Avregistrerad clion Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Jag sa jo det Hur länge har du hatt bilen ? 1 år-fick faktiskt reda på att man kan ringa med blou thoten i veckan av en jobb kompsis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Han kanske har en Nokia oxå Dom ekvationerna kan vara 50 graders och då kan du hålla på tills fan hämtar hem en. yes Måne trodde jag fått darlingens nokia När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 1 år-fick faktiskt reda på att man kan ringa med blou thoten i veckan av en jobb kompsis Ibland måste det vara skönt att vara tekniskt ovetande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Det där känns bara som irriterande skitfunktioner måste jag säga, skönt att man slipper detta med IPHONE... Ännu en sektmedlem som inte förstår poängen med frihet. Du behöver inte använda en enda funktion i texten.. utan det är möjligheter som du själv bestämmer om du vill ha i telefonen. Du vet, valfrihet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Du är fan värst Clion:-) En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Bytt glaset på ip4 an i dag för 890kr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Hade den varit ett underlägg för en sommarlätt? En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Ibland måste det vara skönt att vara tekniskt ovetande? ja bara jag hittar på knappen på dilldon så är det lugnt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 ja bara jag hittar på knappen på dilldon så är det lugnt Då är det väl bättre med en sådan här? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Ibland måste det vara skönt att vara tekniskt ovetande? Hur många år har du haft Iphone? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Då är det väl bättre med en sådan här? :rotfl: var hittar du allt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd September 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2012 (ändrad) Det typiska svaret från en Ifånanvändare är när Ifånen inte kan något som en annan mobil kan är att "det behövs inte" Ändrades September 14, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Hur många år har du haft Iphone? Nog länge för att kunna sätta på blåtand och para ihop den med min stereo alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Android har säkert en inbyggd Fleshlight Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Nog länge för att kunna sätta på blåtand och para ihop den med min stereo alla fall Ahh, så Apple har kommit på det med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 :rotfl: var hittar du allt Man lär sig ett och annat när man var singel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Ahh, så Apple har kommit på det med. Nä det var Ericsson,IBM,Nokia,Toshiba och Intel som kom på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Android har säkert en inbyggd Fleshlight Ja, och en Idildo inbyggd med ifall man träffa på en dam som inte tycker om originalvaran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Nä det var Ericsson,IBM,Nokia,Toshiba och Intel som kom på det Hade inte Ericsson o Apple något sammarbete för längesedan med BT. Något i stil med när man kom in i rummet (eller inom räckvidd) så togs Mac'en ur viloläge och annat smått och gott? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Hade inte Ericsson o Apple något sammarbete för längesedan med BT. Något i stil med när man kom in i rummet (eller inom räckvidd) så togs Mac'en ur viloläge och annat smått och gott? Oj det är utanför mitt kunskaps område Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Nä det var Ericsson,IBM,Nokia,Toshiba och Intel som kom på det Är inte det företag som Apple redan stämt och har tagit patent på redan? My bad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 (ändrad) Är inte det företag som Apple redan stämt och har tagit patent på redan? My bad. A Washington state organization has sued Nokia, Samsung, Panasonic, and Matsushita for making and selling Bluetooth products that infringe on at least one patent. http://pcworld.about...s-Bluetooth.htm http://www.afterdawn.com/news/article.cfm/2010/04/10/apple_hp_dell_more_sued_over_bluetooth_patent Vem som äger blåtand är lite luddigt tycker jag Ändrades September 14, 2012 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Därför som jag köpt en Samsung Kan använda den som drinkunderlag hos Maitan till hans sommarlätta. Antar att det är en likadan som jag har då? En Galaxy Xcover. Blev väckt av lillgrabben för ett par dagar sen... "Pappa I´m Sorry,,, I dropped your telephone in the toilet" Och mycket riktigt där låg den nere i holken, i Jimmys morgon piss. Jag var lite oroad, för telefonen hade legat på laddning under natten... Men det var lungt, Jimmy hade satt dit pluggen över laddingången (som alltid), och telefonen funkade fint, en ordentlig avsköljning i rent vatten, sen fick han titta vidare på youtuben han höll på med. GÖR OM DET MED EN IPHONE! Vilken som helst! Som sagt tidigare, tur att Android gör det möjligt för en massa olika tillverkare att bygga apparater som passar olika användares önskemål, jag köpte en vattentät stöttålig "smartphone" som verkligen klarat det jag önskat! Den har gått i backen fler gånger än vad jag kan minnas, och inte ett problem ännu, det var just det jag ville ha, en telefon som tålde stryk så jag lungt kan låta barnen leka med den. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 http://pcworld.about...s-Bluetooth.htm Sen när började Apple och deras användare bry sig om fakta och originalitet? Dina och HC länkar är ju skrattretande. Gillar HC länk till ask Yahoo som en faktakälla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Detta skulle alla mobiltillverkare anamma tycker jag. Men då skulle naturligtvis dom få sälja mindre eftersom färre går sönder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu