Jump to content

Grymma maskiner tråden!

audirs2

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• audirs2

539

• Kenneth4618

118

• Tallviking

112

• Tekkor

106

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Efter att jag sålde min sportster chopper så gjorde jag en kopia av den i stål och aluminium bakdäcket är av en puck framdäcket av en oring men bensintanken är av trä, när jag flyttade till Thailand s

Hej Underverk är väl att ta i. Triumph lanserade sin Rocket III 2004. Min är en 2005. Och ännu, 10 år senare, har ingen annan tillverkare kommit i närheten av de prestanda som denna maskin har. Då

Enkelt att bygga tak på marken sen lyfta upp det, 95 t lyftförmåga taket vägde 5t från mark till att fixert på murningen ca:10 minuter   på plats   Garage må

Posted Images

Fritz

Bettan min måste ju in här

Det var minsann en rekordeligt byggd höräfsa ( som jag gissar att det är). Lyfter inte bakändan på Grållen när du höjer aggregatet ? ;)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

wavis

Det var minsann en rekordeligt byggd höräfsa ( som jag gissar att det är). Lyfter inte bakändan på Grållen när du höjer aggregatet ? :wink:

Fritz..

Finns plåtar till gafflarna så det bli en skopa ..Nejdå bettan lyfter inte bakändan inte men hon pallar inte för mycket.(finns inte många kvar av dessa i sverige).Bananlastare.

Nicholas

Tjena!

Vet inte om denna är så grym...men den är min :thumbsup:

Tänkte ta med lite slutsteg och högtalare från Svedala till min bil för att få lite ljud, men här ligger man långt efter

Ser att du verkligen löpt linan ut thai style

andersbangkok

Gör ni om det här??? Gulp! :not_i:

Även om Snickarn utnämnt mig till fd. hemlig agent (undrar om jag var/är James Bond eller Hamilton :crazy: ) så skulle denne hemlige agent INTE göra det där. Ser klart ohälsosamt ut!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Guest Forden34

Tänkte ta med lite slutsteg och högtalare från Svedala till min bil för att få lite ljud, men här ligger man långt efter

Ser att du verkligen löpt linan ut thai style

Varför ta med från swedala när det finns en uppsjö av stereoprylar i Thailand som verkligen har bra kvalite till bra pris

• 2 weeks later...
audirs2
En sådan Toyota vill ja osså ha! :crazy:
  • Fint 1

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

audirs2
Sprit börjar bli dyrt, bränn hemma! :crazy::17:

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

audirs2
Mamma kranen går att ta isär, en IKEA kran?

audirs2
Här vill man inte gå under! :not_i: