Jump to content
IGNORERAD

Flickvannen gjorde slut :) lr :(


lillamannen

Recommended Posts

Du kan ju alltid belåna ditt obetalda hus i Sverige och skicka 100 tusen SEK så det lilla livet behöver inte vänta alldeles för länge

Utan kan sätta i gång ett bygge.

Väntar hon för länge så kanske finns det en annan farang som tillfredsställer flickans små behov av stor boende.

Mitt hus är dessvärre nästan fullbelånat redan. Sen känns det lite vansinnig att köpa ett hus åt henne efter bara 2 års bekanskap och bara sammanlagt 11v tilsammans på en plats jag inte ens hunnit se än.

Hittar hon en annan farang som köper hus åt henne så må det vara hänt.

"The difference between a democracy and a dictatorship is that in a democracy you vote first and take orders later; in a dictatorship you don't have to waste your time voting."

Charles Bukowski

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 215
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • lillamannen

    28

  • Tack och Hej

    18

  • måne

    16

  • Baa

    15

Mest aktiva i denna tråd

Är det av egna erfarenheter du snackar om? Eller du tycker det är kul när någon hamnat i den situationen och han får skylla sig själv?

Det är synd om de som råkar ila ut men folk är så gott trogna så man vill ibland skratta åt de hur dumma och gotttrogna folk kan bli.

Det är ge mig fan typisk tänkande "det händer inte mig."

Hur många killar som skulle ge till en svensk tjej några tusen lappar varje månad om hon bodde på andra sidan Sverige

och skickade gulliga SMS och ville ha pengar till att bygga ett hus eller köpa lägenhet.

Skulle någon kille acceptera att en svensk tjej slutar jobba bara för att hon träffade en kille.

Hur många som skulle skicka flera tusen till svensk tjej om hon hade SMS-at att cykel gått sönder.

Men när det gäller thai så folk gör alla idi*t saker man inte ska göra och sedan beklagar sig.

Nej jag har inte råkat ut för det. Jag tänker inte med k.ken den använder jag till annat.

Ändrades av Lobuz
Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt hus är dessvärre nästan fullbelånat redan. Sen känns det lite vansinnig att köpa ett hus åt henne efter bara 2 års bekanskap och bara sammanlagt 11v tilsammans på en plats jag inte ens hunnit se än.

Hittar hon en annan farang som köper hus åt henne så må det vara hänt.

Ärlig svar du ska ha all respekt

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är synd om de som råkar ila ut men folk är så gott trogna så man vill ibland skratta åt de hur dumma och gotttrogna folk kan bli.

Det är ge mig fan typisk tänkande "det händer inte mig."

Hur många killar som skulle ge till en svensk tjej några tusen lappar varje månad om hon bodde på andra sidan Sverige

och skickade gulliga SMS och ville ha pengar till att bygga ett hus eller köpa lägenhet.

Skulle någon kille acceptera att en svensk tjej slutar jobba bara för att hon träffade en kille.

Hur många som skulle skicka flera tusen till svensk tjej om hon hade SMS-at att cykel gått sönder.

Men när det gäller thai så folk gör alla idi*t saker man inte ska göra och sedan beklagar sig.

Nej jag har inte råkat ut för det. Jag tänker inte med k.ken den använder jag till annat.

Då kan man ju hålla käften och skratta bakom tangentbordet för sig själv och inte göra sig rolig på andras bekostnad. Det är jävligt lågt imo.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kan man ju hålla käften och skratta bakom tangentbordet för sig själv och inte göra sig rolig på andras bekostnad. Det är jävligt lågt imo.

Och det kommer från din tgb :crazy:

Det är faktisk fritt ord som gäller eller ska vi börja att censurera åsikter? :ahh::police:

Link to comment
Dela på andra sajter

Utveckla gärna?

Det är synd om de som råkar ila ut men folk är så gott trogna så man vill ibland skratta åt de hur dumma och gotttrogna folk kan bli.

det skrev jag tidigare och upprepar mig igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skadeglädjen ter sig olika,skulle du reagera likadant om du själv blev drabbad av kärleken(som ibland är blind)vore det inte bättre att ge ett gott råd och ev.hjälpa den som blir drabbad.Skulle jag ha gjort iaf.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är synd om de som råkar ila ut men folk är så gott trogna så man vill ibland skratta åt de hur dumma och gotttrogna folk kan bli.

det skrev jag tidigare och upprepar mig igen.

Ehm... Du skrev: Och det kommer ditt tgb. Och jag frågar: Utvecklar gärna? Då jag vill veta vad det är som kommer från mitt tgb?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skadeglädjen ter sig olika,skulle du reagera likadant om du själv blev drabbad av kärleken(som ibland är blind)vore det inte bättre att ge ett gott råd och ev.hjälpa den som blir drabbad.Skulle jag ha gjort iaf.

Jag gav mitt råd. "Ge fan i den kärleken"

Sedan är det upp till de att göra vad de vill.

Vi kan inte att tvinga folk att göra som vi tycker, det hade varit jätte fel trots att visa vill att vi gör som de säger.

Men de måste tänka lite själv också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gav mitt råd. "Ge fan i den kärleken"

Sedan är det upp till de att göra vad de vill.

Vi kan inte att tvinga folk att göra som vi tycker, det hade varit jätte fel trots att visa vill att vi gör som de säger.

Men de måste tänka lite själv också.

Men har du sån rutin på det här med relationer så måste dina råd vara guld värda.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vissa människor borde ha en "god man" redan från födseln, detta inte

bara dom som blir uppkörda av "kärleken" ifrån långtbortistan.

Det är bara att kolla på "lyxfällan" för att fatta att några av oss

inte kan handskas med pengar...tyvärr.

Och av någon anledning så gör dessa samma misstag om

och om igen

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Men har du sån rutin på det här med relationer så måste dina råd vara guld värda.

Hur ska du tolka en tjej som snackar bara pengar?

Eller har du gått på samma nitlott?

Hur många år folk åkte till Thailand och blev blåsta där på allt de hade och ägde

Räcker det inte som varning? Hur många Glenn behövs det innan svenska män och inte bara svenska inser att många thai flickor

vill bara ha deras pengar och inget annat.

Jag skrev tidigare att jag har sagt att jag är fattig och har inga pengar.

kanske 50 procent kanske fler ville inte ens försätta att prata med mig.

Vad tyder det på att det var intresserade av mig eller min plånbok.

Jag behövde aldrig skicka pengar till min nuvarande fru.

Hon aldrig slutade jobba innan hon efter fem år kom till Sverige.

Kanske därför att hon aldrig jobbade på en bar och är utbildad

Min fru efter 2 år i Sverige pratar flytande svenska och har bra betald jobb.

Jag var uppmärksammad på alla signaler typ Handsom man, buffalo is sick, mom most go to hospital,

Det skickas varningssignaler så det lyser röd om i hela Thailand tänk med huvud där uppe inte där nere

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska du tolka en tjej som snackar bara pengar?

Eller har du gått på samma nitlott?

Hur många år folk åkte till Thailand och blev blåsta där på allt de hade och ägde

Räcker det inte som varning? Hur många Glenn behövs det innan svenska män och inte bara svenska inser att många thai flickor

vill bara ha deras pengar och inget annat.

Jag skrev tidigare att jag har sagt att jag är fattig och har inga pengar.

kanske 50 procent kanske fler ville inte ens försätta att prata med mig.

Vad tyder det på att det var intresserade av mig eller min plånbok.

Jag behövde aldrig skicka pengar till min nuvarande fru.

Hon aldrig slutade jobba innan hon efter fem år kom till Sverige.

Kanske därför att hon aldrig jobbade på en bar och är utbildad

Min fru efter 2 år i Sverige pratar flytande svenska och har bra betald jobb.

Jag var uppmärksammad på alla signaler typ Handsom man, buffalo is sick, mom most go to hospital,

Det skickas varningssignaler så det lyser röd om i hela Thailand tänk med huvud där uppe inte där nere

Hon kanske kan ge dig lite tips i Svenska språket då :giggle: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Människor gör dumma beslut i olika situationer som kan verkar helt åt helvete för en annan. En gammal beprövad grundregel eller ska vi kalla det magkänsla istället... när nåt smakar skit så är det förmodligen skit. Med andra ord, känns det inte bra i förhållandet och man känner sig utnyttjad så är det nog tyvärr så att man blir utnyttjad.. och då gäller det att ha kraft att vända blad och starta ett nytt kapitel. Det är dock lättare sagt än gjort.

Men lycka till Lilleman och Levithicus i vad än ni beslutar att göra... innerst inne visste ni båda säkert svaret innan ni ens ställde den här!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon kanske kan ge dig lite tips i Svenska språket då :giggle: /Hn

Dyslexi. :13: så jag gör så gott jag kan. På den fronten blir det inte bättre än så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dyslexi. :13: så jag gör så gott jag kan. På den fronten blir det inte bättre än så.

Dyslexi????? Inte enbart va? Du skriver riktigt bra tycker jag faktiskt!! Men du skriver som en tysk och som en thai skriver svenska, Alltså vänder på meningsuppbyggnaden... Inte dyslexi va, du måste vara "falang" i Sverige va??

Link to comment
Dela på andra sajter

Min alldeles egen teori är att det finns betydligt fler som blivit lurade i Sverige än i Thailand och då kan det kosta betydligt mer flis än vad det kostar i Thailand, men å andra sidan så tror jag det är fler som går på samma nit fler ggr i Thailand än i Sverigeså det jämnar väl ut sig i slutändan!

Balansmästaren Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan se det positiva...

Den svenske mannen har ett gott rykte i Thailand. Anses vara snäll och omtänksam. Tar hand om sin familj. Har inga problem med att thai kvinnan har barn sedan tidigare. Detta är en ovetenskaplig betraktelse. Endast grundad på info jag fått från hustruns kunder.

Att sedan vissa kvinnor kan utnyttjar detta och blåsa Glenn ,är en annan historia.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan se det positiva...

Den svenske mannen har ett gott rykte i Thailand. Anses vara snäll och omtänksam. Tar hand om sin familj. Har inga problem med att thai kvinnan har barn sedan tidigare. Detta är en ovetenskaplig betraktelse. Endast grundad på info jag fått från hustruns kunder.

Att sedan vissa kvinnor kan utnyttjar detta och blåsa Glenn ,är en annan historia.

Många gånger har jag hört i Pattayas barer:

De skandinaviska (svenske, norske, danske och finske) männen är värsta fyllon.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Många gånger har jag hört från olika håll i Pattis:

De skandinaviska (svenske, norske, danske och finske) männen är värsta fyllon.

Om man bortser från tyskar,holländare,fransmän,yankees, aussies,swiss,italian,ryssar,britter och annat löst folk så stämmer det säkert!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med i just detta ChiangMai, även min fru och en stor mängd thaikvinnor som passerar här hemma säger enbart positivt om de scandinaviska männen och speciellt då de svenska männen- Absolut ingen sanning, men det är vad de tyckte här hemma när de kommer på besök och sådana man möter ute på "byn".

Däremot så är det förvånansvärt ofta rena rama tummen ner för finnarna, som har spridit sitt välkända rykte även härnere vad det gäller råsupande och ta "springnoter" ifrån flickorna nere i Pattis och Jomtien... Synd där, för det handlar säkert bara om ett fåtal, men rykten sprides snabbt...

uncen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Länder med billig sprit och låg kostnadsnivå, har märkligt alltid haft en stark dragningskraft på fyllon.

Hittar man då orter med likasinnade är lyckan fullständig..

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man bortser från tyskar,holländare,fransmän,yankees, aussies,swiss,italian,ryssar,britter och annat löst folk så stämmer det säkert!

Jag ändrade lite i mitt inlägg för att bli tydligare och för att just du inte skall känna dej träffad.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går väl toppen för dig. TGF som är ängslig för dig och ringer varje dag för att kolla att du har det bra.

Du behöver bara vara lite social och ta emot hennes kärlek. Då löser det sig med moppen också.

Det var hennes mamma som bestamde att hon skulle gora slut med mig, men det ville hon sjalv inte tydligen eftersom hon saknar mig sa mycket nu eller sa angrade sig mamman, hon kom pa att huset bara var halvfardigt, battre att gora slut nar huset ar helt fardigt.

Vad jag tror, varfor hon ringer nu, hon vill ha tillbaka "sin" moppe.

Men hur lange jag jag lana min egen moppe ?

Kommer lagen (polisen) och hamtar den nagon dag eller ?

Lilla mannen

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...