Jump to content

Grymma maskiner tråden!

audirs2

Recommended Posts

• Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• audirs2

539

• Kenneth4618

118

• Tallviking

112

• Tekkor

106

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Efter att jag sålde min sportster chopper så gjorde jag en kopia av den i stål och aluminium bakdäcket är av en puck framdäcket av en oring men bensintanken är av trä, när jag flyttade till Thailand s

Hej Underverk är väl att ta i. Triumph lanserade sin Rocket III 2004. Min är en 2005. Och ännu, 10 år senare, har ingen annan tillverkare kommit i närheten av de prestanda som denna maskin har. Då

Enkelt att bygga tak på marken sen lyfta upp det, 95 t lyftförmåga taket vägde 5t från mark till att fixert på murningen ca:10 minuter   på plats   Garage må

Posted Images

audirs2

Grålle med V8

Fan va ballt, bonde skulle man bli! :meuh:

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

Luke the Drifter

Vad är det för pluttemotorer ni blir upphetsade av?

Jag personligen blir ganska till mig i byxorna om vi diskuterar sex. Jag är absolut inte i behov av att se stora manicker även om jag förstår att några har vurm för det.

Nej, mitt hjärta börjar klappa lite fortare om vi diskuterar tävlingsmotorcyklar från sextiotalet och i synnerhet om vi kommer in på Hondas racingmaskiner RC 160 serie. http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_RC_series

Titta på den här videon och kolla när den lilla sexan tänder till och publiken hoppar till i sina stolar :mdr:

Motorn var i stort sett sett stendöd under 10.000 varv och mellan 15-18.000 varv så fanns all effekt och det ville till att chauffören hade motoröra för på den tiden fanns det ingen elektronisk varvtalsstopp..

// Luke the Drifter

• Fint 4

Folk är aldrig så banala som när de tar sig själva på djupt allvar / Oscar Wilde

audirs2

Jag personligen blir ganska till mig i byxorna om vi diskuterar sex. Jag är absolut inte i behov av att se stora manicker även om jag förstår att några har vurm för det.

Nej, mitt hjärta börjar klappa lite fortare om vi diskuterar tävlingsmotorcyklar från sextiotalet och i synnerhet om vi kommer in på Hondas racingmaskiner RC 160 serie. http://en.wikipedia.Honda_RC_series

Titta på den här videon och kolla när den lilla sexan tänder till och publiken hoppar till i sina stolar :mdr:

Motorn var i stort sett sett stendöd under 10.000 varv och mellan 15-18.000 varv så fanns all effekt och det ville till att chauffören hade motoröra för på den tiden fanns det ingen elektronisk varvtalsstopp..

// Luke the Drifter

WooooooooooooooooooooooooooooooW! :14:

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

audirs2
Jasså duu!
  • Fint 2

Fritz

Grålle med V8

Farsgubben hade en otrimmad Grålle när jag var liten. Det var en höjdare att få sitta mellan hans ben och sköta ratten.

Men han blev inte så glad när han fick ett telefonsamtal där någon berättade att lille Fritz på 5-6 år var ute på en egen repa med traktorn.

Fritz..

Fritz..

• Fint 1

Det är aldrig försent att ge upp.

Tallviking

Här är en häftig maskin:

Flera av mina gamla kollegor som är med i filmen och håller henne i drift

• Fint 2

Being nice is overrated - Garfield

De två muesee-båtarna T56 (ägs av HMK) och T26 som hålls igång av MTB-veteranerna

De drar upp en del sjö i sin framfart.

Kan tänka hur kul skepparen med besättning har det när de passerar Lisa 75 bast, som står nere vid vattenbrynet med sin tvätt på någon skärgårdsö och skepparen ropar i sin megafon:

Tvätta du, så sköljer jag!

• Fint 1

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

audirs2

Så här låter 80MW

Woooow, gör man rostfrit stål eller? Att maskinen håller!!!

audirs2
Detta väntar ryssarna!!
  • Fint 1

audirs2
Gåt ett par kilo av allt!
  • Fint 1

audirs2
Gör ni om det här??? Gulp! :not_i:
  • Fint 1

leifen

Den största hittills 109.000 hp 14 cyl.

post-7697-0-44309800-1344872861.jpg

Wärtsilä - Shultzer

Vevaxel...

post-7697-0-42179500-1344872892.jpg

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Tallviking

Häftigaste Grupp-B bilen någonsin

Höj volymen och njut av vrååååålet.

Edited by Tallviking
  • Fint 2

Being nice is overrated - Garfield

audirs2
Båtjäveln skall vidare up asså!

• 2 weeks later...