Jump to content

Jag mötte Lassie

Fredman

Recommended Posts

audirs2

Vem är detta?

Tomas med Brömsen?

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

• Replies 382
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• andrejsdenruskige

27

• Tallviking

20

• Kollba

18

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Och andra hälften är deras flickvänner...

Konstapelsvågern fick finbesök på stationen idag av  Adul Saengsingkaew som vad jag förstår är tutti di tutti bland batongvevarna. Svägerskan i ceris skjorta (mitt i bild) är mäkta stolt och så är jag

Jag satt bredvid en finne på planet till Shanghai idag. Han var en jävel på att dricka vodka och cola. P3 har jag träffat och det var inte han. Hälften av forumets medlemmar verkar vara andra generati

Posted Images

Bibben

Jag har träffat Musse Pigg.

post-3290-0-72103800-1343849006_thumb.jp

Sååååå gulligt!!!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

andrejsdenruskige

Själva har jag suttit och "hinkat" billig "bärs" utanför 7/11i Naklua med BTT .

Edit: måste drömt detta jag har ju inte varit i Naklua.

Att du inte ha varit i Naklua hindrar väl inte dig från att ha druckit bärs med BTT där.

Har BTT varit lärare i Naklua utan att ha sett stället så kan väl du ha varit där, du med.

audirs2

Jag har träffat bla annnat på Tage G Pettersson när han var försvarsminister, han kom upp till oss vid Nacka masterna och tog sig en fika med oss hemvärnsgubbar. Helt ok för å va sosse! :crazy:

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

Bibben

Tomas med Brömsen?

Nej, såg han på facebook och han är en kompis kompis så att säga, jag gissade på Ullared-Morgan och alla tyckte det var kul utan han som var på bilden... hehe

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Rogigoal

Ett minnesvärt möte som utspelade sig på ksss seglarhotel(fast i baren då)på sandhamn i mitten på 90-talet,,var stängt för allmänheten men eftersom vi hade dykarverksamhet så fick vi narturigtvist inträde.

Väl där inne får jag syn på Björn Borg,,sitter o tvekar ett tag men går sen fram och säger typ,,Hej,,vill bara tacka för alla spännade o nerviga matcher framför tv,du är en av dom största o.s,v,,o nu sker nått jag inte alls var förbered på,,Tack o alltid kul o glädja några,,sätt dig o ta en öl sa han.

Vart kvar i typ 15 min,,typ vad en bira tar,,snackade mest om fotboll men riktigt trevlig var han.

Ja det var stort..

• Ge karma 1

# 27 RIP

Bibben

Nu när du nämner herr Borg så såg jag honom i Long Bar på Raffles hotel I Singapore 1994. Vi umgicks dock ej.

manstekerliksom.com

GreenValley

Nu när du nämner herr Borg så såg jag honom i Long Bar på Raffles hotel I Singapore 1994. Vi umgicks dock ej.

Det var inte f d grushandlaren Göte Borg du såg?

Edited by Palmer
Bibben

Det var inte f d grushandlaren Göte Borg du såg?

Nope, det var f.d. grusstjärnan Björn Borg.

manstekerliksom.com

ragson

Jag lirade på Svarta Änkan i Visby i början av 90talet. På slutet av setet hoppade en asfull Johannes Brost upp på scen och "hjälpte" oss igenom Great balls of fire och nån mer låt...

Han var rolig kom ja ihåg, skrutta runt och dansa och strippade av sej kavajen och joxade runt. :-).

• Ge karma 1

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

janne_h

När jag fyllde 10 tror jag det var var i alla fall på min födelsedag.

Så skulle vi lämna syrran då hon skulle åka till Tunisien tror jag det var från Arlanda.

Och vid pressbyrån står Björn Borg med en fantomen i handen. Detta var under hans storhetstid på 70talet Och för en tioåring så var han naturligtvis stora idolen.

Jag säger till farsan titta Björn borg. Får jag låna en penna och papper så jag kan be om en autograf säger jag till farsan. Nej det går inte. Man kan inte störa honom säger farsan.

Och så vart det naturligtvis då man inte kan bestämma sånt när man är 10.

Och det är en sak som grämt mig långt efteråt hur farsan förstörde min 10e födelsedag på det sättet.

Även om han bara menade väl

Mvh Janne

Edited by janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Tallviking

Dansade wienervals med Silvia på operabalen en gång för många år sedan.

Och dansade disco med Annika Jankell på Snäck i Visby typ 1985.

Har varit DJ åt en massa kändisar i Bohusläns folkparker i början på 80-talet (Tomas Ledin, Hansa Band, Freestyle, Gyllene Tider, Eddie Meduza)

Var också DJ på Restaurang Gransäter i Trollhättan samtidigt som Galenskaparna slog igenom med sin krogskow innan dom träffade After Shave

Edited by Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

nitramj77

Även detta på fridrotts VM i Göteborg - 95 (?) då satt denna direktörernas direktör i Göteborg ett par rader bakom mig:

post-5632-0-97235500-1343851494_thumb.jp

Jag tog denna bild, när jag vände mig om och skulle ta en till höll han vänligt upp handen och visade att han inte ville bli fotad mer.

I Cancun, Mexico satt jag vid samma bord under en middag med Bengt Baron, han hade då trotsat den röda flaggan och badat en stund.

För 10 år sedan mellanlandade jag under en barrunda på mitt hotell i Portugal för en frukost vid 9 snåret på morgone. Pontus Gårdinger (ja då var han lite känd...) var absolut inte sugen på att hänga med in i hotellbaren för en GT, han skyllde på att han och hans gäng var på väg ut för en golfrunda :13:

AnTove

Har träffat en del kändisar i mitt jobb inom medieindustrin . Upplever dom flest som riktigt trevliga , men det kan ju vara för att man träffats i arbetet . Några trevliga är Robert Gustavsson , Josef Fares, Jan Guillou , Ellen degeneres , Jimmy kimmel och Tim Allen .

Stefan

Har en till! Hade Janne Schaffer som stolgranne på en flight från Arlanda till Östersund förra året, han vart nästan lite generad att jag kände igen honom, men han var en riktigt kul gubbe!

//S

There can be only one (Stefan)

Rogigoal

Dansade wienervals med Silvia på operabalen en gång för många år sedan.

Där vann du,,om det inte var med Vrethammar eller nån annan,,,

# 27 RIP

Tallviking

Den här galningen har man supit en och annan öl/snaps/whisky med ute på hans lantställe

post-3404-0-32873900-1343852205_thumb.jp

Being nice is overrated - Garfield

Bibben

Den här galningen har man supit en och annan öl/snaps/whisky med ute på hans lantställe

Jaha, och vem är det, en av dem ser ut som e-type, en annan som hasse alfredsson, en som Lamai64...

manstekerliksom.com

Bibben

Dubbelt

Edited by Bibben

manstekerliksom.com

Rogigoal

Jaha, och vem är det, en av dem ser ut som e-type, en annan som hasse alfredsson, en som Lamai64...

Han till vänster mäste det va,,Thomas Sjöberg..

# 27 RIP

nitramj77

Tänkte först på Repmånad, men känner inte igen det från filmen?