärsverksamhet. Än mindre har jag har haft för avsikt att genom mitt inlägg motverka TS affärsintressen som du mer eller mindre anklagar mig för.

Jag hoppas därför att du framöver har andra saker att bry dig om än att tolka in onda avsikter i skribenters uppenbart harmlösa ord. Åtminstone i de forumsdelar som enligt stadgarna skall vara fri från kommersiella intressen.

//Singha711

P.S. Hade tänkt att ta mig förbi TS ställe för ett besök på hans restaurang när jag är i Jomtien. Men efter ditt klumpiga påhopp blir det väl svårare att genomföra i öppenhet.

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla inlägg i "saken", skulle kanske lite försiktigt påpeka att RUMMEN inte heller är så illa,

för trots allt, vi pratar ju om ett hotell/gueshouse med ett bra kök, och inte enbart en restaurant.

Välkomna

Björn

Hej Björn!

Jag kommer förbi i helgen och kollar rum och tar en bit mat.

Mvh

Surfaren

Solen är full och jag skiner

Link to comment
Dela på andra sajter

@ Singha, vad är det som gör besöket så svårt att genomföra bara för att du fick lite kritik på ett forum??

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Hej Björn!

Jag kommer förbi i helgen och kollar rum och tar en bit mat.

Mvh

Surfaren

Hejsan och stort välkommen, fråga efter mig är du snäll!!! Till maten så är den första ölen på

mig som sagt var...

MVH

Björn

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det inte Akvavit du jämförde med

Jag tror inte TS skulle ha den dåliga smaken att direkt eller indirekt utöva censur genom att förvänta sig "återhållsamhet" i hur man formulerar sig på ett forum om tillstymmelser på alternativ till dennes kommersiella verksamhet.

I så fall måste du helt och hållet ha missförstått grunderna i den fria marknaden där konsumenternas valfrihet är en förutsättning för att företag skall blomstra och ha samma chans.

F.ö. kan jag för mitt liv inte förstå hur man kan tolka in så onda avsikter pga en personlig reflektion i ett enskild fall. Jag har då inte ens tänkt tanken om att mitt mera skämtsamma förslag skulle vara oförenligt med TS affärsverksamhet. Än mindre har jag har haft för avsikt att genom mitt inlägg motverka TS affärsintressen som du mer eller mindre anklagar mig för.

Jag hoppas därför att du framöver har andra saker att bry dig om än att tolka in onda avsikter i skribenters uppenbart harmlösa ord. Åtminstone i de forumsdelar som enligt stadgarna skall vara fri från kommersiella intressen.

//Singha711

P.S. Hade tänkt att ta mig förbi TS ställe för ett besök på hans restaurang när jag är i Jomtien. Men efter ditt klumpiga påhopp blir det väl svårare att genomföra i öppenhet.

Var det inte Akvavit du jämförde med herr Singha, för Avenue har ungefär samma pris som Berlinhörnan ??

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det inte Akvavit du jämförde med

Var det inte Akvavit du jämförde med herr Singha, för Avenue har ungefär samma pris som Berlinhörnan ??

Precis, så var det, och jag avråder definitivt ingen att avstå från ett besök på samtliga ställen, inklusive Akvavit.

Skall man tillbringa en längre tid i Jomtien är det alltid bra med att ha ett antal alternativ.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis, så var det, och jag avråder definitivt ingen att avstå från ett besök på samtliga ställen, inklusive Akvavit.

Skall man tillbringa en längre tid i Jomtien är det alltid bra med att ha ett antal alternativ.

//Singha711

Smaken är som baken, delad :)

Ändrades av Roi Et Perra

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har strosat förbi ett par gånger tidigare i år men kommer stanna till nästa gång för en bit mat och ett par kalla,Björn

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Har strosat förbi ett par gånger tidigare i år men kommer stanna till nästa gång för en bit mat och ett par kalla,Björn

Fan man blir ju riktigt rörd ju!! Välkommen..

MVh

Björn

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Ja så var det åter lördag, och så var det dags att äta

en god:

Plommonspäckad Fläskcarre´, kokt potatis, sås och grönsaker

Eller en annan god svensk eller thaimaträtt, menyn finns där...

Välkomna

MVH

Björn

post-9932-0-99093900-1348301476.jpg

Ändrades av Hotell Avenue Inn Jomtien

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja så var det åter lördag, och så var det dags att äta

en god:

Plommonspäckad Fläskcarre´, kokt potatis, sås och grönsaker

Eller en annan god svensk eller thaimaträtt, menyn finns där...

Välkomna

MVH

Björn

Ja det var en rejäl portion

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag å en kompis testade stället samtidigt kom det 2 st andra svenskar

för första ggn.Björn drog som en avlöning inte ett hejsan eller välkommen.

Inte direkt det billigaste stället och defenitivt inte det mest välkomnande heller.

Det vi alla var överens om 1 time no more.

Vi har dock provat iaf.

Avråder inte alls andra att prova,men det passar inte oss iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

berlitz!!!

Mycket tråkigt att ni skall känna så. Skulle varit bra om ni hade presenterat Er när ni kom. Jag har svårt att

ta emot alla som kommer faktiskt, och har anställda som tar emot och serverar maten-drickan som kunderna

beställer.

Hade jag bara vetat att ni kommer ifrån MPR, vilket ju ligger mig varmt om hjärtat numer, så hade jag mer än gärna

suttit mig ner hos Er, eller om inte annat språkat med Er.

Jag är ledsen att så inte blev fallet, och hoppas att maten i alla fall smakade bra på Ert restaurantbesök.

Jag hoppas att ni trots allt har förståelse för att jag har ett arbete att sköta. Ni är de första mig veterligen som kommer ifrån MPR alltsedan jag börjat sponsra MPR, och jag har försökt att hålla ögonen öppna efter Er killar. men det går helt enkelt inte

att stå och bara vänta i 14 dagar på att någon skall dyka upp.

Hoppas att vi kan ses en annan gång.

Välkommen åter

MVH

Björn

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag Tisdag så bjuder vi på som "dagens"

Kassler och potatissallad

Väl mött!!!

MVH

Björn

Den såg torr ut :rolleyes:

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...