Jump to content
IGNORERAD

Flickvannen gjorde slut :) lr :(


lillamannen

Recommended Posts

Jag har skitkul ihop med henne och så i Thailand, vi har samma humor å allt.. Men mycket småskit hela tiden jag inte orkar med. Har dock sagt till henne att hon har till nyår på sig att skaffa jobb och ändra på sig... Men självklart ska jag med göra de... Inte bara hon utan vi får ju försöka mötas på mitten... Men framförallt ska hon visa stor ekonomisk förändring.

I dagsläget lever jag på 10000-12000 thb i månaden i swe och norge medans 20.000 thb inte räcker för henne i Thailand... Och då e redan hyran betald..

Du angående pengarna, exakt så har mina tankar också gått stundtals. Fan där ser man TV-program (Lyxfällan) där folk verkligen får kämpa hemma i Sverige och leva på nålpengar, men de gör det faktiskt. Och så klarar inte vi ens av 20.000 baht härute bland risfälten. Nåt fel är det..

Kanske det kräves att man tar dessa thaidamer hem till Sverige, så de verkligen få känna på under vilka omständigheter som många falang lever hemma i Sverige. Få dom att fatta att i Thailand, har man inga pengar - gå bara ut på vägkanten och repa sallad ifrån diket eller rycka löven av träden där, Mat finns precis överallt. Medans vi egentligen i falangland dör om vi inga pengar har, och måste ta ett ansvar för våra liv.

20.000 baht i månaden, klarar hon inte det, utan kräver att få gå tillbaka till "jobba falang", undrar om inte det är läge då för henne att gå tillbaka och "jobba falang" igen då!! jag tycker att du kan inte göra mer än det och ingen kan begära mer än det i dagsläget. För du har ingen lust att ta med henne till Sverige då?? Ni får ju dubbel lön då ju...

uncen...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 215
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lillamannen

    28

  • Tack och Hej

    18

  • måne

    16

  • Baa

    15

Mest aktiva i denna tråd

Jag tycker denna tråden har en humoristisk underton och skulle passa på Vallarna med Stefan och Krister.Haha,inget illa menat.

Tjena!

Älskar Stefan och Kristers humor.så är man ju Västgöte :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Många thaitjejer har ju sina sponsorer runt om i världen, e de så konstigt egentligen. Numera är det även thaikillar som utger sej för att va tjejer o jodå godtrogna skickar, e de då konstigt egntligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Många thaitjejer har ju sina sponsorer runt om i världen, e de så konstigt egentligen. Numera är det även thaikillar som utger sej för att va tjejer o jodå godtrogna skickar, e de då konstigt egntligen.

Detta för att den sista i****ten är inte född.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar starkt på att bli singel. Jag är verkligen ingen förhållande typ... Man blir bara irriterad av förhållande och tänker massa skit... Pallar inte mycket mer nu.. :(

Då e du som frugan min...Ho har tjatat om samma sak i snart 35 år :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Då e du som frugan min...Ho har tjatat om samma sak i snart 35 år :(

Förmodligen kommer inte jag lämna min tjej heller... För när man pratar med henne å umgås med henne e allt toppen... Det är däremellan de e jobbigt :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Många gånger har jag hört i Pattayas barer:

De skandinaviska (svenske, norske, danske och finske) männen är värsta fyllon.

Och Thai spottar i glaset...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gjordes en undersökning om vilka nationaliteter bar/gogotjejerna i Pattaya föredrog. Om jag minns rätt hamnade svenskar på sista plats, så i Pattaya ska man nog undvika att nämna att man är svensk.

Det beror nog inte på att vi är dåliga mäniskor på nåt sätt. Däremot anses vi vara snåla. Har hört flera gånger av bartjejer att svenskar har gott hjärta, men är snåla.

Tycker dom har helt rätt i sin uppfattning. Ingen rök utan eld...

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Thai spottar i glaset...?

Sist jag var i Polen på tjänsteresa då hörde jag orden om en alkis på gatan "full som en svensk" "Piany jag Szwed"

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång i forntiden, under en resa till Teneriffa, skrek en säljare efter mig..." Jävla smålänning"

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

En gång i forntiden, under en resa till Teneriffa, skrek en säljare efter mig..." Jävla smålänning"

Han hade fått lära sig en riktig mening.

Till mej sa en kypare på Teneriffa "jag rekommenderar vacumtorkad hamsterhjärna"..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Thai spottar i glaset...?

Nä verkligen inte!

Det var underförstått "av farangerna", som borde stått på slutet.

En liten incident idag, som min fru berättade.

Min fru (i bil) fick idag möte på sin sida med en thailändare på MC, men hon lyckades styra undan och undvek en krock. Hon fortsatte att köra till matmarknaden för att handla.

Väl där och botaniserande bland grönsakerna hörde hon någon skrika "en olycka"" på thai då. De sprang fram och fick se thailändaren som hon nyss så nära hade kört på, liggande på marken vid sidan om sin MC. Han hade kört in i sidan på en minibuss, men hade bara fått lite ytliga sår.

Han luktade sprit och de tillsprungna thailändarna sa´- du är full! Nä, sa han! Du har druckit whiskey! Ja, men jag är inte full.

När han reste sej upp vinglade han omkring på ostadiga ben, rejält packad.

Packade thailändare i trafiken bl a, är väldigt vanligt.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sist jag var i Polen på tjänsteresa då hörde jag orden om en alkis på gatan "full som en svensk" "Piany jag Szwed"

Hahahaha... Och det säger dom i det landet. Som är ett av dom länderna i världen, efter ryssar, som är gladast i läsken!

Ändrades av THAISWEDE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja varfor skulle hon soppa igen dorren med slakten pga mig, hon vill ha min moppe

Gör som du vill med moppen, men tänk på i vilket land du befinner dig. Vem som har betalat den e skit samma. Vem står som ägare..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahaha... Och det säger dom i det landet. Som är ett av dom länderna i världen, efter ryssar, som är gladast i läsken!

Måste faktiskt erkänna att jag såg inte packad folk på gatorna eller i parker så ofta trots att jag är där ofta.

På krogar var det lagom nivå också om man jämför med Sverige eller Thailand.

Därmed ryssar och balter håller jag med dig de kan dricka och köer redan på morgonen vid närmaste sprit kiosk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...