Jump to content
IGNORERAD

Att ragga upp en thaitjej utanför barerna.


broder tuk tuk

Recommended Posts

hej, Vad heter Du?

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 243
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    40

  • ban99arne

    16

  • svarten

    12

  • MaiChai

    8

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

Svarten!

Det är ju en ide att innan man ger sig av till Thailand försöka få kontakt med en trevlig tjej via nätet.

Har man tur så stämmer verkligheten med dikten.

Sedan vill jag ju inte helt avfärda möjligheterna att träffa en ärlig och snäll tjej ibland barerna.

Även om de levande liken i garderoben ökar ju närmre baren man kommer.

Raggar man utanför baren så finns ju alltid risken att få en förorättad thaikille i hasorna.

Vilket som är värst, att få en svartsjuk thaiare eller en svartsjuk falanggubbe efter sig vet jag inte riktigt.

Sedan vill man ju gärna undvika tiggande släkten, även om jag vet att detta inte är så lätt i Thailand.

Nåja det löser sig säkert. Det viktiga är ju att man visar var skåpet ska stå så att det inte börjar att dras några pennor.

Ibland kanske man även som falang får slå näven i bordet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Svarten!

Det är ju en ide att innan man ger sig av till Thailand försöka få kontakt med en trevlig tjej via nätet.

Har man tur så stämmer verkligheten med dikten.

Sedan vill jag ju inte helt avfärda möjligheterna att träffa en ärlig och snäll tjej ibland barerna.

Även om de levande liken i garderoben ökar ju närmre baren man kommer.

Raggar man utanför baren så finns ju alltid risken att få en förorättad thaikille i hasorna.

Vilket som är värst, att få en svartsjuk thaiare eller en svartsjuk falanggubbe efter sig vet jag inte riktigt.

Sedan vill man ju gärna undvika tiggande släkten, även om jag vet att detta inte är så lätt i Thailand.

Nåja det löser sig säkert. Det viktiga är ju att man visar var skåpet ska stå så att det inte börjar att dras några pennor.

Ibland kanske man även som falang får slå näven i bordet.

BTT

Tänkte först kommentera alla språkfel och korkade påståenden, men jag har inte tid, nån annan som kan hjälpa mig? :D

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Bror, det kommer att bli alldeles för dyrt för dig att ha en tjej utanför baren. Då räker det nämligen inte med 500 bath och sen finns det inga garantier på något avslut.

Barröv bliv vid barstol.

[move]Byxröven Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Svarten!

Det är ju en ide att innan man ger sig av till Thailand försöka få kontakt med en trevlig tjej via nätet.

Har man tur så stämmer verkligheten med dikten.

Sedan vill jag ju inte helt avfärda möjligheterna att träffa en ärlig och snäll tjej ibland barerna.

Även om de levande liken i garderoben ökar ju närmre baren man kommer.

Raggar man utanför baren så finns ju alltid risken att få en förorättad thaikille i hasorna.

Vilket som är värst, att få en svartsjuk thaiare eller en svartsjuk falanggubbe efter sig vet jag inte riktigt.

Sedan vill man ju gärna undvika tiggande släkten, även om jag vet att detta inte är så lätt i Thailand.

Nåja det löser sig säkert. Det viktiga är ju att man visar var skåpet ska stå så att det inte börjar att dras några pennor.

Ibland kanske man även som falang får slå näven i bordet.

BTT

[/quote

Varför tror du att ditt eventuella kärleksliv är intresseant för allmänheten?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Arne!

Inte räcker det med 500 baht i baren.

Om du själv beger dig ut på en bartur så ska de se att 500 baht inte räcker särskilt länge.

Ett par groggar och en ladyding sedan är de stålarna borta.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Bror, nej för mig räcker det inte långt med 500 men om man som Bror väljer varor i det lägre prisegmentet så visst skall det bli både drink och avslut för dig.

[move]Byxröven Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Broder  tt.

Hoppas att du finner dig en brutta bland alla köpcentrumhängande.

Min fru är en kioskvältare, kims en förskoleelev, någon träffade sin i en lampaffär,

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Prova lyckan på beachroaden. Det ska vara lättraggat där har jag hört

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jo på Beachan är det lättare att bli uppraggad än att ragga själv. Har roat mig med att räkna antalet mer eller mindre skamliga förslag från Dusit Resort fram till Walking Street och en gång räknade jag till 33 förslag.

Nappade dock inte på något av dem.

Men visst kan man spara in en del pengar på att flytta några steg från barerna ut till beachan.

Sangsomen kan man ju införskaffa i seven eleven butiken och relativt fri sitt och siktplats har man ju bla på den mur som löper utmed gatan.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jo på Beachan är det lättare att bli uppraggad än att ragga själv. Har roat mig med att räkna antalet mer eller mindre skamliga förslag från Dusit Resort fram till Walking Street och en gång räknade jag till 33 förslag.

Nappade dock inte på något av dem.

Men visst kan man spara in en del pengar på att flytta några steg från barerna ut till beachan.

Sangsomen kan man ju införskaffa i seven eleven butiken och relativt fri sitt och siktplats har man ju bla på den mur som löper utmed gatan.

BTT

Och jag som en gång gick där 33 ggr utan att få ett endaste skamligt förslag. Beror kanske på att broder är karl för sin hatt, eller? :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest LadPrao

Tja mr BTT.

Jag vet inte om du är troll eller inte? Du ställer typ mellanstadiefrågor?

Men ett tips är väl att inte fråga chans på alla tjejer utan att välja ut en och sedan fråga vilken färg, eller popgrupp hon gillar, typ?

Sen kan du typ fråga chans om hon vill kila stadigt. Kanske vill hon tom pussas. he he

en del vill pussas en hel dag eller en hel vecka, en del livet ut, typ ... he he ...

mvh lp

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Ladprao!

Det vet du väl att vi barrövar är lite barnsliga av oss. Det är en fördel att vara det när man har med thaitjejer att göra.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest LadPrao

Tja mr BTT.

"Det vet du väl att vi barrövar är lite barnsliga av oss. Det är en fördel att vara det när man har med thaitjejer att göra"

Försök hårt att lyfta dig upp till deras intellektuella nivå? kankske du kan , kanske inte?

Ett hårt råd från våran 12-års panel är dock att inte fråga chans på alla, välj en och fråga mycket frågor, typ bli intreserad, fråga en massa, typ grejer om hennes om hennes morsa o farsa och sånt vuxengrejer... he he .., sen kan det bli puss ganska länge, he he..

Jag typ fick pilla en .. he he ..du vet .. som gick i 8:an när jag börja fråga vuxengrejer.. he he.. min hemlis för dig BTT, he he..

mvh LP, 6B

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jo frågor om morsan och farsan lär det ju bli en del.

Kan ju vara skillnaden mellan ett äktenskap i frihet eller ett äktenskap i ett ständigt pengagnäll.

En fru som tjatar om pengar 24 timmar om dygnet betackar man sig för.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Baste BTT

Ett hett tips.

TA DIG UT UR COCOSNOTEN, annars hor dom inte att Du forsoker tala till Dem, och sa kanske Du ser battre ut utan?

Fast a andra sidan, kanske lika bra att Du har den kvar, da slipper dom stackarna bli skramda av en eventuell arlig avsikt.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Maitan,

Vet inte vem du riktar dig till, men vad som menas med "vanliga" är antagligen thaitjejer som inte är prostituerade. Hur man nu ska definiera "prostituerad"...

Alla människor är givetvis unika, men på detta forum är det tyvärr vanligt att dela upp thaitjejer i dessa två kategorier. Verkligheten är ju lite mer komplicerad än denna uppdelning.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Helt rätt herr Chang. Verkligheten är ofta inte vad den synes att vara. Inte minst i Thailand där ju bla många tjejer frilansar på sin lediga tid.

Ska man räkna dessa tjejer som prostisar eller vanligt knegande, studerande tjejer?

Att dela upp dem i vanligt arbetande och bararbetande är ju mest för att kunna särskilja begreppen.

Verklighten är ofta mer gripbar och fattbar om den delas in i klart avskiljande delar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

...och hur pass ovanliga är de vanliga damerna?

Vanligt ovanlige edvardpop

Ps. Sorry Arne. Kunde inte låta bli. :D

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr ovarne!

Man kan väl påstå att det är mer ovanligt med ovanliga damer än med vanliga.

Dock är det säkert vanligare med fd ovanliga thaitjejer i Sverige.

Vilket ju dock är ett ovanligt ovanligt påstående bland MPRs medlemmar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...