Jump to content
IGNORERAD

Vad kan Iphone som inte Android kan ?

Songkran

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Jag sa jo det :thumbsup:

Hur länge har du hatt bilen ?

1 år-fick faktiskt reda på att man kan ringa med blou thoten i veckan av en jobb kompsis

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

• Svar 615
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• janne_h

36

• Herr Chang

30

• andrejsdenruskige

24

• Tommy

24

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Han kanske har en Nokia oxå :crazy: Dom ekvationerna kan vara 50 graders och då kan du hålla på tills fan hämtar hem en.

yes Måne trodde jag fått darlingens nokia

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

1 år-fick faktiskt reda på att man kan ringa med blou thoten i veckan av en jobb kompsis

Ibland måste det vara skönt att vara tekniskt ovetande? ;)

Dela på andra sajter

Det där känns bara som irriterande skitfunktioner måste jag säga, skönt att man slipper detta med IPHONE...

Ännu en sektmedlem som inte förstår poängen med frihet. Du behöver inte använda en enda funktion i texten.. utan det är möjligheter som du själv bestämmer om du vill ha i telefonen. Du vet, valfrihet. :)

Dela på andra sajter

Du är fan värst Clion:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Bytt glaset på ip4 an i dag för 890kr

Dela på andra sajter

Hade den varit ett underlägg för en sommarlätt?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ibland måste det vara skönt att vara tekniskt ovetande? :wink:

ja bara jag hittar på knappen på dilldon så är det lugnt :fan1:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då är det väl bättre med en sådan här? :wink:

fleshlight-pink-lady.jpg

:rotfl: :rotfl: :rotfl: var hittar du allt

Dela på andra sajter

Det typiska svaret från en Ifånanvändare är när Ifånen inte kan något som en annan mobil kan är att "det behövs inte" :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Hur många år har du haft Iphone? :wink:

Nog länge för att kunna sätta på blåtand och para ihop den med min stereo alla fall :)

Dela på andra sajter

Nog länge för att kunna sätta på blåtand och para ihop den med min stereo alla fall :)

Ahh, så Apple har kommit på det med. :)

Dela på andra sajter

Android har säkert en inbyggd Fleshlight

Ja, och en Idildo inbyggd med ifall man träffa på en dam som inte tycker om originalvaran. :)

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nä det var Ericsson,IBM,Nokia,Toshiba och Intel som kom på det :)

Hade inte Ericsson o Apple något sammarbete för längesedan med BT.

Något i stil med när man kom in i rummet (eller inom räckvidd) så togs Mac'en ur viloläge och annat smått och gott?

Dela på andra sajter

Hade inte Ericsson o Apple något sammarbete för längesedan med BT.

Något i stil med när man kom in i rummet (eller inom räckvidd) så togs Mac'en ur viloläge och annat smått och gott?

Oj det är utanför mitt kunskaps område :)

Dela på andra sajter

Nä det var Ericsson,IBM,Nokia,Toshiba och Intel som kom på det :)

Är inte det företag som Apple redan stämt och har tagit patent på redan? My bad. :)

Dela på andra sajter

Är inte det företag som Apple redan stämt och har tagit patent på redan? My bad. :)

A Washington state organization has sued Nokia, Samsung, Panasonic, and Matsushita for making and selling

Bluetooth

products that infringe on at least one patent.

http://pcworld.about...s-Bluetooth.htm

http://www.afterdawn.com/news/article.cfm/2010/04/10/apple_hp_dell_more_sued_over_bluetooth_patent

Vem som äger blåtand är lite luddigt tycker jag

Ändrades av Lappen
Dela på andra sajter

Därför som jag köpt en Samsung :)

Kan använda den som drinkunderlag hos Maitan till hans sommarlätta.

Antar att det är en likadan som jag har då? En Galaxy Xcover.

Blev väckt av lillgrabben för ett par dagar sen...

"Pappa I´m Sorry,,, I dropped your telephone in the toilet"

Och mycket riktigt där låg den nere i holken, i Jimmys morgon piss.

Jag var lite oroad, för telefonen hade legat på laddning under natten...

Men det var lungt, Jimmy hade satt dit pluggen över laddingången (som alltid), och telefonen funkade fint, en ordentlig avsköljning i rent vatten, sen fick han titta vidare på youtuben han höll på med.

GÖR OM DET MED EN IPHONE! Vilken som helst!

Som sagt tidigare, tur att Android gör det möjligt för en massa olika tillverkare att bygga apparater som passar olika användares önskemål, jag köpte en vattentät stöttålig "smartphone" som verkligen klarat det jag önskat!

Den har gått i backen fler gånger än vad jag kan minnas, och inte ett problem ännu, det var just det jag ville ha, en telefon som tålde stryk så jag lungt kan låta barnen leka med den.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Detta skulle alla mobiltillverkare anamma tycker jag.

Men då skulle naturligtvis dom få sälja mindre eftersom färre går sönder.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...