Jump to content
IGNORERAD

Att ragga upp en thaitjej utanför barerna.


broder tuk tuk

Recommended Posts

Hej!

Jag är ny här skall till Thailand i april.

Vet nogon om man kan lita på Thaitjejer som man träffat på nätet,

Är nyskild och vill släppa loss lite

Har aldrig varit i Thailand tidigare

Tänkte åk själv

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 243
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    40

  • ban99arne

    16

  • svarten

    12

  • MaiChai

    8

Mest aktiva i denna tråd

Hej!

Jag är ny här skall till Thailand i april.

Vet nogon om man kan lita på Thaitjejer som man träffat på nätet,

Är nyskild och vill släppa loss lite

Har aldrig varit i Thailand tidigare

Tänkte åk själv

Självklart kan lita på Thaitjejer som du träffat på nätet.

Har du träffat Svenska tjejer på nätet någon gång? Tror du att det är någon skillnad och vilken skulle den vara isåfall?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ibland e det svårt att vara snäll...

Men denna gång vill jag ge BTT tipset att testa nåt seriöst massageställe.

Du har 1-2 timmar på dig att diskutera med och vara trevlig mot tjejen som ger dig service , försöka lära känna henne (jai jen jen :wai: ), om hon verkar trevlig, så kan du återkomma nästa dag, och nästa, tills hon slappnar av och accepterar en middagsinbjudan från dig, eller ger dig sitt telefon nummer.

Om du gillar tjejen, var lite generös med "Tip".

Stället du söker erbjuder inte "happy ending", utan kastar ut kunder som frågar efter det... Leta!

MVH Tommy

Lyssna på det tipset broder.Mycket vettigt skrivet

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hej!

Jag är ny här skall till Thailand i april.

Vet nogon om man kan lita på Thaitjejer som man träffat på nätet,

Är nyskild och vill släppa loss lite

Har aldrig varit i Thailand tidigare

Tänkte åk själv

Du ska nog inte lita för mycket på någon som du träffat på nätet då dom brukar ha flera kontakter

men jag kan ju ha fel det finns nog pärlor där också

lycka till

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag är ny här skall till Thailand i april.

Vet nogon om man kan lita på Thaitjejer som man träffat på nätet,

Är nyskild och vill släppa loss lite

Har aldrig varit i Thailand tidigare

Tänkte åk själv

Om du tänkt "släppa loss" Benke så skippa den där internet tjejen .. hon lär slå klorna i dig & kommer inte släppa dig förens dagen du står på Sawanaphom & ska hem igen , sen väntar hon förmodligen på nästa "gäst" hon ska guid:a lite!

Själv hade jag närmare 70 thai tjejer på min MSN som jag samlade på mig mellan resorna men har enbart träffat 1 styck av dom av en ren "olyckshändelse" , resten hade ja aldrig tid att träffa ... det dyker upp så otroligt mycket "annat" så fort man sätter sina flipp flopps på Thailänsk mark om man säger så! :D

ps. Min Fru kan knappt spela tetris så hon är inget internet ragg hon heller! lol.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska nog inte lita för mycket på någon som du träffat på nätet då dom brukar ha flera kontakter

men jag kan ju ha fel det finns nog pärlor där också

lycka till

Det finns även gott om grabbar med flera kontakter. :whistle:

Om du tänkt "släppa loss" Benke så skippa den där internet tjejen .. hon lär slå klorna i dig & kommer inte släppa dig förens dagen du står på Sawanaphom & ska hem igen , sen väntar hon förmodligen på nästa "gäst" hon ska guid:a lite!

Själv hade jag närmare 70 thai tjejer på min MSN som jag samlade på mig mellan resorna men har enbart träffat 1 styck av dom av en ren "olyckshändelse" , resten hade ja aldrig tid att träffa ... det dyker upp så otroligt mycket "annat" så fort man sätter sina flipp flopps på Thailänsk mark om man säger så! :D

ps. Min Fru kan knappt spela tetris så hon är inget internet ragg hon heller! lol.gif

Varför ska han inte kunna träffa någon från nätet? Det kan ju vara en toppentjej.

Att hon har många kontakter är väl inte detsamma som att hon är en player? Det är ett lika korkat som fördomsfullt antagande.

Hon har väl lika stor rätt att söka kontakt med män via nätet som vem som helst. Att ha en kontakt med någon på det viset kan ju vara ett alternativ till att lära känna varandra på ett otvunget sätt.

Hon kan ju rent av vara kräsen och inte nöja sig med första bästa, och varför skulle hon inte få vara det? Är det något som endast är förunnat västerländska män?

Mvh Welder

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bengt57!

Mitt råd angående nätkontakter med thaitjejer är att vänta med di kontakterna tills du är på plats i Thailand och kan dejta kontakten i verkligheten.

Inga problem att ragga upp en dejt via egen dator eller om man vill använda något internetcafe.

Finns kontakten i närheten är det ju inga problem att träffas på en bit mat eller en fika någonstans.

Men att sitta och babbla med någon okänd på MSN 800 mil bort är totalt meningslöst och enbart slöseri med tid och kraft.

Nej åk ner till Thailand under några månader, dejta några stycken nättjejer och skulle det klicka så är det ju bara att fixa visum och biljett.

Så skulle i alla fall jag göra om jag ville gänga mig med en tjej utanför barerna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

...

Men att sitta och babbla med någon okänd på MSN 800 mil bort är totalt meningslöst och enbart slöseri med tid och kraft.

...

Vi "babblade" i c:a sex månader innan vi träffades IRL. Nu har vi varit gifta i 5 år (Oj vad tiden går fort!) och för min del tyckte jag inte att det var "totalt meningslöst och enbart slöseri med tid och kraft.".

jap.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

UT006!

Nu drog du ju tydligen en vinstlott och vissa av oss gör ju det.

Jag har varit medlemm på en svensk kontaktsajt sedan 2004 och skrivit med kanske uppemot 100 svenska kvinnor.

Väldigt många av dem har vittnat om vilken gambling det egentligen är att vara på en nätkontaktsajt.

Att hitta den rätte är nästan omöjligt.

Finns kvinnor som varit 10 år på samma sajt utan att ha hittat rätt.Oftast är det träffen i verkligheten som förstör det hela.

Allt kan gå bra via brev och telefonkontakt men inte alls stämma i verkliga livet.

Ofta är det på det sättet.

Väldigt många av de förhållanden som inleds på nätet tar slut på grund av att någon av partnerna inleder kontakt med någon annan de tidigare träffat på nätet och som plötsligt dykt upp igen.

Det är ganska enkelt att få kontakt via nätet och träffas men man måste ha en jäkla tur om den rätta kärleken ska dyka upp.

Så varför sitta månad efter månad och skriva med någon som det sannolikt kommer att ta slut med så fort man träffats?

Det bästa är ju att skriva ett par brev och så snabbt som möjligt träffas för att se om det stämmer.

Inte sitta och måla upp förväntningar som krossas på 1 minut i verkliogheten.

Verkligheten övertfäffar alltid dikten.

Ett ex är ju den där finskan jag skulle träffa i Knivsta i samband med forumträffen.

Det tog 5 minuter sen insåg vi att vi inte va något för varandra.

Allt funkade bra via brev och telefon i månader innan.

Resan upp kostade mig 1500 kr.

Att sitta och chatta med en thaitjej några månader och sen betala 9000 kr för en biljett är inte så farligt.

Skulle det inte funka så får man ju lätt ett nummer ändå i närmaste bar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja och att majoriteten av välbeställda thaikvinnor söker en thailändsk man.

BTT

och dom täta thaisnubbarna kan välja bland både täta thaikvinnor och fattigare.således blir det ett överskott åt oss faranger :dance1:

Speciellt stort blir överskottet på dom riktigt solbrända, och tycker jag vi ska tacka thaisnubbarna för :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden startar jag i syfte att möjligen bevisa ifall det är lyckosamt eller ej att försöka ragga upp en thaitjej i sammanhang utanför barerna.

Från och med nästa Thailandsresa ska jag stöta på så många vanliga thaitjejer jag kan och meddela mina ev framgångar i denna tråd.

Jag ber ochså alla singelgrabbar härinne att bidraga med sina erfarenheter.

BTT

Konstigt ordval tycker jag"stöta på så många vanliga thaitjejer jag kan"

vilka är ovanliga?

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ovanliga äro de som icke vill ha sömnpiller för att glömma den hemska upplevelsen av 19,5 cm Helsingborgsk...

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

.

Men att sitta och babbla med någon okänd på MSN 800 mil bort är totalt meningslöst och enbart slöseri med tid och kraft.

.

BTT

Varför det? Varför skulle det vara mer meningslöst än att prata med någon om väder och vind på tunnelbanan eller på ICA? En god konversation är väl alltid en god konversation? Jag tror att det är den desperationen från vissa män om att varje nedlagd uppoffring måste leda till att det 'blr något' är samma desperation som leder till att det inte 'blir något'. /mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstigt ordval tycker jag"stöta på så många vanliga thaitjejer jag kan"

vilka är ovanliga?

Han menade antagligen tjejer som inte jobbar i bar eller dyligt, mao prostituerade, inget konstigt med det, ganska normalt, enligt mig iaf..

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Han menade antagligen tjejer som inte jobbar i bar eller dyligt, mao prostituerade, inget konstigt med det, ganska normalt, enligt mig iaf..

Blir ju ganska svårt att hitta "vanliga thaitjejer" om man spenderar hela vistelsen i Thailand på soi 7 i Pattaya eller på en bänk vid en närbelägen 7-11...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Mammafängochpappabanpeng!!

Att sitta och skriva en massa meningslösheter på engelska med en thaitjej som har ett sämre ordförråd än en 6 årig svensk är åtminstone i mina ögon fullständigt idi*tiskt.

Det ger noll av värde.

What you eat today?

You happy?

You like? Not like?

Allt väsentligt har tömts ut efter tre brev.

Då är det dags att träffas istället.

Tycker jag.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT

Tycker det är bra att du nu tagit beslutet att söka dig utanför barområdena, säkert ett klokt beslut kanske du finner ngn som

inte har med short time eller longtime att göra/kanske du hittar flera MN som inte tvunget vill ha ett hus i utbyte mot deras sällskap!

De eller som du säger "Di" kanske till och med tycker om dig på riktigt, vem vet!

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Mammafängochpappabanpeng!!

Att sitta och skriva en massa meningslösheter på engelska med en thaitjej som har ett sämre ordförråd än en 6 årig svensk är åtminstone i mina ögon fullständigt idi*tiskt.

Det ger noll av värde.

What you eat today?

You happy?

You like? Not like?

Allt väsentligt har tömts ut efter tre brev.

Då är det dags att träffas istället.

Tycker jag.

BTT

Du har haft otur med engelskkunskapen på dina slumpmässiga kontakter. Finns många thai i cyberuniversum som konverserar med fullgod engelska. Pratade sporadiskt med en Thailänds kvinnlig regissör under några år. Det var en mycket givande konversation som gav mig mycket inblick i Thailändsk vardagsliv. Vi har fför övrigt träffats några gånger på kompisbasis både med och utan min dam.

Dock kontentan av mitt inlägg var att den deperationen i form av attt varje nedlagd uppoffring, varje nedlagd konversation, varje liten utgift i tid eller pengar måste leda till att det 'blir något' är samma desperation som leder till att det inte 'blir något'. Ett tips i all välmening.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...