Jump to content

Grymma maskiner tråden!

audirs2

Recommended Posts

audirs2
25 minuter sedan, skrev Soengsang:

Jag tittar knappt in i den här tråden längre, då den också blivit kidnappad av en spammande knäppgök med googlade bilider utan kommentarer sida upp och sida ned.

Samma med humortråden, och göken inte kommit på att man kan lägga flera bilder i ett inlägg.

Ja man borde skaffa sig moderators rättigheter så det går att bromsa inlägg i en bra tråd, som man själv skapat!

Tror Bibben skrev det för många år sedan!

• Ge karma 1

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• audirs2

540

• Kenneth4618

118

• Tallviking

112

• Tekkor

106

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Efter att jag sålde min sportster chopper så gjorde jag en kopia av den i stål och aluminium bakdäcket är av en puck framdäcket av en oring men bensintanken är av trä, när jag flyttade till Thailand s

Hej Underverk är väl att ta i. Triumph lanserade sin Rocket III 2004. Min är en 2005. Och ännu, 10 år senare, har ingen annan tillverkare kommit i närheten av de prestanda som denna maskin har. Då

Enkelt att bygga tak på marken sen lyfta upp det, 95 t lyftförmåga taket vägde 5t från mark till att fixert på murningen ca:10 minuter   på plats   Garage må

Posted Images

Tekkor

Då Ådi2 och hans vänner inte vill se mina bilder så får man kolla in dem i

"""Vad tittar ni på just nu?""" Tråden.

5c3cb6309f9a8f5_a8d80c19_500.jpg.1b4ec0278ef84b395979199b7d8899fd.jpg

• Fint 2
  • Snurrigt 2
Mankan
13 timmar sedan, skrev Tekkor:

Så Ådi2, vad vad vill du men "grymma maskiner tråden", vad har du för regler, för det står inget om det i trådstarten...

När du vet vad du vill, be forumsägaren eller nån moderator som kan ändra din tråd titel och införa dina regler i första inlägget.

Hur ser du på dina offtopic inlägg i en mängd olika trådar, hur kommer det sig att du inte följer de trådarnas agenda?

De flesta kan nog tänka själv utan skrivna regler men det finns uppenbarligen undantag.

• Ge karma 1
  • Haha 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

audirs2

Body Holly kopia!😝

• Ge karma 3
  • Fint 1

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

audirs2

Russki sportski auto! Musiken känns väldigt ny!😝

• Fint 1
  • Haha 4

audirs2

Ren luft, njaaaaa! 

• Ge karma 1
  • Haha 3

audirs2

Oooopssssss!

• Ge karma 2
  • Fint 1