Jump to content
IGNORERAD

MPR-Unikt?


thomas001

Recommended Posts

Att gifta sej utan kärlek, enbart för ekonomisk vinning... jag har bara ett namn för det.

Jag gifte maj p.g.a. att jau vart trött på att jaga fetta :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 366
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    23

  • Baa

    21

  • mamma bäng fan pappa käng

    20

  • thomas001

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kanske jag fattar det fel men jag tycker det är ett klargörande från Odin för hur han skulle reagera vid en sådan situation och absolut inte ett hot riktat mot någon.

Stay metal!

Och i samma andemening är det alltså ett ett hot att skämta om solar o månar?

I min värld så är Odins uttalande ett klart hot, eller en varning som ju kan betraktas som hot, riktat till alla som läser på MPR att om någon dristar sig till att yttra sig negativt om hans hustru/fästmö för han en käftsmäll som gör vederbörande oförmögen att tugga, m.a.o. slå ner nubbarna i svalget på fanstyget!...Nu har jag ju träffat Odin några ggr och vet att han är en trevlig snubbe och inte skulle överreagera, men det tar ju inte bort hotbilden i det skrivna eller förstärker det Lappen skrev.håller fortfarande på dagsform och oliktolkande hos modsen, som ju trots allr är att betrakta som mänskliga varelser (om ändå i rosa kläder) med alla de förtjänster och brister en människa besitter!

PS Vill inte på något sätt få den goa gubben Odin att framstå som en buse, för det är han INTE DS

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu framgick det väl inte i all min otydlighet att jag menade att det inte var ett hot mot S-N. Sorry.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Och i samma andemening är det alltså ett ett hot att skämta om solar o månar?

I min värld så är Odins uttalande ett klart hot, eller en varning som ju kan betraktas som hot, riktat till alla som läser på MPR att om någon dristar sig till att yttra sig negativt om hans hustru/fästmö för han en käftsmäll som gör vederbörande oförmögen att tugga, m.a.o. slå ner nubbarna i svalget på fanstyget!...Nu har jag ju träffat Odin några ggr och vet att han är en trevlig snubbe och inte skulle överreagera, men det tar ju inte bort hotbilden i det skrivna eller förstärker det Lappen skrev.håller fortfarande på dagsform och oliktolkande hos modsen, som ju trots allr är att betrakta som mänskliga varelser (om ändå i rosa kläder) med alla de förtjänster och brister en människa besitter!

PS Vill inte på något sätt få den goa gubben Odin att framstå som en buse, för det är han INTE DS

Nja, vi har gamla MPR med sharia-lagar - Det konservativa MPR

Sedan så har vi det nya MPR där det tillåts lite mer innan yxan faller.

Fast det fanns en period där imellan, där man kunde bli inspärrad och avrättad för minsta lilla snedtramp. Men jag tror den sheriffen gav sig av från forumet efter högljudda protester.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

jag träffade min tant i sverige! det en var thaitant som fick en gubbe att hämta henne

men vet ej om hon varit i barsvängen o vill inte veta o kommer nog alldrig att få veta

Link to comment
Dela på andra sajter

Den moderator som startade denna tråd kunde ju har räknat ut med arslet att det skulle barka åt helv....

Kan man banna moderatorer också?

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Om någon skulle säga något ofördelaktigt om min fru så skulle inte jag heller bli glad.Vad som skulle hända då vet jag inte men som sagt ,glad skulle jag inte bli och när Måne inte är glad så blir någon annan ledsen :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Den moderator som startade denna tråd kunde ju har räknat ut med arslet att det skulle barka åt helv....

Kan man banna moderatorer också?

Tjena!

Arsle har jag och räkna kan jag. Var helvetet ligger kan jag tyvärr inte svara på. Du får fråga Surin om man kan banna moderatorer.

Men det blev ju en del kul tjafs och många inlägg :thumbsup:

MVH Thomas

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tjena!

Arsle har jag och räkna kan jag. Var helvetet ligger kan jag tyvärr inte svara på. Du får fråga Surin om man kan banna moderatorer.

Men det blev ju en del kul tjafs och många inlägg :thumbsup:

MVH Thomas

Jo, men poängen är inte att du har arsle och kan räkna.

Poängen är -Kan du räkna med arslet?

:crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men poängen är inte att du har arsle och kan räkna.

Poängen är -Kan du räkna med arslet?

:crazy:

Eller som undertecknad.

Jag räknar som ett arsel!

Mattesnillet SLU

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men poängen är inte att du har arsle och kan räkna.

Poängen är -Kan du räkna med arslet?

:crazy:

Tjena!

Tyvärr inte. Men du kanske kan ge mig en snabbkurs. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Då räknar du med knäna :thumbsup:

Just det, hängröv!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förutom MPR roar jag mig med att läsa Flashback.

I mitt gamla liv i Sverige var det väldigt sällan jag upplevde att folk attackerade varanda verbalt. Undantag om de, eller jag, var på fyllan.

Snarare att man undvek konfrontation. Men i den virtuella världen verkar den konflikträdde svensken att släppa loss..

Min personliga åsikt är att skriva det som man kan framföra öga mot öga...

Men då försvinner många kul inlägg här på MPR. Sådana som jag ,som sitter på läktaren roas av.

Edit///Min åsikt,,,,och mina erfarenheter, min personlighet .

Mycket möjligt att kontroversiella åsikter och provocerande kommentater som presteras här, också framförs IRL..

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla kan väl ha griffeltavlor nästa MPR-träff och kommunicera på det sättet hade varit roligt och se hur det hade slutat. Dom kan ju gömma huvudet bakom tavlan.

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...