Jump to content
IGNORERAD

Slutet för Thaitjejer?


Herr Chang

Recommended Posts

Såg länk till detta på Nonkis Hörna:

http://www.idg.se/2.-ner-msn-groups

Nu har tydligen Microsoft (som jag förutspått) tröttnat på att driva MSN Groups. 2009-02-21 är det slut. Visserligen skriver man i artikeln om att forumen kommer att flyttas till www.multiply.com för den som vill, får väl se hur det kommer att fungera.

Kan ju bara gratulera Kim som redan flyttat forumet till egen sajt oberoende av Microsofts nycker!

Och så får väl Nonki lite att fundera på angående Hörnan.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kanske det blir än mer drag här. Att bara lägga ner utan kommentarer verkar lite...kinesiskt på något vis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Upprörande!

Tycker att fodervärdarna skall skapa en tråd under Nightlife med rubriken Nonkis Höna, där de kan få hålla till.

[move]Fjäderfäfarmare Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Då kanske det blir än mer drag här. Att bara lägga ner utan kommentarer verkar lite...kinesiskt på något vis.

Kul kommentar om kinesiskt. Jag traskade bort till Friday's har i Shanghai tidigare ikvall. Nar jag kom fram var allt innandome bara utrojt och dorren igenbommad. Ingen information om att det ar stangt for renovering eller har flyttat. Tank om jankaragarna till franchisen sag det. Kommunikation ar inte kinesernas grej riktigt, men de ar ena javlar pa synkroniserat konstsim bland annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att se hur Multiplay skall kunna fungera som diskussionsforum, men det kanske inte heller är meningen.

För en som är så där lite lagom intresserad så är det svårt att hänga med i alla varianter, finns det inte någonting som heter MySpace också - verkar rätt likt Multiplay?

Det verkar vara mera personliga sidor, ungefär som Facebook? Knappast någonting som en grupp, med delade intressen, kan samlas runt. Men inte illa ändå, att MS har bjudit på tjänsten i 13 år, en lång tid i cybervärlden! :great:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej UT006,

Visst ska vi vara tacksamma för att Microsoft bjudit på denna tjänst så länge.

Ska dock bli mycket intressant att se hur forumen som flyttas till nya stället kommer att se ut. En del gillar ju starkt den klassiska "MSN-looken", men jag misstänker att det kommer att se ganska likt ut som här.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kommunikation ar inte kinesernas grej riktigt, men de ar ena javlar pa synkroniserat konstsim bland annat.

För att inte prata om OS-invigningen :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Nu är gamla goda Thaitjejer borta :fool:

Den där Bill Gates gjorde väl inte tillräckligt många miljarder på sina forum, så det var väl det enda rätta :diablo:

Det var det första forummet jag blev medlem i, och nu finns det inte längre, så icke heller det andra forum jag engagerade mig i, Nonkis Thailands hörna :grrrrrr:

Har som tur var vant mig vid det småröriga forum jag nu skriver i, MPR, så jag slipper :suicide:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

R.I.P. Thaitjejer, första svenska forumet för mig också.

Tycker dock detta forum är bättre i många avseenden, även om mängden möjligheter gör det lite rörigt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...