Jump to content
IGNORED

Jag mötte Lassie

Fredman

Recommended Posts

conservator

Är det gratis SFI (skånska för invandrare) så kanske integreringen går snabbare :)

Har inte riktigt koll på undervisningen men det är inte många som har lyckats bemästra detta intellektkrävande språk :-)

Edited by conservator
  • Replies 382
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• andrejsdenruskige

27

• Tallviking

20

• Kollba

18

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Och andra hälften är deras flickvänner...

Konstapelsvågern fick finbesök på stationen idag av  Adul Saengsingkaew som vad jag förstår är tutti di tutti bland batongvevarna. Svägerskan i ceris skjorta (mitt i bild) är mäkta stolt och så är jag

Jag satt bredvid en finne på planet till Shanghai idag. Han var en jävel på att dricka vodka och cola. P3 har jag träffat och det var inte han. Hälften av forumets medlemmar verkar vara andra generati

Posted Images

Bibben

Är det gratis SFI (skånska för infantiler) så kanske integreringen går snabbare :)

Lär ju inte göra det moget iaf.

• Fint 1

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Bibben

Tror faktiskt att du hade passat bra i Trelleborg!

Därför att?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

conservator

Därför att?

Kan inte motivera riktigt men det känns rätt, men förmodligen för att  det enda stället i Skåne som man fortfarande hugger i sten!

Edited by conservator
  • Fint 1
Bibben

Kan inte motivera riktigt men det känns rätt!

OK, magkänslan ska man inte undervärdera.

Får nog göra dig besviken på att det nog inte lär hända, min känsla pekar inte alls mot denna plats, som jag aldrig besökt (tror jag, eller har de nån färja till Polen?)

manstekerliksom.com

Guest BpaijingKatai

Flyger jag till en sådan avlägsen plats så flyger jag givetvis med det nationella bolaget och hamnar i Bromma som ligger lite bättre till! Arlanda blir lite som att landa i Helsingborg när man ska till Malmö vilket låter helt tokigt!

Ska du flyga till "Helsingborg Airport" så får du finna dej i att du hamnar i Ängelholm av någon konstig anledning.

• 1 month later...
  • 7 months later...
Fredman

Jag har skålat med våra nya Justitieminister på Operakällarens festlokal Rotundan.

• Fint 2

"Jag tror att höjd- och lågpunkterna är de viktiga. Allt annat är bara... någonstans mittemellan."

• 3 years later...
Kenneth4618

Såg vår medlem Thure som gör trevliga resetrådar från Korat på nyheterna igår :look_down:

• Ge karma 4

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

On 2018-02-25 at 14:51, skrev FF:

Såg Måne på Bangkoks flygplats igår ock på Arlanda.

FF

Och jag pratade med FF med fru,alltid lika trevliga :haha:

• Ge karma 7
  • Fint 1

Måne

frogfish
4 minuter sedan, skrev Atom:

Jag satt bredvid en finne på planet till Shanghai idag. Han var en jävel på att dricka vodka och cola. P3 har jag träffat och det var inte han. Hälften av forumets medlemmar verkar vara andra generationens finländare men jag tror inte att det var någon av er. 

Det var kanske ingen ”Jag mötte Lassie” men å andra sidan är detta ett Thaiforum där nästan inga trådar handlar om Thailand så inlägget känns ändå relevant. I alla fall nästan.

Träffa en finne som är en j*vel på att dricka vodka?

Känns ungefär som sannolikheten att hitta en näve sand i Sahara.......:big_smile:

• Haha 3
3 minutes ago, frogfish said:

Träffa en finne som är en j*vel på att dricka vodka?

Känns ungefär som sannolikheten att hitta en näve sand i Sahara.......:big_smile:

Nu är jag i Kina och har redan sett en kines käka ris, skulle inte förvåna mig om han heter Li, han såg dock inte särskilt känd ut så inget att rapportera hem om.

Edited by Atom
  • Ge karma 1
  • Haha 4

When I'm good, I'm good, but when I'm bad I'm better

Bodde på samma hotell (Ananatara Hua Hin) som Caroline Seger och Olivia Schough på vinterns resa. De var väldigt kärvänliga mot varandra i hotellets pool :look_down::big_smile:

• Fint 1

"The best cure for Christianity is reading the bible." Mark Twain

2 timmar sedan, skrev Dempa:

Bodde på samma hotell (Ananatara Hua Hin) som Caroline Seger och Olivia Schough på vinterns resa. De var väldigt kärvänliga mot varandra i hotellets pool :look_down::big_smile:

Hälften av fotbollstjejerna är ju flator.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

sist jag flög så mellanlandade jag i Turkiet. På bussen ut till det väntande planet som skulle ta mig till Svedala så stod jag bredvid Calle Bildt. 

Hade det varit fröken frigolit så hade jag ropat på säkerhetspolisen.

C;D

• Ge karma 1
  • Haha 4

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Tommy

Hejade på Lennoblå, på Axfood grossist affär i götet idag!

Hanses fruga har (klokt nog) sålt sin restaurang så jag vet inte riktigt vad han gjorde där?

MVH

Edited by Tommy
s

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

hamnoi
Precis nyss, skrev Tommy:

Hejade på Lennoblå, på Axfood grosist affär i götet idag!

Hanses fruga har (klokt nog) sålt sin restaurang så jag vet inte riktigt vad han gjorde där?

MVH

Sålde,men har nu öppnat en ny:)

• Ge karma 1

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

acarls

Såg Micke Persbrandt glida in på torget i Arboga förra sommaren, i sin AMG Merca

Inspelning av Tårtgeneralen på Konditori Saga i Arboga var anledningen.

Halva staden var avstängd