Jump to content
IGNORERAD

Snus i Chiangmai


acdc

Recommended Posts

Hittade en tobaks butik idag som säljer snus här i Changmai,vill dela med mig till andra som letar snus här i Thailand. En dosa Nitro kostade 200 Baht smakar som svenskt snus.

Kolla på kartan

Hälsningar

post-9795-0-51170800-1347112190_thumb.jp

post-9795-0-51170800-1347112190_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade en tobaks butik idag som säljer snus här i Changmai,vill dela med mig till andra som letar snus här i Thailand. En dosa Nitro kostade 200 Baht smakar som svenskt snus.

Kolla på kartan

Hälsningar

Ja eftersom det är svenskt snus ,kanske det inte är så konstigt

post-5585-1347113458,89_thumb.jpg

post-5585-1347113458,89_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en Svensk snustillverkare i Vientane Laos som även exporterar till Thailand Pionere snuff tror jag dom heter.

Nyttjar själv inte tobaksvaror så jag kan inte uttala mig om snuset

Link to comment
Dela på andra sajter

Www.buysnus.com billigare än Sverige inklusive frakten. Funkar kanon bra. Dom har de flesta svenska sorterna.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köper mitt snus från Svenskt Snus här i Thailand.

Är det Viking Snus du tänker på? Prövade en prov beställning från dom, men det var så satans blött.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det Viking Snus du tänker på? Prövade en prov beställning från dom, men det var så satans blött.

Jo. Men jag använder portions snus helt ok, 5 dosor 1150 Baht. Räcker ett halvår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade en tobaks butik idag som säljer snus här i Changmai,vill dela med mig till andra som letar snus här i Thailand. En dosa Nitro kostade 200 Baht smakar som svenskt snus.

Kolla på kartan

Hälsningar

Tack för infon. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Www.buysnus.com billigare än Sverige inklusive frakten. Funkar kanon bra. Dom har de flesta svenska sorterna.

Skickar dom postpaket till Thailand? Någon förtullning?

Tacksam för svar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skickar dom postpaket till Thailand? Någon förtullning?

Tacksam för svar.

Brukar köpa snus och diverse andra varor från ICA Hägernäs

http://www.icasvenskmat.se/

När det gäller tull så är det, som vanligt, lotteri. Två gånger har paketen stoppats och jag har varit tvungen att åka till tullen i Bangkok. Fick dock efter stor möda in paket. Dock med 60% i tull och 7% moms.

Vanligtvis dyker paket upp med 0 - 30 % i tull. Köp lite åt gången så är chansen större att de släpper igenom paket otullat.

Även testat att köpa snus från rena snusleverantörer. De skickar snuset i brev och då har jag aldrig åkt på tull/moms. Men räkna med ett visst svinn. Har för mig att 3 brev av de ca 15 som jag provköpt har "försvunnit".

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...

För er som vill köpa svenskt original snus från swedish match i Thailand kan göra det här www.snusbutiken.asia

lite dyrare än viking snus men du får svenskt snus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...