Jump to content
IGNORERAD

Att ragga upp en thaitjej utanför barerna.


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Den här tråden startar jag i syfte att möjligen bevisa ifall det är lyckosamt eller ej att försöka ragga upp en thaitjej i sammanhang utanför barerna.

Från och med nästa Thailandsresa ska jag stöta på så många vanliga thaitjejer jag kan och meddela mina ev framgångar i denna tråd.

Jag ber ochså alla singelgrabbar härinne att bidraga med sina erfarenheter.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 243
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    40

  • ban99arne

    16

  • svarten

    12

  • Baa

    8

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Jag ber ochså alla singelgrabbar härinne att bidraga med sina erfarenheter.

BTT

Varför just singlarna?

Min fru jag är lyckligt gift med jobba på hotelet jag bodde på så självklart funkar det alldeles upperligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Den här tråden startar jag i syfte att möjligen bevisa ifall det är lyckosamt eller ej att försöka ragga upp en thaitjej i sammanhang utanför barerna.

Från och med nästa Thailandsresa ska jag stöta på så många vanliga thaitjejer jag kan och meddela mina ev framgångar i denna tråd.

Jag ber ochså alla singelgrabbar härinne att bidraga med sina erfarenheter.

BTT

Jag tycker att tråden är aningen märklig faktiskt. Vad får dig att tro att merparten av männen på MPR de facto har flickvänner/fruar med förflutet som prostituerad?

Mvh  :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

"Från och med nästa Thailandsresa ska jag stöta på så många vanliga thaitjejer jag kan och meddela mina ev framgångar i denna tråd."

I vilket syfte?

Ragga för att få sex eller för att få en framtida partner?

Om du vill ha något långsiktigt så är det nog inte en vägvinnande strategi att stöta på så många tjejer som du kan...

Alea Jacta Est

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Den här tråden startar jag i syfte att möjligen bevisa ifall det är lyckosamt eller ej att försöka ragga upp en thaitjej i sammanhang utanför barerna.

Från och med nästa Thailandsresa ska jag stöta på så många vanliga thaitjejer jag kan och meddela mina ev framgångar i denna tråd.

Jag ber ochså alla singelgrabbar härinne att bidraga med sina erfarenheter.

BTT

:D Du är ju bara för mycket  :D   :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

BTT :yipi:

Minns du att du för några månader sen skrev att du skulle försöka diskutera annat än bartjejer?

Ett löfte du höll i ca 5 minuter!

Dags för ett nytt försök snart ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade nuvarande flickvän på ett Internet café i Patong på Phuket. Ragga å ragga vet jag inte i och för sej. Satt i vilket fall ej på en barstol när jag

träffade henne. Hennes faster förstod väl mitt intresse och förde det i sin tur vidare till min sedermera tgf:s stora förtjusning, relativt omärkt av tidens

tand, för mycket mat och alkohol som man är. Tilläggas kan att hon vid detta tillfälle var lyckligt ovetandes om min financiella situation. :whistle:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hejsan :yes:

BTT :yipi:

Minns du att du för några månader sen skrev att du skulle försöka diskutera annat än bartjejer?

Ett löfte du höll i ca 5 minuter!

Dags för ett nytt försök snart ;)

Den här tråden handlar väl om ´vanliga´ tjejer som befinner sej utanför baren... ;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fel med denna tråd ?  Men det är väl bara för att Broder Tuk Tuk öppnade den.

Om  det varit någon annan än BTT som startat tråden så hade det nog varit okay.

Sen bör man ju inte flina åt andras trådar om man inte är skrivkunnig,  jag skriver säkert fel ibland också,  men jag flinar inte åt andra som gör det

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland e det svårt att vara snäll...

Men denna gång vill jag ge BTT tipset att testa nåt seriöst massageställe.

Du har 1-2 timmar på dig att diskutera med och vara trevlig mot tjejen som ger dig service , försöka lära känna henne (jai jen jen :wai: ), om hon verkar trevlig, så kan du återkomma nästa dag, och nästa, tills hon slappnar av och accepterar en middagsinbjudan från dig, eller ger dig sitt telefon nummer.

Om du gillar tjejen, var lite generös med "Tip".

Stället du söker erbjuder inte "happy ending", utan kastar ut kunder som frågar efter det... Leta!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ibland e det svårt att vara snäll...

Men denna gång vill jag ge BTT tipset att testa nåt seriöst massageställe.

Du har 1-2 timmar på dig att diskutera med och vara trevlig mot tjejen som ger dig service , försöka lära känna henne (jai jen jen :wai: ), om hon verkar trevlig, så kan du återkomma nästa dag, och nästa, tills hon slappnar av och accepterar en middagsinbjudan från dig, eller ger dig sitt telefon nummer.

Stället du söker erbjuder inte "happy ending", utan kastar ut kunder som frågar efter det... Leta!

MVH Tommy

Bra tips Tommy, bara det att Btt skulle ragga på som många som möjligt. Så det går nog inte.

Risken är väl att du åker på stryk av någon familjemedlem.Som inte gillar dina upptåg. :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

Quote

Den här tråden handlar väl om ´vanliga´ tjejer som befinner sej utanför baren... ;)

Sant.

Men det råder väl ingen större tvekan om åt vilken riktning BTT gärna ser att tråden rör sig.

Ska även förtydliga lite för er som tror att jag stör mig på BTT's inlägg.

Jag tycker BTT's inlägg (precis som jag tyckte om Thaikaj's inlägg när han va som mest aktiv även om jag sällan höll med om det han skrev) ofta är roliga att läsa och i mångt och mycket har han säkert rätt även om han generaliserar alldeles för mycket enligt mig.

Ja, jag är till och med imponerad av att den gode BTT har den energin som krävs för att i inlägg efter inlägg upprepa samma sak och hans trummande om bartjejer och Noi hit och dit får mig ofta att dra på smilbanden.

För övrigt önska jag BTT god jaktlycka och visst skulle det vara roligt om slumpens demoner voro goda och sände honom en tjej som tog hans hjärta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Den här tråden startar jag i syfte att möjligen bevisa ifall det är lyckosamt eller ej att försöka ragga upp en thaitjej i sammanhang utanför barerna.

Från och med nästa Thailandsresa ska jag stöta på så många vanliga thaitjejer jag kan och meddela mina ev framgångar i denna tråd.

Jag ber ochså alla singelgrabbar härinne att bidraga med sina erfarenheter.

BTT

Lycka till! Även om det kommer att kännas som att stå på skridskor för första gången!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du Broder Tuk Tuk,  Det är ju bara att sätta igång och träna med Rögle innan din nästa resa,

Kenny Jönsson kanske har några bra tips

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Den här tråden startar jag i syfte att möjligen bevisa ifall det är lyckosamt eller ej att försöka ragga upp en thaitjej i sammanhang utanför barerna.

Från och med nästa Thailandsresa ska jag stöta på så många vanliga thaitjejer jag kan och meddela mina ev framgångar i denna tråd.

Jag ber ochså alla singelgrabbar härinne att bidraga med sina erfarenheter.

BTT

Tyvärr där Herr Broder,det är omöjligt,  :whistle:man är tvungen att ragga i någon bar om man ska ha

någon som helst chans att hitta någon thaitjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT:

Låter bra! Det är inte så svårt egentligen. Ett tips: jag har träffat många vanliga tjejer på skytrain. Bett om hjälp att hitta MBK...de flesta har visat vägen. Vips så äter man lunch tillsammans. :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bts är bra, vanliga cafer, restauranger, VANLIGA barer och nattblubbar. Shoppingcenter. Finns många ställen där man kan lyckas.

BTT kanske har ärliga avsikter så sluta håna, hjälp honom istäälet. Kanske kan vända honom också.

Några viktiga punkter tror jag.

- Aldrig packad, möjligen onykter om du är på nattklubb.

- Snyggt klädd bra, men jeans, skjorta och skor hjälper. Skippa shorts, flipflops, och signhalinne.

- Alltid artig och trevlig och nyfiken.

- Ingen besserwisser stil.

- ragga inte hejdlöst utan var smart

- Skrävla inte för mycket, visa intresse i damen

Det var några tips från mig. finns säkert andra.

Jag var och gjorde ett jobb på en restaurang idag. En av de pr-tjejer som visade runt mig bjöd med mig på en thaipub efter jobbet. Det efter att hon (eller rättare sagt restaurangen) först bjudit mig på en drink i hotellbaren och vi snackat annat än jobb. Det var trevligt som tusan, men gick hem tidigt. Plikten kallar, ska upp tidigt imorgon igen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tips kan va att sätta upp lappar på stan. Det gjorde jag för några år sedan i Khon Kaen där en person söktes som

var villig att lära mej mer Thai. Fick väl ett 20-tal svar kanske. Den 16 åring som jag hade tänkt skulle hjälpa

till ballade ur så det blev en kristen tjej på 17 i stället. Hon var nyss hemkommen utbytes student efter ett

år i USA så komunikationen funkade bra på engelska. Mindre Thai talat i och med det i och för sej.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Och en annan viktig punkt,  glöm för tusan inte att ta av skridskoskydden

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om du, Btt lyckas ragga upp en kontorist på en bar , hur räknas det då?  :neutral:

Och sluta tyck synd om Btt ni som vill "skydda" han från påhopp. Han är härdad. Och han vet att vi (iallafall jag) tycker

han är en underhållande kille . Bara det att han har lite lätt för att upprepa sig ibland, hmm. :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej BTT!

Du höll på väldigt ivrigt att diskutera möjligheten att träffa en tjej på en kontaktsajt för inte så länge sedan. Har du redan gett upp på detta förträffliga sätt att träffa en fin thaitjej?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...