Jump to content
IGNORERAD

MPR-Open 2013


Drivern

Bästa dag för MPR Open 2013?  

28 röster

  1. 1. Vilken eller vilka dagar kan du tänka dig att delta?

    • 9 januari
      10
    • 6 februari
      7
    • 6 mars
      4


Recommended Posts

Normal thailändsk omröstning. Röstar du "fel" räknas inte rösten.

Och min röst är till salu :thumbsup:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 233
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    72

  • Sam sip sam

    25

  • Jive

    18

  • Keithan

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kanske skall tipsa de nya festgeneralerna att ha fyra västgötaträffar också,så att alla kan vara med

Det var en jävligt dålig jämförelse , nu har jag inte med saken att göra , och är det på det viset

du tar emot förslag så ska jag inte störa mer i tråden

ber så inni hellvete mkt om ursäkt

Jag visste ju innan att fusksporter inte är ngt för mig ,tack och adjö från denna tråden

otrevliga svar kan jag vara utan

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en jävligt dålig jämförelse , nu har jag inte med saken att göra , och är det på det viset

du tar emot förslag så ska jag inte störa mer i tråden

ber så inni hellvete mkt om ursäkt

Jag visste ju innan att fusksporter inte är ngt för mig ,tack och adjö från denna tråden

otrevliga svar kan jag vara utan

Det är till att vara lättstött idag.Jag försöker skapa ett årligt återkommande event och då bör väl det gå av stapeln vid ett tillfälle,är givitvis tacksam för tips,men nu tog du nog i och jag kunde ju satt en ironiskylt på min kommentar

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej något datum för MPR-OPEN är inte fastställ ännu,vi tar beslut i slutet av november så att fler har chans att deltaga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Det var en jävligt dålig jämförelse , nu har jag inte med saken att göra , och är det på det viset

du tar emot förslag så ska jag inte störa mer i tråden

ber så inni hellvete mkt om ursäkt

Jag visste ju innan att fusksporter inte är ngt för mig ,tack och adjö från denna tråden

otrevliga svar kan jag vara utan

Det var rysligt vad gubben var gnallig,varfor yttra sig om man inte har med saken att gora?Drivern menar nog bara gott.men ska ju organisera det hela.mycket jobb...manga viljor att ta hansyn till.ingen latt uppgift. :heat:

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var rysligt vad gubben var gnallig,varfor yttra sig om man inte har med saken att gora?Drivern menar nog bara gott.men ska ju organisera det hela.mycket jobb...manga viljor att ta hansyn till.ingen latt uppgift. :heat:

Halsningar

Chan2011

Ja får jag uppkäftiga och korkade svar då hugger jag he he

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen,

jag är ju en prestigelös man och har besutat att ni får tre alternativdagar att välja på,kan givitvis välja alla tre.Dagen med flest röster kör vi givitvis på.Vill ju ha med så många som möjligt

Följande onsdagar kan väjas:9 januari,6 februari,6 mars

HC som antagligen är vaken nu fixar till omröstningen,tack.

mvh Drivern

Stort av dig drivern att vara flexibel och skapa en omröstning på de/den mest efterfrågande dagarna !

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

skall gå igenom tråden och sammanställa önskemålen så ni får veta hur läget är,av de åtta som deltog 2010 har bara tre visat intresse så här långt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

det verkar som om röstmentometern funkar,det diffar visserligen fortfarande på 7 så jag förutsätter att de sju har röstat på alla alternativen som då inte ger något utslag,hade ett snack med HC häromdagen och han antog att det var så.

ha det gött nu/drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

det verkar som om röstmentometern funkar,det diffar visserligen fortfarande på 7 så jag förutsätter att de sju har röstat på alla alternativen som då inte ger något utslag,hade ett snack med HC häromdagen och han antog att det var så.

ha det gött nu/drivern

Fick läsa ditt inlägg ett par gånger innan jag förstod vad du menade -

Det är alltså 7st personer som har valt samtliga alternativ ( dvs dom kan alla datumen ) och därför har dom inte registrerats alls i omröstningen.

Och det kommer att bli 7+4 personer i dagsläget som kommer att delta - när datumet väl blir spikat så kommer det nog bli lika många till som kommer att ansluta sig.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, det var väl inte riktigt så jag försökte förklara. Jag tror fortfarande att det helt enkelt är en bugg i programvaran som har hand om omröstningar. Eller så anser skaparna det vara en finess att resultatet hittills raderas om man går in och ändrar i en omröstning. I så fall tycker jag det vore rimligt att det åtminstone kommer en varning innan man börjar ändra. Så är icke fallet.

Nu vet jag inte om detta med omröstningar är en del av forumets programvara eller ett tillägg från tredje part. Det kan nog bara Surin P3 svara på.

Hur som helst kommer jag aldrig mer att ändra i en omröstning där det redan finns röster ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Trådlyft,så att inte detta event försvinner i bruset,rösta nu och skriv gärna här eller pm:a mig hur ni röstade så noterar jag.Bilden från Siam CC,ärligt lånad av annan medlem.

post-4617-0-42522900-1348366030.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Drivern.

Jag röstade för 6 mars.

Följande gäller för Kommer/Kommer ej.

9 Jan 0/100

6 feb 50/50

6 mars 90/10

Känner du till min hemsideadress, kolla nu :D :D :rotfl:

Hejsa thai-caddisar :D

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är väldigt skeptiskt till den där rösträkningen. Bättre att räkna öppna röster i tråden. 9 januari går helt bort för mig med.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

OK,nu slutar vi med veleriet angående MPR-OPEN 2012.Jag noterar de som visat intresse här och nu löpande i denna tråden rätta mig öppet här om jag noterat fel och bekräfta om jag har noterat rätt.Så nu räknar vi bara de tio som jag vet har röstat, ni får ursäkta mig, men det är någon annan som ställt till det :crazy:

Anmäl er alltså här i tråden.

Drivern jan,feb,mars.

Muimatt jan,feb,mars

Mankan feb,(mars)

Pingis mars

Keitan (feb),mars

Krafta jan

Tommy ?

Borgmästarns son jan

Peter Dahlin jan

Swedenfarang ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Jan stämmer bra här med :)

De finns golfbil va :P

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Jasså du lirar Golf de hade jag missat

Haha nja.. Men de kan ju inte vara så svårt :P

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart det finns golfbil!!!!! Minibarer ca vart fjärde hål där du kan köpa öl vatten snacks m.m

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Klart det finns golfbil!!!!! Minibarer ca vart fjärde hål där du kan köpa öl vatten snacks m.m

Bra annars kunde jag vart bartender :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...