Jump to content
IGNORERAD

MPR-Unikt?


thomas001

Recommended Posts

Förstår inte riktigt denna fruktansvärt stora fascination över prostitution?

Lite enkel mattematik borde göra ganska klart att sannolikheten för att en "vit" man har en Thai partner som har varit/är prostituerad är mycket liten...!

Det finns enligt beräkningar ungefär 64 miljoner människor i Thailand och då är det gissningsvis minst 32 miljoner tjejer/damer.

Enligt vissa så är det 2 miljoner tjejer i sex-industrin medan andra påstår att det är 150 tusen. Om sanningen ligger mellan dessa extremer så blir det ca. 3 procent av tjejerna/damerna som jobbar i sex industrin.

Detta borde då medföra att 97 procent av medlemmarna på detta forum har hittat en partner som INTE jobbar eller har jobbat inom sex-industrin.

Och det tror jag är rätt nära sanningen.

//Peo

Gnällsmurfen gnäller igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 366
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    23

  • Baa

    21

  • mamma bäng fan pappa käng

    20

  • thomas001

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag misstänker att procentandelen prostituerade är tämligen lika i Swe. och Thai.

Det skiljer bara på hur man ser det. Har ni aldrig varit på Stureplan? De e väl för f-n ingen skillnad.

En hel del svenska töser kan bete sig luderaktigt men de är inga prostituerade då de inte tar betalt för sex. Klart det är skillnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

En hel del svenska töser kan bete sig luderaktigt men de är inga prostituerade då de inte tar betalt för sex. Klart det är skillnad.

Aldrig hört talas om sprithoror????

Om du tar pröjset i champagne och taxipengar eller rena cash kvittar väl egentligen :spiteful: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Aldrig hört talas om sprithoror? ???

Om du tar pröjset i champagne och taxipengar eller rena cash kvittar väl egentligen :spiteful: //Hn

Att bjössa på dricka är väl trevligt och förförande inte alls jämförbart med att köpa sex.

Ändrades av Neil
Link to comment
Dela på andra sajter

Att bjössa på dricka är väl trevligt och förförande inte alls jämförbart med att sälja sex.

Nä men att köpa.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

En hel del svenska töser kan bete sig luderaktigt men de är inga prostituerade då de inte tar betalt för sex. Klart det är skillnad.

Mig veterligen när man gick ut på krogen så raggade man upp en donna å bjussa henne på dricka för att senare dra hem henne å dunka på na

så det är väl lite av prostituon det åsså när dom tar emot groggar å bärs å sen följer med hem, det anser jag i allafall

Link to comment
Dela på andra sajter

Mig veterligen när man gick ut på krogen så raggade man upp en donna å bjussa henne på dricka för att senare dra hem henne å dunka på na

så det är väl lite av prostituon det åsså när dom tar emot groggar å bärs å sen följer med hem, det anser jag i allafall

Hur fan kan ni få det till prostitution???

Om hon inte känner för att ha sex så är det väl bara att skita i att följa med drinkköparen hem,finns det ingen extra kosing att hämta i bingen så är det knappast prostitution!

Om det finns folk här som på allvar är så korkade att dom tycker att prostitution är samma sak som att vissa tjejer blir bjudna på groggar på Stureplan innan dom släpper till så kan ni ju testa det i Thailand.

Barfina en tjej och försök slippa betalningen med motiveringen att ni köpte drinkar och bjöd på somtam kvällen innan så ni är liksom redan kvitt.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan kan ni få det till prostitution???

Om hon inte känner för att ha sex så är det väl bara att skita i att följa med drinkköparen hem,finns det ingen extra kosing att hämta i bingen så är det knappast prostitution!

Om det finns folk här som på allvar är så korkade att dom tycker att prostitution är samma sak som att vissa tjejer blir bjudna på groggar på Stureplan innan dom släpper till så kan ni ju testa det i Thailand.

Barfina en tjej och försök slippa betalningen med motiveringen att ni köpte drinkar och bjöd på somtam kvällen innan så ni är liksom redan kvitt.

Det funkar ju för BTT,utom det där med barfinen då.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Min första thaitjejj träffade jag utanför Mc Döndalds vid Slussen, hon jobbade redan då med massage visste jag och hade jobbat med "barservice" i Thailand.

Det blev ingen längre session med henne, kanske 6mån tot! Sedan hittade jag Asian dating och där fanns det att välja på på. Av tusen brudar såhittade jag bara en som inte snackade $$$$ hela tiden och som jobbade på kontor i Bangkok! Var inte intresserad av sex och är det inte nu heller har jag märkt! Men gift är man sedan snart 2 år!

Stackarn.min fru gillade sex ända tills hon sluta ha mens...Ho kanske gillar det än ...men jau e för gammal :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Det är ju bara att kolla på medlemmarna(mig själv inkluderad) 90% är ju inga vanliga badgäster.

Så klart har de köpt kärlek via baren eller nätet av en flicka som vill få ett tryggare liv.

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Det är ju bara att kolla på medlemmarna(mig själv inkluderad) 90% är ju inga vanliga badgäster.

Så klart har de köpt kärlek via baren eller nätet av en flicka som vill få ett tryggare liv.

Puss

Erkki

Vem ville inte det??? Tryggare kan ingen vara , än bakom frugans rygg i sängen :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kommer jag inte ihåg vad vi kom fram till "i en annan tråd", men när Mooton är tillbaka (fan vet när), så ska vi ha en kräftskiva, men en kräftskiva är en kräftskiva till skillnad från två killar som sitter mitt emot varandra över en god middag och filofoserar. :)

Nu kommer min fru, omklädd och tjusig, och säger att det är dags & dra.

Ha de!

Tjena Jive

De verkar som det blir i början av Oktober som jag kommer ner.

Vet mer om någon vecka eller två (hoppas jag)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Är det så svårt att första att på MPR, till skillnad från i verkliga livet, så väljer man inte vilka man "umgås" med och därfår har vi både 20-åringar och 80-åringar, både välbetalda direktörer och underbetalda arbetare och allting däremellan. Varför skulle då inte resultatet av hur mångas fruar som har en viss bakgrund kunna skilja sig från den lilla sub-kulturens precis som alla märkliga intressen och kunskaper på MPR kraftigt avviker från mina "vanliga" kompisars?

Du glömde oss "white trashs" i ditt rabblande :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Stackarn.min fru gillade sex ända tills hon sluta ha mens...Ho kanske gillar det än ...men jau e för gammal :crazy:

Äh, det e bara jobbit å pöka, sånt lejer man bort! :17:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan kan ni få det till prostitution???

Om hon inte känner för att ha sex så är det väl bara att skita i att följa med drinkköparen hem,finns det ingen extra kosing att hämta i bingen så är det knappast prostitution!

Om det finns folk här som på allvar är så korkade att dom tycker att prostitution är samma sak som att vissa tjejer blir bjudna på groggar på Stureplan innan dom släpper till så kan ni ju testa det i Thailand.

Barfina en tjej och försök slippa betalningen med motiveringen att ni köpte drinkar och bjöd på somtam kvällen innan så ni är liksom redan kvitt.

Herregud.

Ok jag omformulerar mej, Jag anser att det är likvärdigt med prostitution när lilla söta Emma från Älvdalen lånar ihop till ett par nya rattar och efter läkning drar ner till Stureplan för att snärja första bästa ekonomiskt oberoende man.

Nu menade jag inte vårt förtjusande Prinsgemål, jag bara använde henne som exempel.

Är det ingen som hajjar vad jag menar??

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru har sålt "kärlek" i en bar och jag har hittills inte träffat någon kvinna som är finare än henne.

Hejsan Jive

Känslosamt och fint inlägg som säger allt, tycker jag.

Ett inlägg som gör mig glad!

MVH Nonki

Ändrades av Nonki
Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Herregud.

Ok jag omformulerar mej, Jag anser att det är likvärdigt med prostitution när lilla söta Emma från Älvdalen lånar ihop till ett par nya rattar och efter läkning drar ner till Stureplan för att snärja första bästa ekonomiskt oberoende man.

Nu menade jag inte vårt förtjusande Prinsgemål, jag bara använde henne som exempel.

Är det ingen som hajjar vad jag menar??

Fattar inte?

Alla kvinnor som gifter sig med en man som har det ekonomiskt mer förspänt är horor?

Eller

Alla kvinnor som på ett utstuderat sätt gifter sig med ngn som har det ekonomiskt mer förspänt är horor?

Jag fattar faktisk inte. :) Förklara..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är tyvärr inte heller riktigt med på resonomanget...ser man det så så blir det många kända kvinnor som är horor...typ drottning Silvia etc

Tur man inte träffat nån rik kvinna..hade varit jobbigt att gå runt och känna sig som en manwhore typ :)

Edit..eller kanske inte,känner ni nån rik donna som är sugen på en Göteborgare kan ni väl rekomendera mig hehe

Ändrades av omarama

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Lilla Noi, flyttar ner till Pattaya och jobbar på barerna, efter x5 år så träffar hon torsken Sven 45 flyttar till Sve. och gifter sej- = Hora

Lilla Eva flyttar till Shlm. jobbar inte men hänger på Sturehof, efter x5 år träffar hon von Sven och gifter sej = Hemmafru

Bägge hade samma mål i livet, bägge lyckades trots alla grodor dom var tvungna att kyssa på vägen. Men i vad ligger skillnaden?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud.

Ok jag omformulerar mig, Jag anser att det är likvärdigt med prostitution när lilla söta Emma från Älvdalen lånar ihop till ett par nya rattar och efter läkning drar ner till Stureplan för att snärja första bästa ekonomiskt oberoende man.

Nu menade jag inte vårt förtjusande Prinsgemål, jag bara använde henne som exempel.

Är det ingen som hajjar vad jag menar??

Jag förstår dig även om jag inte vill kalla just ditt exempel för prostitution utan mer då en smartare varuexponering som är mer lönande

Link to comment
Dela på andra sajter

Lilla Noi, flyttar ner till Pattaya och jobbar på barerna, efter x5 år så träffar hon torsken Sven 45 flyttar till Sve. och gifter sej- = Hora

Lilla Eva flyttar till Shlm. jobbar inte men hänger på Sturehof, efter x5 år träffar hon von Sven och gifter sej = Hemmafru

Bägge hade samma mål i livet, bägge lyckades trots alla grodor dom var tvungna att kyssa på vägen. Men i vad ligger skillnaden?

Prostitution-sex mot pengar eller dylikt...är väl inte svårare än så.

Att vilja gifta sig med någon är inte prostitution oavsett hur tät den andra parten är.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...