Jump to content
IGNORERAD

MPR-Unikt?


thomas001

Recommended Posts

Tjena!

Har funderat lite...hur konstigt det nu låter.

Här på MPR verkar nästan alla ha träffat sina tjejer,flickvänner och fruar antingen via vänner,nätdejting,på banken m.m

men aldrig i en bar,massage eller liknande.

Det jag finner märkligt är att jag känner och vet om cirka 100 killar som är ihop med Thai-tjejer,Filipinskor och kan

påstå att minst 90% av allihop har träffat sina tjejer enl. alt. 2. Även jag. Kanontjejer dom allra flesta men visst finns det röt-ägg också. I princip alla jag känner har ju gjort sin första resa till Pattaya,Pukhet eller något annat röj-ställe.

Och mig veterligen så letade varken jag eller dom efter trevligt tjej-sällskap på banken,risfältet eller i någon affär.

Utan i Lampaffären m.m där dom finns tillgängliga. Men det har tydligen inte så många gjort här på MPR.

Klart det finns undantag...men MPR är verkligen unikt.

Min helt personliga uppfattning och enkla fundering. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 366
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    23

  • Baa

    21

  • mamma bäng fan pappa käng

    20

  • chiangmai

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tjena!

Har funderat lite...hur konstigt det nu låter.

Här på MPR verkar nästan alla ha träffat sina tjejer,flickvänner och fruar antingen via vänner,nätdejting,på banken m.m

men aldrig i en bar,massage eller liknande.

Det jag finner märkligt är att jag känner och vet om cirka 100 killar som är ihop med Thai-tjejer,Filipinskor och kan

påstå att minst 90% av allihop har träffat sina tjejer enl. alt. 2. Även jag. Kanontjejer dom allra flesta men visst finns det röt-ägg också. I princip alla jag känner har ju gjort sin första resa till Pattaya,Pukhet eller något annat röj-ställe.

Och mig veterligen så letade varken jag eller dom efter trevligt tjej-sällskap på banken,risfältet eller i någon affär.

Utan i Lampaffären m.m där dom finns tillgängliga. Men det har tydligen inte så många gjort här på MPR.

Klart det finns undantag...men MPR är verkligen unikt.

Min helt personliga uppfattning och enkla fundering. :thumbsup:

Samma tanke, varför idkar så många självbedrägeri?

Personligen skiter jag i vilket, men blir lätt sned på de som "snörper på munnen" därför att deras pengamagneter är "finare"!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min första thaitjejj träffade jag utanför Mc Döndalds vid Slussen, hon jobbade redan då med massage visste jag och hade jobbat med "barservice" i Thailand.

Det blev ingen längre session med henne, kanske 6mån tot! Sedan hittade jag Asian dating och där fanns det att välja på på. Av tusen brudar såhittade jag bara en som inte snackade $$$$ hela tiden och som jobbade på kontor i Bangkok! Var inte intresserad av sex och är det inte nu heller har jag märkt! Men gift är man sedan snart 2 år!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma tanke, varför idkar så många självbedrägeri?

Personligen skiter jag i vilket, men blir lätt sned på de som "snörper på munnen" därför att deras pengamagneter är "finare"!

Min fru har sålt "kärlek" i en bar och jag har hittills inte träffat någon kvinna som är finare än henne.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Löjligt att fara med osanning kring vart man träffat sin älskade partner.

Varför skall man döma någon efter vad vederbörande har gjort tidigare i livet (är man per automatik prostituerad om man bedriver klassisk Thai massage till exempel...)

och inte utefter vem man är som person idag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru har sålt "kärlek" i en bar och jag har hittills inte träffat någon kvinna som är finare än henne.

Såvärst mycket kärlek vet jag inte att det säljs, men dom som betalar får väl gärna tro det, blir lite mer i sparbössan då lixom!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag bytte liv , ville jag göra det rejält. Hade hört om Thailand men aldrig varit där. Drömde om ett paradisliv i värmen. Vacker kvinna och låga levnadsomkostnader.

Jag började chatta på en av de största Thai date sidorna...

En av de första kontakterna var en som sa att hon var lady boy... jag hade aldrig hört uttrycket innan, utan tänkte, jaha pojkflicka som man sa hemma i min ungdom. Alltså en tjej som gillar killaktiviteter...

Därefter pratade jag med en tjej som sa att hon var barwoman...blev lite frågande,,, vad är detta. Hon replikerade: Do you have problem with that?

Jag skulle tro att jag hade kontakt med minst 100 personer.

I en mängd yrken,,, lärare, advokat, bank ,säljare i en massa branscher, hårfrissa, sjuksköterska, egenföretagare, hotelreceptionist..barwoman,

Genomgående var att vissa vara ärliga människor och andra golddiggers... hade inget att göra med yrkesvalet .

Ändrades av chiangmai
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Har funderat lite...hur konstigt det nu låter.

Här på MPR verkar nästan alla ha träffat sina tjejer,flickvänner och fruar antingen via vänner,nätdejting,på banken m.m

men aldrig i en bar,massage eller liknande.

Det jag finner märkligt är att jag känner och vet om cirka 100 killar som är ihop med Thai-tjejer,Filipinskor och kan

påstå att minst 90% av allihop har träffat sina tjejer enl. alt. 2. Även jag. Kanontjejer dom allra flesta men visst finns det röt-ägg också. I princip alla jag känner har ju gjort sin första resa till Pattaya,Pukhet eller något annat röj-ställe.

Och mig veterligen så letade varken jag eller dom efter trevligt tjej-sällskap på banken,risfältet eller i någon affär.

Utan i Lampaffären m.m där dom finns tillgängliga. Men det har tydligen inte så många gjort här på MPR.

Klart det finns undantag...men MPR är verkligen unikt.

Min helt personliga uppfattning och enkla fundering. :thumbsup:

Träffade min fru i Sverige och vad jag vet har hon aldrig jobbat i bar-branschen.

Om hon nu gjort det så tycker jag att det är inget att bry sig om, älskar henne och det kvittar vad hon gjort tidigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tycker jag inte att det är något fel att ha jobbat i en bar men förstår mycket väl att dom flesta av tjejerna som har ett förflutet där vill lägga det bakom sig och hittar på en annan historia om någon i Sverige frågar..och då är det väl inte för mycket begärt att gubben ställer upp på det.

Många som direkt får en förutfattad mening om dom vet att någons fru har jobbat i en bar och då bara på ett direkt negativt sätt.

Konstigare då att så många känner ett behov av att avslöja "lögnen".

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Är vi bättre vi män?? skulle inte tro det

Min donna kommer från nääääääää skulle inte tro det

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att det måste vara betydligt svårare för Thaitjejerna att hitta en farrangkille som inte nyttjat någon bartjej :y2:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är vi bättre vi män?? skulle inte tro det

Min donna kommer från nääääääää skulle inte tro det

Okej då..

Får nog erkänna att jag har en del förflutet inom barsvängen

Men för mig har det inte dragit in några kulor

Har bara kostat en massa. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Tjena!

Har funderat lite...hur konstigt det nu låter.

Här på MPR verkar nästan alla ha träffat sina tjejer,flickvänner och fruar antingen via vänner,nätdejting,på banken m.m

men aldrig i en bar,massage eller liknande.

Klart det finns undantag...men MPR är verkligen unikt.

Min helt personliga uppfattning och enkla fundering. :thumbsup:

Nu är det väl inte så att MRP är särskilt unikt. Av forumets lite drygt 6000 medlemmar kanske 100 av dom diskuterat var dom träffat sin dam.

Och att det är dom som träffat damer utanför "barsvängen" är dom som mest skriver om detta ter väl sig naturligt. Dom vill ju kanske mer gärna "skryta" om sina kap.

Men dom flesta vill inte lägga ut denna typ av information för allmänt beskådande i många år. Oberoende var man träffat sin dam.

hf

Link to comment
Dela på andra sajter

Har träffat min på gogo bar. Varför skulle jag ljuga om de?...

När du och stumpan har gift er och flyttat till ett radhusområde i Sveg så kan det bli så att hon vill bättra historien lite inför den årliga kräftskivan med grannarna...skulle du inte ställa upp det?

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja 99% är gamla luder som gubbarna gift sig med den saken är klar. Jag har känt igen flera stycken på bilder här på forumet.

Men det är inget fel på dom, men kan va lite svårt att snacka med när dom bara har gått ett par i skola.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag skulle göra en grov gissning så är det 50/50,eftersom ingen talar högt om det,av mina bekanta/vänner som träffat sin tjej i baren.

Jag tycker inget sämre om varken tjejerna eller killarna för den delen men respekterar ifall dom inte vill prata om det.

Men att folk per automatik drar slutsatsen att jag träffat i min fru i baren irriterar mig för deras inställning till mig och min fru färgas av deras fördomar.

Några har frågat var och hur vi träffats och jag svarar internet så får man en misstroende blick men sen när det går upp för dom att det är sant ändras blicken.

Mina närmaste vänner och familj skiter fullständigt i hur vi träffades utan är glada att vi är lyckliga tillsammans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Jag säger att min kärring jobbade som konduktörska på tåget men jag har aldrig åkt tåg i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

När du och stumpan har gift er och flyttat till ett radhusområde i Sveg så kan det bli så att hon vill bättra historien lite inför den årliga kräftskivan med grannarna...skulle du inte ställa upp det?

Det är möjligt... Men här inne på mpr... Om nu då tråden handlar om just hur unika mpr medlemmar är..

Sitter väl kanske inte på kräftskivan å säger att jag var ute efter ett juldagsknull direkt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det väl inte så att MRP är särskilt unikt. Av forumets lite drygt 6000 medlemmar kanske 100 av dom diskuterat var dom träffat sin dam.

Och att det är dom som träffat damer utanför "barsvängen" är dom som mest skriver om detta ter väl sig naturligt. Dom vill ju kanske mer gärna "skryta" om sina kap.

Men dom flesta vill inte lägga ut denna typ av information för allmänt beskådande i många år. Oberoende var man träffat sin dam.

hf

Helt rätt, let byegones be byegones!

De allra flesta vill nog inte rapa upp sitt gamla liv hur länge som helst!

(33:an,, betyder ung, låt det gamla vara glömt)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tjena!

Har funderat lite...hur konstigt det nu låter.

Här på MPR verkar nästan alla ha träffat sina tjejer,flickvänner och fruar antingen via vänner,nätdejting,på banken m.m

men aldrig i en bar,massage eller liknande.

Det jag finner märkligt är att jag känner och vet om cirka 100 killar som är ihop med Thai-tjejer,Filipinskor och kan

påstå att minst 90% av allihop har träffat sina tjejer enl. alt. 2. Även jag. Kanontjejer dom allra flesta men visst finns det röt-ägg också. I princip alla jag känner har ju gjort sin första resa till Pattaya,Pukhet eller något annat röj-ställe.

Och mig veterligen så letade varken jag eller dom efter trevligt tjej-sällskap på banken,risfältet eller i någon affär.

Utan i Lampaffären m.m där dom finns tillgängliga. Men det har tydligen inte så många gjort här på MPR.

Klart det finns undantag...men MPR är verkligen unikt.

Min helt personliga uppfattning och enkla fundering. :thumbsup:

Hej!

Har inte alls tillgång till samma asiatiska nätverk som du. Jag /Vi känner max 10 tjejer av asiatiskt ursprung och ingen av dom kommer mig veterligen från baren. Men, jag har aldrig frågat, inte ens funderat på deras bakgrund... Så vad vet jag ...

Men .. Jag tror att du själv svarar på din fråga.

Av dom hundratals (tusentals?) som jag känner som har varit till Thailand har ingen " gjort sin första resa resa till Pattaya,Pukhet eller något annat röj-ställe". Folk i allmänhet åker med familjen på solsemester till Krabi, Koh Chang, Hua Hin eller Phuket, eller på rundturer och blandar Koh Phi Phi med Chiang Mai och dyligt. 50 personer av 50 som jag känner som gjorde sin Thaidebut i slutet av 80/början av 90 gjorde det som 'Backpackers' Jag känner knappt någon som varit i Pattaya t.ex. (Bara jag, en nära polare och en 75-årig dam ).

Har man " gjort sin första resa resa till Pattaya,Pukhet eller något annat röj-ställe" för att festa och röja och kanske ragga och har många i sin bekanskapskrets " gjort sin första resa resa till Pattaya,Pukhet eller något annat röj-ställe" så är det väl inte konstigt att att man får samma erfarenheter..

Som man ropar får man svar... Människor möts och kärlek uppstår i dom miljöer man vistas ... Har man många i sin bekanskapskrets som vistas i samma miljö får man samma erfarenheter..

Mina tankar ..

Med vänlig hälsning ..

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Varför berätta detta på Mpr, vems angelägenhet är hennes tidigare yrkeshistoria?

Om nu flickvännen eller frun har gjort klart att barlivet hör till historien, och att hon nu vill leva ett annat liv med bara 1 partner.

- Är det då inte lite taskigt om hennes kille/man fortsätter att snacka om hennes förflutna på Mpr?

Vill hon däremot själv gå runt och berätta att hon har sålt sex i Thailand

så må det väl vara hennes ensak och även rättighet att göra så.

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Otroligt att just killar med Tjejer från Thailand känner ett kall att förneka eller förklara tjejens historia.'

Har liksom aldrig träffat en kille med Europeisk dam som börjar snacka om tjejens historia, INNAN DE TRÄFFADES.'

Är väl inte killens sak vad hon gjorde innan deras liv tillsammans startade, för när de träffades valde ju killen att acceptera henne som hon är, eller?

Att det sedan finns killar som antingen måste försvara tjejens historia eller ännu värre vill visa att han inte bryr sig, och detta genom att berätta hennes historia, det säger mer om killen än tjejen.

Undrar jag vad ni känt om er tjej på ett internetforum för kvinnor, utan er vetskap berättat att ni är en gammal torsk som jagat prostituerade, som sagt, gjort är gjort och alla har en ryggsäck.

Vill tjejen själv berätta sin historia så låt henne göra det, men att ni som tjejens partner känner ett kall att göra så, och t.o.m. på ett internetforum och antagligen utan hennes vetskap, löjligt.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Har inte alls tillgång till samma asiatiska nätverk som du. Jag /Vi känner max 10 tjejer av asiatiskt ursprung och ingen av dom kommer mig veterligen från baren. Men, jag har aldrig frågat, inte ens funderat på deras bakgrund... Så vad vet jag ...

Men .. Jag tror att du själv svarar på din fråga.

Av dom hundratals (tusentals?) som jag känner som har varit till Thailand har ingen " gjort sin första resa resa till Pattaya,Pukhet eller något annat röj-ställe". Folk i allmänhet åker med familjen på solsemester till Krabi, Koh Chang, Hua Hin eller Phuket, eller på rundturer och blandar Koh Phi Phi med Chiang Mai och dyligt. 50 personer av 50 som jag känner som gjorde sin Thaidebut i slutet av 80/början av 90 gjorde det som 'Backpackers' Jag känner knappt någon som varit i Pattaya t.ex. (Bara jag, en nära polare och en 75-årig dam ).

Har man " gjort sin första resa resa till Pattaya,Pukhet eller något annat röj-ställe" för att festa och röja och kanske ragga och har många i sin bekanskapskrets " gjort sin första resa resa till Pattaya,Pukhet eller något annat röj-ställe" så är det väl inte konstigt att att man får samma erfarenheter..

Som man ropar får man svar... Människor möts och kärlek uppstår i dom miljöer man vistas ... Har man många i sin bekanskapskrets som vistas i samma miljö får man samma erfarenheter..

Mina tankar ..

Med vänlig hälsning ..

Tjena!

Kul med lite debatt. Detta är tydligen ett känsligt ämne. Så du menar på allvar att ingen av dom hundratals(tusentals) som du känner.så har ingen av dom åkt till Pattaya,Pukhet eller något annat party-ställe?? Mitt inlägg gällde inte gifta,familjer,backpackers m.m

Handen på hjärtat,du måste ju känna någon bland dina tusen som har åkt ensam till Pattaya eller Pukhet på sin första resa? :thumbsup:

MVH Thomas

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...