Jump to content
IGNORERAD

Flyttar många till Thailand för att dom inte lyckats få någon tjej i Sverige


acdc

Recommended Posts

Nu tror jag väl inte att kn.llandet är prio 1 för oss gentlemän över 60 även om det är gott när det brinner till ibland.Vädret i Sverige vintertid får det ju inte att spänna i brallan precis.Och att kunna vandra i sommarkläder utan strumpor gör MITT liv bättre iaf.Att kunna gå ner till havet för ett svalkande dopp gör ju inte heller ont.För de liksom mig som har lite problem med lederna så är vädret som balsam för kroppen.Sen att det inte gör ont att beskåda all kvinnlig fägring är väl en bonus för mig iaf.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 201
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • acdc

    53

  • Baa

    19

  • ragson

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu tror jag väl inte att kn.llandet är prio 1 för oss gentlemän över 60 även om det är gott när det brinner till ibland.Vädret i Sverige vintertid får det ju inte att spänna i brallan precis.Och att kunna vandra i sommarkläder utan strumpor gör MITT liv bättre iaf.Att kunna gå ner till havet för ett svalkande dopp gör ju inte heller ont.För de liksom mig som har lite problem med lederna så är vädret som balsam för kroppen.Sen att det inte gör ont att beskåda all kvinnlig fägring är väl en bonus för mig iaf.

Finns säkert många feta gubbar i Singha linne som aldrig skulle ha en chanse Europa men här tas han imot med öppna armar.

Nog måste ni hålla med om det?

Det blev ett dyrt tangentbord skickat med UPS kom idag,så nu kan man bli aktiv igen.

Ha det

Ändrades av acdc
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns säkert många feta gubbar i Singha linne som aldrig skulle ha en chanse Europa men här tas han imot med öppna armar.

Nog måste ni hålla med om det?

Det blev ett dyrt tangentbord skickat med UPS kom idag,så nu kan man bli aktiv igen.

Ha det

Det är väl härligt om det finns gästvänliga länder som inte dömer nån för sitt utseende :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl härligt om det finns gästvänliga länder som inte dömer nån för sitt utseende :crazy:

Ja just det! men är det inte lite på det viset i Sverige

Ändrades av acdc
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja just det! men är det inte lite på det viset i Sverige

Här har "gästfriheten"gått för långt

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore väl tragiskt, om nån emigrerar

till ett främmande land bara för att få en brud

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan man tycka men om man kan komplettera bruden med ett bra kostnadsläge,ett fantastikt klimat och ett i övrigt övervägande trevligt land

att leva i så blir det mindre tragiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore väl tragiskt, om nån emigrerar

till ett främmande land bara för att få en brud

En öm punkt att ta upp men så är nog fallet för många att dom bott som ungkarl i Sverige, och inte haft någon vidare framgång med kvinnor där, Så flyttar dom till Thailand för att det är betydligt lättare där.

Link to comment
Dela på andra sajter

En öm punkt att ta upp men så är nog fallet för många att dom bott som ungkarl i Sverige, och inte haft någon vidare framgång med kvinnor där, Så flyttar dom till Thailand för att det är betydligt lättare där.

Nu är det tredje gången i den här tråden du framför den åsikten. Vi vet att du tror att det är så.

Har du verkligen träffat många som flyttat till Thailand på ålderns höst som aldrig haft ett ett längre förhållande eller varit gift i Sverige innan?

Jag har inte stött på en enda, så direkt vanligt lär det inte vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det tredje gången i den här tråden du framför den åsikten. Vi vet att du tror att det är så.

Har du verkligen träffat många som flyttat till Thailand på ålderns höst som aldrig haft ett ett längre förhållande eller varit gift i Sverige innan?

Jag har inte stött på en enda, så direkt vanligt lär det inte vara.

Ja med det var inte det det handlade om, är det lättar att starta ett förhållande i Thailand jämfört med Sverge

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja med det var inte det det handlade om, är det lättar att starta ett förhållande i Thailand jämfört med Sverge

Nej, det beror fortfarande på personkemin, men om du menar att det finns de som träffat en dam i Thailand och SEDAN flyttat hit, ja, då finns det säkert en hel del, men inte tror jag det är någon som flyttar först!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det beror fortfarande på personkemin, men om du menar att det finns de som träffat en dam i Thailand och SEDAN flyttat hit, ja, då finns det säkert en hel del, men inte tror jag det är någon som flyttar först!

Då tror du fel.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja med det var inte det det handlade om, är det lättar att starta ett förhållande i Thailand jämfört med Sverge

Jag tror säkert att det är lättare att starta ett förhållande i Thailand. Men det definitivt inte lättare att leva i ett förhållande med en thailändska i Thailand än vad det är att leva med svensk dam i Sverige. Tvärtom. Olika språk. Olika kultur. Olika religion o.s.v. o.s.v.

Så har man problem med att leva med en dam i Sverige så är lösningen absolut inte att flytta till Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, det beror fortfarande på personkemin, men om du menar att det finns de som träffat en dam i Thailand och SEDAN flyttat hit, ja, då finns det säkert en hel del, men inte tror jag det är någon som flyttar först!

Då är det alltså så att dom som inte lyckas hitta någon kvinna i Sverige åker till Thailand för att hitta lyckan.

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det alltså så att dom som inte lyckas hitta någon kvinna i Sverige åker till Thailand för att hitta lyckan.

Ha det

Finns många som också åker till öststaterna, tex Ukrania för att "leta lyckan".

Fattar fortfarande inte varför du tror att man måste flytta till landet bara för att man hittar en böna där?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror säkert att det är lättare att starta ett förhållande i Thailand. Men det definitivt inte lättare att leva i ett förhållande med en thailändska i Thailand än vad det är att leva med svensk dam i Sverige. Tvärtom. Olika språk. Olika kultur. Olika religion o.s.v. o.s.v.

Så har man problem med att leva med en dam i Sverige så är lösningen absolut inte att flytta till Thailand.

Jag tror säkert att det är lättare att starta ett förhållande i Thailand. Men det definitivt inte lättare att leva i ett förhållande med en thailändska i Thailand än vad det är att leva med svensk dam i Sverige. Tvärtom. Olika språk. Olika kultur. Olika religion o.s.v. o.s.v.

Så har man problem med att leva med en dam i Sverige så är lösningen absolut inte att flytta till Thailand.

Det var ju inte den frågeställningen som tråden handlade om

Link to comment
Dela på andra sajter

En öm punkt att ta upp men så är nog fallet för många att dom bott som ungkarl i Sverige, och inte haft någon vidare framgång med kvinnor där, Så flyttar dom till Thailand för att det är betydligt lättare där.

Tjena!

Att du bara orkar! Har läst denna tråd flera ggr nu. Vad är du ute efter? Har du egna problem med att träffa kvinnor? Dåligt självförtroende?

Vill du ha råd...hur man träffar en go kvinna? Om nu mammas pojke åker på en resa till Thailand,blir uppvaktat,uppsug--en i brygga.

Var och en är salig i sin egen verklighet!! :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns många som också åker till öststaterna, tex Ukrania för att "leta lyckan".

Fattar fortfarande inte varför du tror att man måste flytta till landet bara för att man hittar en böna där?

Men Ragson det var ju Thailand det handlade om, jag tycker det slingras hej vilt verkar vara känsligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men Ragson det var ju Thailand det handlade om, jag tycker det slingras hej vilt verkar vara känsligt.

Klarade du inte av att fixa en tjej i Sverige ?

Är det orsaken till att du är der ?

Svara på det så kanske du har svaret på din fråga

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Att du bara orkar! Har läst denna tråd flera ggr nu. Vad är du ute efter? Har du egna problem med att träffa kvinnor? Dåligt självförtroende?

Vill du ha råd...hur man träffar en go kvinna? Om nu mammas pojke åker på en resa till Thailand,blir uppvaktat,uppsug--en i brygga.

Var och en är salig i sin egen verklighet!! :thumbsup:

Jag startade en tråd om ett ämne jag funderade över kan man inte göra det här på MPR ska man kanske fråga först om man får lov.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men Ragson det var ju Thailand det handlade om, jag tycker det slingras hej vilt verkar vara känsligt.

Om du nu tror att det är känsligt, så tycker jag du skall ha den goda smaken att låta bli att spekulera.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag startade en tråd om ett ämne jag funderade över kan man inte göra det här på MPR ska man kanske fråga först om man får lov.

Tjena!

Och jag funderade länge på om jag skulle skriva i DIN tråd! Du behöver inte be om lov! Läs mitt inlägg och svara på mina enkla frågor...inget mer! :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Klarade du inte av att fixa en tjej i Sverige ?

Är det orsaken till att du är der ?

Svara på det så kanske du har svaret på din fråga

För det första

Klarade du inte av att fixa en tjej i Sverige ?

Är det orsaken till att du är der ?

Svara på det så kanske du har svaret på din fråga

Klarade du inte av att fixa en tjej i Sverige ?

Är det orsaken till att du är der ?

Svara på det så kanske du har svaret på din fråga

Har varit gift i Sverige 32 år flyttade till Thailand med svensk fru skilde mig här i Thailand för 4 år sedan har Thailändsk fru nu har inte varit i Sverige sedan dess.

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...