Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

broder tuk tuk

Att ragga upp en thaitjej utanför barerna.

Recommended Posts

MaiChai

Han menade antagligen tjejer som inte jobbar i bar eller dyligt, mao prostituerade, inget konstigt med det, ganska normalt, enligt mig iaf..

Blir ju ganska svårt att hitta "vanliga thaitjejer" om man spenderar hela vistelsen i Thailand på soi 7 i Pattaya eller på en bänk vid en närbelägen 7-11...

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

broder tuk tuk

Mammafängochpappabanpeng!!

Att sitta och skriva en massa meningslösheter på engelska med en thaitjej som har ett sämre ordförråd än en 6 årig svensk är åtminstone i mina ögon fullständigt idi*tiskt.

Det ger noll av värde.

What you eat today?

You happy?

You like? Not like?

Allt väsentligt har tömts ut efter tre brev.

Då är det dags att träffas istället.

Tycker jag.

BTT

conservator

BTT

Tycker det är bra att du nu tagit beslutet att söka dig utanför barområdena, säkert ett klokt beslut kanske du finner ngn som

inte har med short time eller longtime att göra/kanske du hittar flera MN som inte tvunget vill ha ett hus i utbyte mot deras sällskap!

De eller som du säger "Di" kanske till och med tycker om dig på riktigt, vem vet!

mamma bäng fan pappa käng

Mammafängochpappabanpeng!!

Att sitta och skriva en massa meningslösheter på engelska med en thaitjej som har ett sämre ordförråd än en 6 årig svensk är åtminstone i mina ögon fullständigt idi*tiskt.

Det ger noll av värde.

What you eat today?

You happy?

You like? Not like?

Allt väsentligt har tömts ut efter tre brev.

Då är det dags att träffas istället.

Tycker jag.

BTT

Du har haft otur med engelskkunskapen på dina slumpmässiga kontakter. Finns många thai i cyberuniversum som konverserar med fullgod engelska. Pratade sporadiskt med en Thailänds kvinnlig regissör under några år. Det var en mycket givande konversation som gav mig mycket inblick i Thailändsk vardagsliv. Vi har fför övrigt träffats några gånger på kompisbasis både med och utan min dam.

Dock kontentan av mitt inlägg var att den deperationen i form av attt varje nedlagd uppoffring, varje nedlagd konversation, varje liten utgift i tid eller pengar måste leda till att det 'blir något' är samma desperation som leder till att det inte 'blir något'. Ett tips i all välmening.

/mvh

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy