Jump to content
IGNORERAD

MPR-Open 2013


Drivern

Bästa dag för MPR Open 2013?  

28 röster

  1. 1. Vilken eller vilka dagar kan du tänka dig att delta?

    • 9 januari
      10
    • 6 februari
      7
    • 6 mars
      4


Recommended Posts

Hej golfvänner och givitvis även ni andra.

8 mars 2010 hade vi den första och hitills enda golfsammankomsten under MPR:s fana(de i Göteborg räknas inte),nu när jag är på plats tänkte jag försöka få till en tradition med detta om intresse finns.

Jag tycker att datumet är perfekt pga att det är den internationella kvinnodagen då, och fruar och flickvänner kan slippa oss.Phoenixbanan som vi spelade den gången ligger bäst till geografiskt

Så nu bestämmer jag att fredagen 8 mars 2013 spelas MPR-OPEN på Phoenix med prisutdelning hos Maitan på förkvällen(eller hur Maitan).Välkommna med anmälningar.

Jive och HC, dags att börja träna nu.

Bilden är över hål 17 och 18 på Bro Hof i sommras

Mvh Drivern

post-4617-0-10846800-1346484169.jpg

Ändrades av Herr Chang
Lagt till omröstning
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    72

  • Sam sip sam

    25

  • Jive

    18

  • Keithan

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej golfvänner och givitvis även ni andra.

8 mars 2010 hade vi den första och hitills enda golfsammankomsten under MPR:s fana(de i Göteborg räknas inte),nu när jag är på plats tänkte jag försöka få till en tradition med detta om intresse finns.

Jag tycker att datumet är perfekt pga att det är den internationella kvinnodagen då, och fruar och flickvänner kan slippa oss.Phoenixbanan som vi spelade den gången ligger bäst till geografiskt

Så nu bestämmer jag att fredagen 8 mars 2013 spelas MPR-OPEN på Phoenix med prisutdelning hos Maitan på förkvällen(eller hur Maitan).Välkommna med anmälningar.

Mvh Drivern

Tusan också, jag åker hem den 6:e :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej golfvänner och givitvis även ni andra.

8 mars 2010 hade vi den första och hitills enda golfsammankomsten under MPR:s fana(de i Göteborg räknas inte),nu när jag är på plats tänkte jag försöka få till en tradition med detta om intresse finns.

Jag tycker att datumet är perfekt pga att det är den internationella kvinnodagen då, och fruar och flickvänner kan slippa oss.Phoenixbanan som vi spelade den gången ligger bäst till geografiskt

Så nu bestämmer jag att fredagen 8 mars 2013 spelas MPR-OPEN på Phoenix med prisutdelning hos Maitan på förkvällen(eller hur Maitan).Välkommna med anmälningar.

Jive och HC, dags att börja träna nu.

Bilden är över hål 17 och 18 på Bro Hof i sommras

Mvh Drivern

Wowaa

MPR-OPEN in Thailand :thumbsup:

Måste vi hänga på. :victory:

Vi kanske kan ta en träningsrunda i Oktober ?

Vi hörs :wai:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra initiativ Drivern. Dock ser det mörkt ut för min del då mina planer är att åka hem en knapp vecka innan dess. Inget är dock hundra. Det beror på jobbet och lite andra faktorer hur långt in i Mars jag stannar. Vilket datum som helst i februari hade varit bättre för mig och då hade jag anmält mig direkt.

Men mars kanske passar bättre för andra och inget är som sagt helt bestämt med min semester.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Roligt initiativ drivern!

Men du borde nog lägga tidpunkten till början/mitten av januari i stället så det blir så många deltagare som möjligt!

Jag tycker det skulle vara mycket trevligt att delta om jag är på plats men mars funkar inte för mig.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen,

jag är ju en prestigelös man och har besutat att ni får tre alternativdagar att välja på,kan givitvis välja alla tre.Dagen med flest röster kör vi givitvis på.Vill ju ha med så många som möjligt

Följande onsdagar kan väjas:9 januari,6 februari,6 mars

HC som antagligen är vaken nu fixar till omröstningen,tack.

mvh Drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul iniativ Drivern.

Jag är med! Spelar ingen roll vilket datum för mig.

Ändrades av Muimatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lagt till omröstning enligt önskemål. Obs att det går att välja flera dagar om man vill.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lagt till omröstning enligt önskemål.

Herr Chang har talat.

Kommer du ner då changen ,vi kan ju alltid ta en minigolfrunda

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer du ner då changen ,vi kan ju alltid ta en minigolfrunda

Neej.

Jag vill se HC spela långgolf, så jag kan få ett ordentligt garv. :D

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Neej.

Jag vill se CH spela långgolf, så jag kan få ett ordentligt garv. :D

Jag har sett det ,därav jag föreslog minigolf

Link to comment
Dela på andra sajter

Lycka till alla som deltar i detta evenemang.

Jag anländer 7/2 och åker hem 6/3 så jag kan inte delta och är alltså inte någon aspirant till segern.

Det hade jag nog i o f s inte varit även om jag kunde ha deltagit. :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev man sugen. :) 4-veckor i Pattis i somras och inte en enda runda blev det. (för mycket på Jomtien soi 2) Hemma i Sverige endast en runda i år. Så nu får man nog köra lite höstgolf så man kan vara med i MPR-Open :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Neej.

Jag vill se HC spela långgolf, så jag kan få ett ordentligt garv. :D

Haha, det blir nog inga fler tillfällen att se det ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

har ju inte "grönt kort" så jag kan nog inte vara med :y8:

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

har ju inte "grönt kort" så jag kan nog inte vara med :y8:

Har inte heller grönt kort, men det behövs inte i Thailand... viktigast är nog tillräckligt med pengar för avgiften ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte heller grönt kort, men det behövs inte i Thailand... viktigast är nog tillräckligt med pengar för avgiften :wink:

Herr Chang har talat.

Godmorgon Changen.hoppas allt är bra tack för att du fixade omröstningen,men det verkar vara nått strul med den nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...