Jump to content
IGNORED

Jag mötte Lassie

Fredman

Recommended Posts

Tallviking

Åker Sthlm - Gbg en del på helgerna per tåg och brukar åka första klass då och där är det allt som oftast kändisar med

Ett annat bra kändisspottarställe är Fältöverstens köpcentrum. Jobbade där intill några år och såg ofta kändisar på lunchen där inne.

Edited by Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

• Replies 382
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• andrejsdenruskige

27

• Tallviking

20

• Kollba

18

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Och andra hälften är deras flickvänner...

Konstapelsvågern fick finbesök på stationen idag av  Adul Saengsingkaew som vad jag förstår är tutti di tutti bland batongvevarna. Svägerskan i ceris skjorta (mitt i bild) är mäkta stolt och så är jag

Jag satt bredvid en finne på planet till Shanghai idag. Han var en jävel på att dricka vodka och cola. P3 har jag träffat och det var inte han. Hälften av forumets medlemmar verkar vara andra generati

Posted Images

Guest Lappen

En bra Lassie ska inte ha närkontakt, ju längre bort och mer krystat desto bättre.

En Lassie ska vara sann, annars är det bara svammel och ingen lassie.

Tex:

"Kocken i mins sons förra skola är dogge doggelitos farsa"

1: Ingen direktkontakt

2: B-kändis.

Poängen med Lassie storys är att dom ska vara b, både story och kändis.

IMHO

Jag satt hos en kompis och drack kaffe för ett antal år sedan och in kommer hans frus kusin och berättar en liten historia.

Hennes man äger ett bussbolag här i Falun...eller rättare sagt Svabensverk och han var på väg ner genom Sverige.

Plötsligt kör en liten minibuss om men naturligtvis så kör den av vägen,han stannar för att hjälpa och då upptäcker han att Samantha Fox är i bilen. Han hjälper dom ur och ringer efter ambulans och åker sen vidare.

Jag åker hem och tittar i tidningarna på nätet men ser ingenting om detta utan skickar iväg ett sms om nyheten.

Det dröjer inte länge förrän dom ringer upp och vill kolla lite uppgifter om vem busschauffören var och hur jag kunde veta detta som var så långt ifrån själva olyckan.

Hon i telefonen skrattar till när jag berättar hela historien och säger att dom hade redan fått tips om detta men jag skulle få betalt alla fall.

Några veckor senare damp det ner ett brev med ersättning.

Hittade nyheten om det också :)

http://www.aftonblad.ab?partner=www

hamnoi

Dolph Lundgren stod bakom mig vid kinesiska muren, smygfotade bara,fegis som man e :blush:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Sangwal

Stod och pratade med Evander Holyfield på Hard rock cafe i Beijing.. Kan ha varit -01 eller -02..

Tiden springer iväg..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

bond1

Var på Ac-Dc i Sthlm 91. Kvällen före eller om det var efter var det en Ac-Dc fest någonstans och coverbandet Ab-Cd spelade. Polaren får upp ett vrål och rusar ut på dansgolvet för att börja limma på Lena Ph :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

mr chaweng

Körde Pernilla Wiberg två gånger i taxi i slutet 80-talet.

Ena gången hade hon tre stora baggar med sig och hon undrade om jag kunde hjälpa henne att bara fram dem till konferensgårdens entre vilket jag självklart gjorde när vi kom fram.

Inte en enda krona fick man i dricks. Även den andra gången blev man utan dricks. På den tiden var det kutym att dricksa taxichaufförerna.

maakaao

Min pappas syssling Agneta Lindén http://sv.wikipedia.org/wiki/Agneta_Lind%C3%A9n har varit tillsammans med

Sune Mangs, Ingemar Johansson och Arne Weise, jag har bara träffat henne en gång men aldrig hennes pojkvänner. :)

OK. Jag drar mitt starkaste kort. Min pappa har tagit Björn Ulveus syster på tuttarna. Jag kunde ha varit en ABBA!

Den är svårslagen men faktum är att vi då nästan skulle kunna varit polare eftersom min förre chefs syster varit gift med Stikkan Andersson; den måste nästan varit krystad nog att falla Nicholas på läppen :)

Mitt starkaste kort är nog att jag på högstadiet i Tibro gick i samma klass som Robin Söderlings halvsyster, Tibro är dock alldeles för litet för att jag ska ge mig in på några diskussioner om huruvida jag tog henne på tuttarna. Under en tipspromenad vid en klass- och föräldratillställning bar jag dessutom Robin över en liten bäck så retroaktivt borde jag få bli Årets Tibrobo..

Drivern

Att Tibro inte är så stort vet jag,körde igenom samhället där med lastbilen en gång,det var 200 mellan skyltarna välkommen och välkommen åter. :crazy:

Kan ju va trevligt där ändå,eller felplacerade skyltar!

Fritz

Jag känner en man som hälsat på Brita Borg !

Så här gick det till. Brita som var väldigt blyg privat hade flyttat upp till en liten by utanför Arvidsjaur med sin man.

Orginalet Kalle Persson ( fingerat namn) var dock inte det minsta blyg. När han stötte på Brita på Konsum spände han blicken i henne och utbrast med myndig stämma, är det inte Brita Borg ?

Ja svarade hon försynt, känner vi varann ?

Kalle tvekade inte en sekund innan han lyfte på kepsen med vänstra handen. Den högra sträckte han fram och sa, Kalle Persson, goddag. :)

Fritz..

Edited by Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

andrejsdenruskige

Var på gemensam middag med Kicki Danielsson på Phuket och hon var nykter!

Ha det

Om inte annat så var det en skräll.

OK. Jag drar mitt starkaste kort. Min pappa har tagit Björn Ulveus syster på tuttarna. Jag kunde ha varit en ABBA!

Hur hade pop Sverige sett ut då :ahh:

andrejsdenruskige

Men det såg inte ut som hon hade roligt ganska tystlåten

Det är jobbigt för många när det inte säljs falukorv i Thailand

Fredman

Jag har spelat biljard med NoBuzz.

Jag är med på samma forum som en kille som har spelat biljard med NoBuzz! :)

"Jag tror att höjd- och lågpunkterna är de viktiga. Allt annat är bara... någonstans mittemellan."

andrejsdenruskige

Jag är med på samma forum som en kille som har spelat biljard med NoBuzz! :)

Jag har hört om en gubbe, på ett forum som någon annan är med på, som har spelat biljard med NoBuzz

Tallviking

Var på gemensam middag med Kicki Danielsson på Phuket och hon var nykter!

Ha det

Min halvbror bodde granne med henne i många år. Brukade se henne ute i trädgården när jag var och hälsade på honom i Osby

Micke031

Jag har träffat BTT live and direct i Göteborg vid Göteborgsoperan.

Efter det så åkte han hem till Herr Chang och brände upp hans vattenkokare.

Oscar

Jag har nog några Lassie, den starkaste av dem är att jag kramats en kväll, och dansat på vip-bordet på Marian Faitful's pub med Olivia Newton John.

Kikki Danielsson har jag varit med om att bära av Ålandsfärjan, lillbrorsan, som var nyktrast, fick köra av henner bil.

Oscar.

Tallviking

Jag har nog några Lassie, den starkaste av dem är att jag kramats en kväll, och dansat på vip-bordet på Marian Faitful's pub med Olivia Newton John.

Kikki Danielsson har jag varit med om att bära av Ålandsfärjan, lillbrorsan, som var nyktrast, fick köra av henner bil.

Oscar.

Satan vad kär jag var i Olivia efter filmen "Grease" ..