Jump to content
IGNORERAD

Svensk gripen för mord i Pattaya


Tallviking

Recommended Posts

  • Svar 308
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    35

  • broder tuk tuk

    10

  • Tommy

    10

  • andrejsdenruskige

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du är bäst och har helt rätt, fan att det finns så kloka människor på detta  forum, bara du inte är i Pattaya ha ha

Sitter i isaan (sisaket) med pannlampa på och hörlurar då det sover en massa andra i samma rum. Önskar jag vore i pattis.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter i isaan (sisaket) med pannlampa på och hörlurar då det sover en massa andra i samma rum. Önskar jag vore i pattis.

Där tappa du några poäng, man måste fixa för sej och inte bara önska att man vore i pattis, Jag tror att det finns mycket man kan göra för att trivas i Sisaket. Up to you

Link to comment
Dela på andra sajter

Där tappa du några poäng, man måste fixa för sej och inte bara önska att man vore i pattis, Jag tror att det finns mycket man kan göra för att trivas i Sisaket. Up to you

Skiter i tappade poäng eller inte, men jag stortrivs ungefär nån timme per natt (när det går att sova) innan tupparna drar igång - dagarna löper ganska fort då det är risskörd och jag min arma jävel försöker hjälpa till. Men nån gång måste jag väl få sova åxå.

Har inte tänkt trivas här, men en säng har jag köpt i alla fall då den tidigare liknade ett cementblock. Sen "trollet" (hon ser ut så på morgonen) som ligger och snarkar vid sidan om mig gör ju livet lite trevligare.

Men inte fan skall jag trivas hela tiden, jag är ju från norrbotten och där trivs vi inte mycket alls. ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, nu kanske jag uttryckte mig lite otydligt. Jag misstror inte alls Sam sip sam's uppfattning om den mördade personen. Faktum är ju att när nånting sånt här sker så finns det nästan alltid förutom alkohol kanske ihop med narkotika också nån mental störning med i bilden. Befinner man sig sedan i en barmiljö av den här typen, ja då kan man lugnt påstå att risken för att nånting sådant här skall hända är kraftigt förhöjd.

Det jag tänkte var mer att Sam sip sam skulle berätta lite mer än bara "rubriken". Oftast brukar ju folk vara väldigt "ömfotade" med att beskriva avlidna personer. Jag delar inte den uppfattningen, har man en tydlig åsikt om att någon varit en skitstövel, så tycker inte jag att det är fel att säga detta, men det bör då vara underbyggt med en trovärdig bakgrund.

Att sen Odin blandar in Hitler i det hela är ju lite häpnadsväckande, men visar ju bara att Godwin hade väldigt rätt. Dessutom fanns det ju hundratusentals människor i Hitlers omedelbara närhet som har berättat vilken vedervärdig figur det var, flera av dessa lever ju fortfarande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har du rätt i men att kalla en död, mördad man för ett riktigt svin utan att förklara vad man menar, inte just. Mannen har säkert barn, släktingar vad vet jag. Man gör bara inte så, finns bara en som kan skriva nåt sånt skit utan att förklara mera

Tror du verkligen att alla hans släktingar från Nya Zeeland läser här på MPR ????

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror du verkligen att alla hans släktingar från Nya Zeeland läser här på MPR ????

Tror du inte att alla i världen läser här på MPR om inte har jag missat nåt. Många här vet och löser alla värdsproblem

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Å andra sidan är han ju inte medveten om något skitsnack heller .....

 

 

Mvh Hobbe 

Nja, det där råder det delade meningar om, han kanske mår dåligt i sin nuvarande form, när folk kallar honom svin?

Sen vete fan om det borde ges medalj till alla som tar ihjäl svin... Skulle bli svårt att  sätta upp parametrar för exakt vad som är ett svin, och folk skulle kunna kvittera ut medaljer på alldeles för lösa grunder...

 

Men jag undrar verkligen om Samsipsam har nån personlig kännedom om det påstådda svinet, skulle vara mycket intressant att få läsa i så fall!

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy
feslavtinng

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...